Moni jäi ulkopuolelle.
Ympyrä sulkeutuu
21
2105
Vastaukset
- että....
on tullut sisäpiiri....
- Anonyymi
juu nii on ainaki yhestä jutusta...
- välkky.........
aina tiesit heti tulla,
maailmanlaajuinen radioaaltoko sulla.
On teitä kourallinen vainen,
pauloihin meinas moni jäädä,
myös tämä jäärä.
Onnea ja menestystä valitsemallenne tielle. - kaverin itelles?
....
- mulla oli
jo...
- Anonyymi
Ympyrä sulkeutuu, aikuinen mies ryömii takaisin vanhan äitinsä perseeseen.
Äiti pääsee vihdoinkin abortoimaan vässykän.- Anonyymi
Kuulehan huoranpenikka, äiti kuoli vuosia sitten.
- Anonyymi
Mikä sinua vaivaa, että pitää ilkeillä tuolla tavalla?
- Anonyymi
Aikuinen mies loisii äidillään. hmm
0ikein ja luonnollista.
parisuhteeseen kelpaamaton - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
0ikein ja luonnollista.
parisuhteeseen kelpaamatonKuka mies, laita kirjain ja sun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
0ikein ja luonnollista.
parisuhteeseen kelpaamatonTai sitten se oli/on kelpaavampi kuin sinä koskaan. Ehkä jopa sellainen joka voi valita ja pudotella enimpiä vaimoehdokkaita poiskin, tyttöystävä-naisystävä karsintojensa ohella..
- Anonyymi
Piti tämäkin tulla ilmoittamaan😆 Menikö perille?
No tuskin😂- Anonyymi
Aina menee lopulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina menee lopulta.
ei kannata yksinkertaisten (sinunkaan) höpötellä asioista joista et tiedä ja jotka ei sinulle tai muillekaan ulkopuolisille kuulu. Tyhmä. Vanhemmat kuolleet vuosia sitten.
- Anonyymi
Olette jo 6 vuotta pähkäilleet tuota? Onks järkee vai ei?
https://youtu.be/D6JZnBcyWps - Anonyymi
no voi hitto. niin jää kyllä
- Anonyymi
Tuo yksi kommentti äidin ja pojan suhteesta vähän yksin kertainen kun puhuu loisimisesta.On täysin mahdollista ,että poika pitää huolta äidistään ja osallistuu talous menoihin ja muihin askareisiin. Kaikki ei halua laittaa äitiään esim.palvetaloon,jos äiti ei itse halua.Jos on vuokra asunto ihan järkevääkin Suomessa on korkeat vuokrat.Näin tekee moni kunnollinen poikamies.
- Anonyymi
Mä oon famous, mun vihamiehet on heinous ku mä niille fleksaan oon shameless, ne on aimless niil on eines, ne miettii miltä tuntuu olla famous
- Anonyymi
Just joo noloo lyrikkaa
- Anonyymi
On erittäin hyvä ja kunnioitettava asia, jos aikuiset lapset huolehtivat omista vanhemmistaan tai isovanhemmistaan ja asuvat heidän kanssa tai lähellä.
- Anonyymi
Niin sulkeutuu. Vihdoinkin🔥❤️🔥💫✨🪐🙏🪽
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1943669Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512562- 1221261
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151220Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101139Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per741120- 46914
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019910- 40825
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202741