Moni jäi ulkopuolelle.
Ympyrä sulkeutuu
21
2125
Vastaukset
- että....
on tullut sisäpiiri....
- Anonyymi
juu nii on ainaki yhestä jutusta...
- välkky.........
aina tiesit heti tulla,
maailmanlaajuinen radioaaltoko sulla.
On teitä kourallinen vainen,
pauloihin meinas moni jäädä,
myös tämä jäärä.
Onnea ja menestystä valitsemallenne tielle. - kaverin itelles?
....
- mulla oli
jo...
- Anonyymi
Ympyrä sulkeutuu, aikuinen mies ryömii takaisin vanhan äitinsä perseeseen.
Äiti pääsee vihdoinkin abortoimaan vässykän.- Anonyymi
Kuulehan huoranpenikka, äiti kuoli vuosia sitten.
- Anonyymi
Mikä sinua vaivaa, että pitää ilkeillä tuolla tavalla?
- Anonyymi
Aikuinen mies loisii äidillään. hmm
0ikein ja luonnollista.
parisuhteeseen kelpaamaton - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
0ikein ja luonnollista.
parisuhteeseen kelpaamatonKuka mies, laita kirjain ja sun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
0ikein ja luonnollista.
parisuhteeseen kelpaamatonTai sitten se oli/on kelpaavampi kuin sinä koskaan. Ehkä jopa sellainen joka voi valita ja pudotella enimpiä vaimoehdokkaita poiskin, tyttöystävä-naisystävä karsintojensa ohella..
- Anonyymi
Piti tämäkin tulla ilmoittamaan😆 Menikö perille?
No tuskin😂- Anonyymi
Aina menee lopulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina menee lopulta.
ei kannata yksinkertaisten (sinunkaan) höpötellä asioista joista et tiedä ja jotka ei sinulle tai muillekaan ulkopuolisille kuulu. Tyhmä. Vanhemmat kuolleet vuosia sitten.
- Anonyymi
Olette jo 6 vuotta pähkäilleet tuota? Onks järkee vai ei?
https://youtu.be/D6JZnBcyWps - Anonyymi
no voi hitto. niin jää kyllä
- Anonyymi
Tuo yksi kommentti äidin ja pojan suhteesta vähän yksin kertainen kun puhuu loisimisesta.On täysin mahdollista ,että poika pitää huolta äidistään ja osallistuu talous menoihin ja muihin askareisiin. Kaikki ei halua laittaa äitiään esim.palvetaloon,jos äiti ei itse halua.Jos on vuokra asunto ihan järkevääkin Suomessa on korkeat vuokrat.Näin tekee moni kunnollinen poikamies.
- Anonyymi
Mä oon famous, mun vihamiehet on heinous ku mä niille fleksaan oon shameless, ne on aimless niil on eines, ne miettii miltä tuntuu olla famous
- Anonyymi
Just joo noloo lyrikkaa
- Anonyymi
On erittäin hyvä ja kunnioitettava asia, jos aikuiset lapset huolehtivat omista vanhemmistaan tai isovanhemmistaan ja asuvat heidän kanssa tai lähellä.
- Anonyymi
Niin sulkeutuu. Vihdoinkin🔥❤️🔥💫✨🪐🙏🪽
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1367177Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1254981L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa674346TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153483Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242291Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3021779Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91599Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä231575- 671485
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581448