Eli minulla on kuiva (varsinkin talvisin tuppaa kuivumaan), akneinen, ja joskus meikkivoiteet naamassa päivänmittaan kiiltelemäänkin taipuva iho, eli aikamoinen ongelmaiho. Kosteusvoiteena meikkivoiteen alla käytän Humektania, johon olen ollut ihan tyytyväinen, on mm. helpottanut meikkivoiteen levitystä epätasaiselle iholleni.
Tällähetkellä käytössä Lumenen Double Stay, muttei se ole ihan tarpeeksi peittävä akneiholleni, ja muutenkaan ei ihan täydellinen, vaikkakin ihan ok verrattuna aikaisimpiin käyttämiini.
Löytyisikö marketeista jotain hyvää, joka ei tuki ihohuokosia pahemmin (ette ole saaneet finnejä siitä), ja joka sopisi juuri minunlaiselleni iholle? Kauhean kalliisiin ei ole varaa.
Ja en muuten nyt etsi mitään EXTRA peittävää, peittävä se saa olla, mutten halua mitään Joe Blascon kaltaista maskia iholleni (siihen nyt ei rahat tällähetkellä muutenkaan siis riittäisi). Vastailkaas!
Meikkivoide kuivalle akneiholle!
7
1738
Vastaukset
- neiti*
itse rupesin käyttämään apteekin Favoran kousteusvoidetta, joka tuntuu kosteuttavan paljon paremmin kuin muut voiteet, eikä iho kiillä niin paljon. Ei ole ihan halvimasta päästä tuo voide, n.10e, mut kannattaa kokeilla. Meikkivoide(vaahto) josta olen tse tykännyt on Maybellinen Dream Matte Mousse. Peittää tosi hyvin, paremmin kuin meikkivoiteet yleensä, vaikka ne pahimmat finnit silti joutuu peittämään lisäksi peitevärillä. Eikä kiiltele niin helposti kuin muut kokeilemani meikkivoiteet.Ja näyttää ihan luonnolliselta. Hintakaan ei ole paha, n.10 kans. Suosittelen!
- alkup.
Favoraa vosin kokeilla, oletko muuten itse kokeillut Humektania, että onkohan tuo Favora sitä parempaa tällaiselle iholle?
Matte Moussesta olen kuullut paljon sellaista puhetta, että kuluisi tosi nopeasti pois kasvoilta, en tiedä onko näin kaikkien kohdalla, mutta siis koska tärkeintä olisi,että meikkivoide nimenomaan on tosi kestävä, en uskalla varmaan ostaa, ja kun ihoni on niin kuiva etten usko tuon oikein levittyvän hyvin, kosteusvoiteista huolimatta.
Mutta kiitos vinkeistä, lisää vastauksia! - neiti*
alkup. kirjoitti:
Favoraa vosin kokeilla, oletko muuten itse kokeillut Humektania, että onkohan tuo Favora sitä parempaa tällaiselle iholle?
Matte Moussesta olen kuullut paljon sellaista puhetta, että kuluisi tosi nopeasti pois kasvoilta, en tiedä onko näin kaikkien kohdalla, mutta siis koska tärkeintä olisi,että meikkivoide nimenomaan on tosi kestävä, en uskalla varmaan ostaa, ja kun ihoni on niin kuiva etten usko tuon oikein levittyvän hyvin, kosteusvoiteista huolimatta.
Mutta kiitos vinkeistä, lisää vastauksia!kokeillut myös Humektania, mulle se ei sopinut niin hyvin kuin Favora, ei kosteuttanut tarpeeksi ja silti iho kiilteli sen jälkeen tosi paljon.
Ja kun tuo Favora kosteuttaa mun ihoa riittävästi niin se meikkivoidekin levittyy hyvin. Mulla se ainakin pysyy koko päivän. Kun käytin muita meikkivoiteita niin naama kiilteli tosi paljon jo 1-2h levittämisen jälkeen, tän vaahdon kanssa on paljon paramman näköinen. - alkup.
neiti* kirjoitti:
kokeillut myös Humektania, mulle se ei sopinut niin hyvin kuin Favora, ei kosteuttanut tarpeeksi ja silti iho kiilteli sen jälkeen tosi paljon.
Ja kun tuo Favora kosteuttaa mun ihoa riittävästi niin se meikkivoidekin levittyy hyvin. Mulla se ainakin pysyy koko päivän. Kun käytin muita meikkivoiteita niin naama kiilteli tosi paljon jo 1-2h levittämisen jälkeen, tän vaahdon kanssa on paljon paramman näköinen.Okei, no ehkä kuitenkin pitäisi kokeilla tuotakin meikkivoidetta/vaahtoa, miksikä nyt kutsutaan, olen kuitenkin myöskin hyvää siitä kuullut :).
Käväisimpä apteekissa ostamassa tuota Favoraa, löysin vain tällaisen vaaleansinisen putelin, jossa lukee "Kosteuttava hoitovoide" , onko nyt oikea? Tuossa lukee että se sisältää vitamiineja ja Aloe Veraa, ja maksoi vähän päälle 12e. Kiitti jos vielä tähän vastaat! - --------
alkup. kirjoitti:
Okei, no ehkä kuitenkin pitäisi kokeilla tuotakin meikkivoidetta/vaahtoa, miksikä nyt kutsutaan, olen kuitenkin myöskin hyvää siitä kuullut :).
Käväisimpä apteekissa ostamassa tuota Favoraa, löysin vain tällaisen vaaleansinisen putelin, jossa lukee "Kosteuttava hoitovoide" , onko nyt oikea? Tuossa lukee että se sisältää vitamiineja ja Aloe Veraa, ja maksoi vähän päälle 12e. Kiitti jos vielä tähän vastaat!Eikös tuo favora sisällä just öljyjä? En usko että sellanen sopii akneen taipuvaiselle iholle??
- neiti*
alkup. kirjoitti:
Okei, no ehkä kuitenkin pitäisi kokeilla tuotakin meikkivoidetta/vaahtoa, miksikä nyt kutsutaan, olen kuitenkin myöskin hyvää siitä kuullut :).
Käväisimpä apteekissa ostamassa tuota Favoraa, löysin vain tällaisen vaaleansinisen putelin, jossa lukee "Kosteuttava hoitovoide" , onko nyt oikea? Tuossa lukee että se sisältää vitamiineja ja Aloe Veraa, ja maksoi vähän päälle 12e. Kiitti jos vielä tähän vastaat!Just sitä olen käyttänyt, meillä päin se maksoi kyl vähän päälle 10e :o Ja kun joku puhui et se sisältää öljyä, niin mun mielestä siitä ei ole haittaa, jos on tosi kuiva iho, ja voide ikään kuin tasoittaa ihoa, mulla ainakin ne finnit jotenkin pienenee siitä ja iho näyttää tasaisemmalta.
- sipop
L´OREAL
infallible, kestää 16 tuntia. Aika matta, joten et tarvitse edes puuteria tukkeeksi enää.
L´OREAL
true match, super peittävä ;) Tän kans ei myöskään puuteria.
Ite viel sekotan noita kahta et saan täydellisen värin :D mut sähän voit ostaa vaan jomman kumman jos löytyy hyvä väri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3017654Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne855979Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1673538Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321997Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1921875Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san191698- 361579
- 441484
- 221431
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan651398