sain its ejokin vuosi sitten joululahjaksi "joulu kalenterin" tai oikeastaan "uuden vuoden kalenterin".
se oli tehty pahvilaatikosta joka oli jaettu kahdeksaan osaan (vähän kuten viinapullo laatikot ettei kolhiinnu toisiaan vasten), jokainen lokero oli päältä päin peitetty ja siinä oli päällä loppujen joulukuun päivämäärät. 24,25,26, jne. joka päivä sai avata lokeron ja siellä oli jotain kivaa.... ja viimesessä olis itten ilotulite, uudenvuoden tinaa ja skumppa pullo. kaikissa lokeroisa oli myös viesti mitä mikäkin lahja tarkoitti... esim jos jouluaattona on konjakki lasi (viesti olisi että en ole sinulla tälläistä nähnyt kädessä). ja joulupäivänä oli konjakki pullo (ja viestinä oli että on noloa kulkea päivästä toiseen tyhjän lasin kanssa... jne.)
tämän lahjan arvon jokainen voi päättää ihan itse. sopii niin lapsille kuin aikuisillekin, voi sisältää myös tuhmia asioita yms.
tässäpä kaikille joululahja idea
8
4338
Vastaukset
- tonttu
Tuo on kyllä mukava lahja. Tuota voisi soveltaa, jos vain keksisi keinon, millä estää ihmistä avaamasta niitä kaikkia luukkuja heti :D
- .......
hieno idea. Voisin laittaa veljelleni, keksiä luukkuihin jotain hauskaa ja tarpeellista, se just muutti omaan kämppään.
- hyvä idea!!
Kiitos vinkistä!! Toi on todella hyvä ja persoonallinen lahja!!:) tartteepi miettiä mitä tollaseen pistäis..:)
- Pete_sisustaja
Aika makea idea, mutta itse kävin katsomassa www.biro.fi osoitteesta omat lahjat, ei nyt samaa, mutta laadukasta tavaraa mitä ei ainakaan täältä perähikiältä löydä!
- epäilevä12345678789
Taitaa Pete_sisustaja olla osakkaana birossa :P
- moi999
moi tos olis joululahja idea
www.freewebs.com/crysishelper2008
16 vuoti aille - Kaisa_K
Nykyisin ihmisillä on jo kaikkea. Hyvä idea on antaa joululahjaksi ikimuistoinen elämys, esimerkiksi lento kuumailmapallolla. Iso valikoima hyviä ideoita löytyy www.elamyslahjat.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819