Olen mielenkiinnolla lukenut juttujasi.Yksi kommentti jäi erityisesti mieleen jostain vastauksestasi.Nimittäin ,riitely on kuin "kolmas naailman sota olisi syttynyt.:) Niin kuvaava miesystäväni ja minun riitelystä :))
Minä olen vaaka-lohis ja mies oinas-sika.
Toisinaan kauheaa vuoristorataa,mutta myös rauhallista harmoniaakin löytyy.Mikäköhän meitä pitää yhdessä paitsi syvä kiintymys,rakkaus :)
Kommentoisitko oman näkemyksesi noin "tähtimerkin " alta katsottuna Kiitti etukäteen
Hei Santtu
2
309
Vastaukset
- Santtu
Kiitoksia mielenkiinnosta. Älkää turhaa silti ylistäkö.. Joskus on mennyt minullakin nimittäin joskus pieleen joitakin juttuja ja rankasti.
No siitä teidän jutusta. Meillä täällä länsimaassa on aika vahvasti voimassa nämä meidän omat horoskoopit. Eli te olitte Vaaka ja Oinas. Ne sopivat ihan hyvin yhteen. Mitä nyt välillä siinäkin suhteessa riidellään, mutta sehän on osa joka suhdetta. Ne kyllä vahvistaa teitä ja selvästi vaikuttaa teillä enemmän, koska olette yhdessä edelleen. Ja luultavasti aiotte pysyäkkin. Mitä tulee sitten näihin itämaisiin horoskoopeihin. Ne vaikuttaa meillä aika lailla vain taka-alalla ja niissä ette sovi toisillenne. Sika ja Lohikäärme on kaksi eri ääripäätä. Siksi teillä varmaan se riitely tuntuukin sodalta. Sitten taas niinä rauhallisina ja harmonisina hetkinä teidät valtaa se tunne, että vastakohta vetä puoleensa.
Kyllä teillä on paljon hyvää luvassa. Älkää luovuttako ennen, kuin on pakko jos ylipäätään on.
Mukavaa talven jatkoa ja helliä hetkiä pimeisiin iltoihin.- tiedusteleva
Jotakuinkin noin ajattelen itsekkin.Olemme jo keski-ikäisiä ja varmaankin molemmat ovat jo pahimmat särmänsa hionneet.Sotaisaa ollaan ku ollaan,mut uskomatonta kuinka helppoa sopia.Kumpikaan ei jää jauhaan,Kerralla selväksi ja se siitä!!!Riidat kun syntyy ihan typerästä :)Mittelyäkö ehkä tai säätämistä,mene ja tiedä.Kyllä minä tän miehen haluan,ja hän minut :)Joten poikkeus vahvistaa säänön ja miksi luovuttaa heti kun hiukkasen vaikeuksia tulee!!!Muistakaamme aina myös se elämän kokemus joka myös osaltaan on suuresti vaikuttamassa ja muokkaamassa persooniamme ja tavasta ajatella asioita :)) Lupsakka talvea sinullekkin ja lämpimin ajatuksin ,t.tiedusteleva :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232463Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531743Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111054Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2951022- 259982
- 146893
- 56854
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110759- 46745
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8728