Filmijärkkäreillä kuvaan ja pitäisi uusi objektiivi hommata. Monessa on nykyään tuo kuvanvakain mukana, mutta onko mitään järkeä ostaa objektiivia, jossa on kuvanvakain, koska se käsittääkseni tuo lisää hintaa? Onko siitä mitään hyötyä filmille kuvattaessa?
Vastaukset 2
- siitä hyötyä
Aivan sama onko takana filmi vai kenno.
Itse kuvailin vakaajaobjektiivilla nimenomaan filmille, digillä vakaajaa voi osin korvata käyttämällä nopeampia suljinaikoja. - Mika....
..., jos et sitä tarvitse, mutta nykyisin alkavat vaihtoehdot vähenemään. Jos haluat jonkun tietyn laatulasin niin voi olla, että joudut hyväksymään vakaajan läsnäolon siinä. Itse toimin siten, että ostin saman objektiivin käytettynä ilman vakaajaa, mutta uutena en olisi sitä saanut enää ilman vakaajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 80993
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45543
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136498Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61495