Autot pois ja tiet

kaikki kasvamaan metsää

Ainut järkevä teko ihmiskunnalta olisi lopettaa heti autojen valmistus. Teistä pitäisi kerätä asfaltti uusiokäyttöön ja antaa niiden metsittyä takaisin. Metallit autoraadoista sulatetaan tärkeämpään käyttöön ja suljetaan 80% öljylähteistä heti.

11

984

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja metsä

      Erinomainen ehdotus. Olisi maailma edes vähän parempi paikka, tai aika paljonkin itse asiassa. Pakolliset huoltoyhteydet voisi korvata junilla.

      • Sohvatiikeri

        Kaikkihan viljelee takapihallaan lääkekasveja ja yrttejä, siinä potturivien välissä. Minä ajattelin ottaa pari sikaa terassille, noin joulua ajatellen.


    • prius

      Ja orjat ilmeisesti laitetaan kantamaan tavaraa tehtaalta asemalle ja toiselta asemalta kauppaan? Olisihan se toisaalta hyvä, että hipit saataisiin töihin. Vanhusten ja muiden vastaavien annetaan toki kuolla rauhassa luonnollinen kuolema nälkää nähden, koska ei niille kukaan jaksa kinttupelillä mitään viedä.

    • hienoa

      Olen aina ollut sitä mieltä, että ainoa oikea ekologinen voimanlähde on kuminauhamoottori!
      Laitetaan Hai-saappaat jalkaan ja hypätään narua!
      T: Pieni vihreä mies

    • romutettava

      lisäksi tietokoneet on romutettava ja nettiliittymät suljettava. Kännykätkin samaan kategoriaan.

    • Pol Pot

      Samaa mieltä kanssasi. Sitten kun saamme autot pois niin teloittakaamme koko nk "älymystö" ja muut hyödyttömät yksilöt. Palaamme takaisin agraariyhteiskuntaan tai suoraan kivikaudelle. Samalla tavalla niinkuin Kamputseassa tehtiin.

    • kyrpä-joonas

      ainoa oikea teko olisi pistää menomatkalle sväpäläpämaahan suvakit ja saatanan metusalemit. nussikoon perillä aasia tai suvakkia (ehkä parempi aasia) ja rakentakoot sinne taivasten valtakunnan lesboille ja homoille ;D

    • FullOfIdiots

      Voi vittu kun pääsisi idiooteista eroon niin autot, tiet, tietokoneet ja aasit saisivat olla rauhassa. Vaan eipä ole sekään mahdollista.

      • HeikkolaatuistaNahkaa

        Repesin.:DDDD


    • ertvwer

      Pian tulee muotiin "Lähiliikkuminen", jossa ihminen ei poistu kotoaan 300 metriä kauemmaksi koko elämänsä aikana. Kunta tuo ruuat ja muut tarvikkeet, kaikki työt tehdään kotoa käsin etänä, jopa betoniraudottajat ja sillanrakentajat voivat työskennellä kotisohvalta käsin.

    • Pohjoiskoreassa

      Voi käydä tutustumassa, miten ihmiset elävät maaseudulla ilman autoja ja tietokoneita. Siellä pyydystellään rottia ja muita pieniä vipeltäjiä riisin joukkoon lautaselle. Kaupoissa ei juurikaan ole ruokia,kun harvoin saadaa autoja maaseudulle asti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2612
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2141
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe