moi

kati.knuutinen

moi minä toivon että joku kertoisi minulle mikä olen kiinalaisessa horoskoopissa jos olen oinas.

8

615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KoiraN

      tarvitaan.

    • Santtu

      Se, että olet Oinas ei vaikuta sinun kiinalaiseen horoskooppiin mitenkään. Minun pitää saada sinun tarkka syntymäaika (päivä, kuukausi ja vuosi). Sitten voin kertoa mikä olet ja voin myös kertoa elenmenttisi ja antaa luonnekuvauksen.

      • kati.knuutinen

        moi 13.04.1986


      • Santtu
        kati.knuutinen kirjoitti:

        moi 13.04.1986

        No Kati olet kuules Tuli-Tiikeri ja sama, kuin minä itse. Olen myös syntynyt vuonna 1986.

        Tiikeristä luonnekuvaus:

        Voimakas ja äkkipikainen tiikeri on ulkoiselta olemukseltaan huomiota herättävä ja tyylikäs. Hän on rohkea puolustaja ja itsenäinen ajattelija, joka innostuu haasteista. Tiikeri on suorasukainen ja joutuu usein vaikeuksiin tämän takia. Hänellä on harvoja todellisia ystäviä. Tiikeri on mielikuvitusrikas ja ottaa rohkeasti riskejä. Työelämässä tiikeri on energinen ja hänelle työilmapiirin uudistaminen on tärkeä asia. Hän on lennokas huimapää, joka tempaa helposti mukaansa hiljaisemmatkin yksilöt omalla optimistisuudellaan ja luonnollisuudellaan.

        Elementti Tuli tekee sinusta ylpeän, voimakkaan, äkkipikaisen ja itsepäisen persoonan kahta kauheammin jos olet yhtään sellainen.


      • ätkä82
        kati.knuutinen kirjoitti:

        moi 13.04.1986

        no arvelin sanoo että terve täältä pyhäsalmesta


      • kati.knuutinen
        ätkä82 kirjoitti:

        no arvelin sanoo että terve täältä pyhäsalmesta

        mittees sinne päin? tänne ihan hyvää. luntakin on jonkin verran.


      • jätkä82
        kati.knuutinen kirjoitti:

        mittees sinne päin? tänne ihan hyvää. luntakin on jonkin verran.

        no mitäs tänne täälä oon lämmitelly mökkiä ja on 30c pakkasta ja keittiö remontti hyvällä alulla


      • jätkä82

        niin olen syntynyt 13.9.82 jaikuinen neitsyt niin kerro


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe