Itse pidän hurjan paljon 69-asennosta siten, että itse makaan selälläni ja nainen on päälläni. Tässä asennossa on niin mukava katsella pillun supistelua samalla kun nuolee naista. Samoin omaa kiimaani lisää se, että pimpsanesteet valuvat suoraan suuhuni ja kiimantuoksu tuntuu voimakkaana nenässä.
Mutta sitten se kysymys. Kuinka te naiset saatte otettua rennon asennon itsellenne kuitenkin siten, että saatte otettua samalla suihin? Naiseni ei osaa oikein rentoutua tässä asennossa, sillä hänen kädet puutuvat. Tästä johtuen hän ei pysty täysin nauttimaan nuolennastani kun käsi- ja niskalihasten jännitys vie nautinnosta osan pois. Käytättekö esim. tyynyjä apuna hyvän asennon löytämisessä? Pituuseroa meillä on noin kymmenen senttimetriä.
Naiset: kysymys 69-asennosta
19
32386
Vastaukset
- emmy^^^^
Käskepä sen tyttelis mennä puntille, niin ei puudu ne kätöset niin nopeasti, kun niissä on vähä poweria...
- asennossa
Ota pieni pensseli ja sivele sillä hellästi ja varoen klitorista niin pitäisi irrota.....sen huomaat sitten.
osaa rentoutua siinä kun pitäisi samaan aikaan tuottaa nautintoa toiselle ja nauttia itse.. Jotenkin on mulle tosi vaikea asento, ei toimi. ;) Mukavaa se on, mutta ei siinä oikein tahdo saada.
- Bets78
Sama täällä, tuntuuhan se hyvältä, mutta ei siinä kerta kaikkiaan voi nauttia täydellisesti kun koko ajan pitää vaihtaa painoa kädeltä toiselle. Olisi kiva kuulla vinkkejä sellaisilta, joilla ei ole mitään ongelmaa kyseisessä asennossa!
- nainen saa istua...
minä nautin suunnattomasti kun nainen unohtaa minun hyväilemisen välillä ja istuu oikein riettaasti nauttimaan minun naamani aiheuttamista tuntemusksista.
kerran tunsin naisen joka nautti kokonaisvaltaisesti naamalla istumisesta, eritoten hyvältä tuntui kun nenä painui peppureikää vasten.....
hänen kiljuvat horkkaiset orgasminsa muistan lopun ikääni...
siinä vaiheessa ole jo niin kiihottunut että tarvii vain pikku imutuksen niin laukean kuin tykki...
siis nainen voi osan aikaa nauttia vain itsekkäsit ja istuen niin kuin hyvältä tuntuu. jotkut on sanonut että on rietasta istua koko peppu toisen naamaa vasten.
69 asennossahan vain pillu on suuta vasten... - NainenHki
..teillä hyvät naiset ole reisilihaksia kun käsien varassa röhnötätte?
- Siiruli
Meillä harrastetaan yleensä kyljellään 69:ä. Molemmat saa rennon asennon.
- julma_jussi
moi tämä toimii myös meillä kaikkein parhaiten ... siis 69 kyljellään...
ja oma naiseni tykkää aivan vietävästi kun samaan aikaan vielä laitan sormen tai pienen anustapin naiseni peppuun....ja sormi ykköseen ja kielellä klittaa...
voin suositella.. pituus ero ei haittaa niin paljon kuin perinteinen 69.. meillä pituuseroa lähes 20 cm
- Kaikkuli
Mies sitten voisi olla päällä, kun kerran on enempi voimaa. Ei sitä tarvii koko painolla päällä maata.
- Leevi
"Samoin omaa kiimaani lisää se, että pimpsanesteet valuvat suoraan suuhuni ja kiimantuoksu tuntuu voimakkaana nenässä"
Hyi helevetti, on sulla kans mieltymykset. Yöksis.- Näin....
...meillä: Naiseni on peppu pystyssä ja nuolen häntä takaapäin. Nenä todellakin on pillussa kuin klittaa nuolee. Välillä on vaikea saada happea kun oikein innostuu. Kun naisella on tullut niin sen jälkeen rajua seksiä! Siinä kohtaa nainen ei niin välitä kun nenärööreistä tyhjenee pillunesteet hänen niskaan / kaulaan tai kasvoille :)
Suosittelen!!
Muistakaa suihkunraikasta on kiva nuolle, hikinen pylly haisee pahalle naisellakin..
Älä puhalla nenällä ilmaa pimppiin, naiselta voipi henki lähteä (miten uskomattomalta se kuulostaakin).
- ongelmana
Meillä ongelmana kuusysissä se että naiseni kiihottuu nuolemisestani niin mahottomasti että oma homma unohtuu. Joten olemme todenneet vuorottelun paljon paremmaksi ja toimivammaksi.
- ei ne kädet
mulla löytyy lihaksia kyllä, joten asento sinällään ei tuota vaikeuksia rentoutua. Ehkä enemmänkin se, että tuntuu hurjalta, että mies kattelee suoraan perääni. se vaikeuttaa rentoutumista kyllä. kyljelteen tuntuu siis kivemmalta tuonkin suhteen.
- nainennnnn
ei ne kädet kirjoitti:
mulla löytyy lihaksia kyllä, joten asento sinällään ei tuota vaikeuksia rentoutua. Ehkä enemmänkin se, että tuntuu hurjalta, että mies kattelee suoraan perääni. se vaikeuttaa rentoutumista kyllä. kyljelteen tuntuu siis kivemmalta tuonkin suhteen.
Minä en kyseisessä asennossa tunne jalkojani enkä käsiäni. Vain kalun suussani ja kielen pillussani...aivan upea asento :)
- alan mies
69 ei paras.Paras on,että vuorottelette.Toinen suorittaa,ja toinen vain nauttii.Ei voi kumpikaan muuten keskittyä kunnolla.
- hyvä!
rakentaa sängynpäätyyn kakkosnelosista naisen nuolentaan ihan oma telineensä. ei puudu paikat!
- ammattimies
mä rakensin sellasen mut tein vahingoss höyläämättömästä värkistä ja sit piti höylätä tikut vek... ai viddu se saddu.
Koko päivän ruuvasin ja höyläsin tein loviliitoksia ja pyrstöliitoksia ja sit illalla muijalle samat.
Tein sellasen mekanismin että ku kahvaa vääntää nii muijaa kääntää, sillee niinku vartaassa. Eiku muna sissää ja pyöritteleen muijaa nii avot.
Kaverit kyselee mikä toi on, se näyttää ihan inkvisition kidutuspaalulta ja mä valehtelen että just se...
Miten muuten puusta saa pillunhajun parhaiten poistettua? - todellakkkiin
ammattimies kirjoitti:
mä rakensin sellasen mut tein vahingoss höyläämättömästä värkistä ja sit piti höylätä tikut vek... ai viddu se saddu.
Koko päivän ruuvasin ja höyläsin tein loviliitoksia ja pyrstöliitoksia ja sit illalla muijalle samat.
Tein sellasen mekanismin että ku kahvaa vääntää nii muijaa kääntää, sillee niinku vartaassa. Eiku muna sissää ja pyöritteleen muijaa nii avot.
Kaverit kyselee mikä toi on, se näyttää ihan inkvisition kidutuspaalulta ja mä valehtelen että just se...
Miten muuten puusta saa pillunhajun parhaiten poistettua?Jos pillunhaju (silli) jäi pahasti haisemaan ja turmelee koko huoneesi niin ei hätää, mummon vanha konsti auttaa. Eli kaiva esille pullo etikkaa ja pidä se huoneessasi avattuna pari päivää. Tämän jälkeen tehokas tuuletus jolloin sillinhajun pitäisi olla poissa, etikka nimittäin syö pahan hajun mennessään Lisää pirkka-patentteja: http://koti.mbnet.fi/itakyla2/viihde
- nenä pyllyssä
ja tukehdus on mahdolinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k363795Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet511724- 731379
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751211Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1751096Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911051- 84955
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41846Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49791- 39770