Mielenterveys ongelmista kärsivä exsäni on tehnyt kaikkensa tuhotakseen välit lapsiini, on yltänyt yrityksissään niinkin pitkälle että yritti saada toisesta suhteesta syntyneen tytön äidinkin sairaaseen leikkiinsä mukaan siinä koskaan onnistumatta. Haki lähestymiskieltoa minun ja poikamme (jonka n.s. lähihuoltaja olen ollut jo kymmenen vuotta) väliin siinäkään onnistumatta. Veti tyttäremmekin mukaan oikeudenkäyntiin jossa minua syytettiin jopa lievästä pahoin pitelystä, syytti siinä sivussa minua häirinnästä aikuista tytärtämme kohtaan. Kaikki syytteet kaatuivat omaan sairaaseen mahdottomuuteensa niinkuin pitikin. Ainakin tänä vuonna saan viettää isänpäivää -ensi vuosi on arvoitus sillä mielenterveysongelmainen saattaa keksiä vielä vaikka mitä!!!
Vielä voin viettää isänpäivää...
2
604
Vastaukset
- F25.2
tässä taas sitten leimataa mtt-potilaat... ei oo koskaan käynyt mielessä, että nuo asiat voisivat tapahtua, vaikka exäsi olisi täysin terve. kun lääkitys ja hoito on kunnossa, skitsofreenikko, kuten minä, voi elää täysin tasapainoista ja normaalia elämää. kukaan ulkopuolinen, joka ei sairaudestani tiedä, ei edes usko, että minulla on joku mielenterveysongelma....
- kaik...
Ei tässä ketään leimata ei todellakaan, sattuu vaan olemaan niin että mikään taho ei voi mitään tuolle ihmiselle. Yritin nostaa syytteen puhelin häirinnästä, kotirauhan rikkomisesta (molemmat todistettavissa) k.o. henkilö kävi syyttäjän luona "itkemässä" ja kohta itki varmaan syyttäjäkin -voi voi en nosta syytteitä olethan ollut tekosi tehdessä ahdistuneessa tilassa -voi helvetti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837111Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267063Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv173477Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003390