Olenko lääkityksen vanki?

Hei! Olen Serotin ja Proplar(myös Oxamin)lääkityksellä..ja tein pienen testin, jota nyt kadun kovasti.. Jätin Serotinin kuukaudeksi, ja heti ahdistus paheni, kädet, jalat ja kasvot alkoivat nipistellä..(kuumotusta)..ja kuntoni heikkeni. Vaikeaa olla jo töissäkin kun naama helottaa kuin mikäkin paloauto. Mietin vain että pitääkö minun syödä Serotinia loppuelämäni? :-( Jos kerran sitä ilman oireet palaavat...missä luonnontuotteita on samaa välitysainetta? Onko tuo lääkitys tarpeeksi tehokas? Minulla on ollut tosi paha paniikkiahdistushäiriö: mun raajoja särki, oksetti, näytin sairaalta, päänsäryt.., mahavaivat, janon tunne, kihelmöinti...puutuminen, yms. :-( Mun lääkäri on oikea paskiainen, (oon sairastanut jo yli 2 vuotta!) -- pitäisikö käydä yksityisellä??
2436
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

...jätit tietysti lääkkeet pois kerralla etkä vähentänyt pikkuhiljaa? Itse olen tehnyt saman virheen ja ei siitä todellakaan seuraa muuta kun huonoa. Nyt olen lopettanut lääkkeeni siten, että 8kk:n ajan tiputin aina ihan vähän kerrallaan ja olin sitten muutaman kuukauden pienemmällä annoksella kunnes kaikki jäi pois. Ja lisäksi tietysti lääkärin valvonnassa.

Äänestä

lääkityksestä sen verran,että itse söin paniikkikohtauksiin lääkkeitä 1,5v ja yksi kaunis päivä päätin lopettaa.Aluksi laitoin pillerin puoliksi ja sitten aloin syödä 1/4 osaa.Neljään vuoteen en ole syönyt lääkkeitä ja olen pelkällä itseni tutkiskelulla ja kun olen vaan jaksanut nauraa itselleni,että mitä nyt taas ja ei tään nyt voi olla muuta kuin paniikkia.En ketään missään nimessä neuvo lopettaan ja itsekkin söin kauan lääkkeitä, mutta sitten sain itselleni rinnalle sellaisen ihmisen jolle voi kertoa kaikesta kaiken.Sen verran haluan sanoa vielä kun kukaan meistä ei kuole paniikkiin vaikka siltä voi välillä tuntua. ja aina kun se tunne tulee mietitte mielessänne, että tästä mennään sisulla yli.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


OhMyGodTheyKilledMe kirjoitti:

Hei! Olen Serotin ja Proplar(myös Oxamin)lääkityksellä..ja tein pienen testin, jota nyt kadun kovasti.. Jätin Serotinin kuukaudeksi, ja heti ahdistus paheni, kädet, jalat ja kasvot alkoivat nipistellä..(kuumotusta)..ja kuntoni heikkeni. Vaikeaa olla jo töissäkin kun naama helottaa kuin mikäkin paloauto. Mietin vain että pitääkö minun syödä Serotinia loppuelämäni? :-( Jos kerran sitä ilman oireet palaavat...missä luonnontuotteita on samaa välitysainetta? Onko tuo lääkitys tarpeeksi tehokas? Minulla on ollut tosi paha paniikkiahdistushäiriö: mun raajoja särki, oksetti, näytin sairaalta, päänsäryt.., mahavaivat, janon tunne, kihelmöinti...puutuminen, yms. :-( Mun lääkäri on oikea paskiainen, (oon sairastanut jo yli 2 vuotta!) -- pitäisikö käydä yksityisellä??

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu