Piriä akneen?

finninaama

Akne on vallannut nyt naamani. ja olen kaksi kertaa käynyt lääkärissä, ekalla kerralla en saanut itään lääkettä, toisella kerralla jotain dalacin merkkistä rasvaa joka ei sitten tehonnut yhtään. Ja nyt olen kyllästynyt tähän naamaani kun ei kehtaa edes ulkosalle mennä. yritän parhaani mukaan syödä vähärasvaista ruokaa, käydä saunassa joka päivä, juoda monia litroja vettä päivässä, mutta ei tunnu auttavan. Joten olisiko metamfetamiini hyvä lääke aknen hoitoon? Kuulemma tämä aine poistaa ruokahalun kokonaan käytön ajaksi. En ole ennen huumeita koittanut ja mietin että onkohan tuo vaarallinen huume? teen kyllä mitä vaan saadakseni nämä elämänpilaajat pois naamastani.

12

3186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopajuujoojoo

      Senku vaan rupeet vetää kamaa aknen takii. Ei se mikään kovin mieto huume se piri ole.... Huumeilla sä elämäs pilaat.

      • finninaama

        tiedän että se ei ole kovin mieto mutta jos muutaman viikon kuurin ottais tolla. niin eikai siitä haittaa olis, jos kohtuudella ottaa?


      • jimboo
        finninaama kirjoitti:

        tiedän että se ei ole kovin mieto mutta jos muutaman viikon kuurin ottais tolla. niin eikai siitä haittaa olis, jos kohtuudella ottaa?

        jos naama kukoistaa, kun saunassa joka päivä ravaat.


      • finninaama
        finninaama kirjoitti:

        tiedän että se ei ole kovin mieto mutta jos muutaman viikon kuurin ottais tolla. niin eikai siitä haittaa olis, jos kohtuudella ottaa?

        olisin kiitollinen jos saisin jotain vastauksia..


      • finninaama
        jimboo kirjoitti:

        jos naama kukoistaa, kun saunassa joka päivä ravaat.

        mitä mä nyt oon lukenu niin sauna polttaa rasvaa niinkuin urheilu ja puhdistaa ihon mutta eikö tämä nyt pidäkkään paikkansa?


      • jimboo
        finninaama kirjoitti:

        mitä mä nyt oon lukenu niin sauna polttaa rasvaa niinkuin urheilu ja puhdistaa ihon mutta eikö tämä nyt pidäkkään paikkansa?

        se nyt selvä, että kun ravaat siellä saunassa joka päivä niin iho kuivii kuivumistaan --> ongelmat vaan pahenee. Itse olen finneistä kärsinyt ja roaccutan syönyt, mutta koita nyt ensiksi saada jonkinlainen rutiinomainen rytmi tohon ihonhoitoon. jos ei auta, niin sitte lääkärille ja roaccutania kurkusta alas.


    • kokemuksia aknesta

      Sauna ei ole todellakaan hyväksi akne iholle. Myös liiallista pesua tulisi välttää, pesu tulisi suorittaa miedoilla ihon ph:ta vastaavilla tuotteilla. Liian voimakkaat tuotteet ärsyttävät vain ihoa ja akne pahenee. Kannataa kokeilla myös itsehoitovalmistetta Wicnelact, siinä itse olen hyväksi tuotteeksi havainnut geelin.

    • kokemusta_on

      Tiedän tunteen kun talostaan pihalle tee miele lähteä naaman takia :(. Viime keväänä olin samassa tilanteessa, samoihin akoihin aloitin Roaccutan-kuurini (rinnakkaisvalmiste Ratiopharmilta). Iho oli kuiva ja muuta tavalliset haittavaikutukset, kesällä pääsi pärstä palamaan kerran tai pari. Mutta olen ENEMMÄN kuin TYYTYVÄINEN!!! Nyt iho todella hyvässä kunnosa ja elämä hymyilee. Jos lääkäri ei määrää sinulle roaccutania, mene toiselle ihotautulääkärille. Varmasti sen saat mikäli naama huonossa kunnossa.

      Voimia tämän vitsauksen kanssa taisteleville!!
      Ei muut niitä näppyjä naamassi niin tarkasti katso!!

    • kokeile roaa ensin

      Oot siis valmis pilaamaan elämäsi! mene kuule ensin ihotautilääkärin puheille ja keskustele ongelmastasi. eiköhän se sulle lääkkeet määrää. niitä on joka lähtöön, esim antibiootit, roa, ja naisille e-pillerit. tältä palstaltakin varmasti löytyy keskusteluja aknelääkkeistä esim juuri tuo roacutan.

    • lainattu palstalta huumeet

      pore,piri
      Kirjoittanut: amfetamiini 31.10.2006 klo 15.27

      käytetään joko suonensisäisesti,vedetään nenään.siinä kaksi yleisintä.kamalaa PASKAA joka tuhoaa kaiken sillai jos on koukuttanu itsensä siihen..

    • Kokaiiniakne

      Kannattaa kokeilla mieluimmin hyvää kokaiinia, jos joku sattuu vielä tätä lukemaan!
      Itse käytin viikon verran aina joka aamu yksi "viiva" nenän kautta ja iho on TÄYSIN puhdas nyt. Koukkuun en jäänyt kun vain lopetin heti sen käytön.

    • Sara5678

      Piri aiheuttaa finnejä, kokemusta on. Aineen myrkyt ja eåäpuhtaudet tulevat kasvojen ihon kautta ulos. Olen 31v ja piriä joskus käytän ja pirikuurien aikana naama hirveässä kunnossa.

      Käytän n. 5 kertaa vuodessa viikon putken, kymmenen vuoden ajan. Ei oo elämä menny pilalle. Ei kaikki jää koukkuun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe