Moni jäi ulkopuolelle.
Ympyrä sulkeutuu
20
1928
Vastaukset
- että....
on tullut sisäpiiri....
- Anonyymi
juu nii on ainaki yhestä jutusta...
- välkky.........
aina tiesit heti tulla,
maailmanlaajuinen radioaaltoko sulla.
On teitä kourallinen vainen,
pauloihin meinas moni jäädä,
myös tämä jäärä.
Onnea ja menestystä valitsemallenne tielle. - kaverin itelles?
....
- mulla oli
jo...
- Anonyymi
Ympyrä sulkeutuu, aikuinen mies ryömii takaisin vanhan äitinsä perseeseen.
Äiti pääsee vihdoinkin abortoimaan vässykän.- Anonyymi
Kuulehan huoranpenikka, äiti kuoli vuosia sitten.
- Anonyymi
Mikä sinua vaivaa, että pitää ilkeillä tuolla tavalla?
- Anonyymi
Aikuinen mies loisii äidillään. hmm
0ikein ja luonnollista.
parisuhteeseen kelpaamaton - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
0ikein ja luonnollista.
parisuhteeseen kelpaamatonKuka mies, laita kirjain ja sun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
0ikein ja luonnollista.
parisuhteeseen kelpaamatonTai sitten se oli/on kelpaavampi kuin sinä koskaan. Ehkä jopa sellainen joka voi valita ja pudotella enimpiä vaimoehdokkaita poiskin, tyttöystävä-naisystävä karsintojensa ohella..
- Anonyymi
Piti tämäkin tulla ilmoittamaan😆 Menikö perille?
No tuskin😂- Anonyymi
Aina menee lopulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina menee lopulta.
ei kannata yksinkertaisten (sinunkaan) höpötellä asioista joista et tiedä ja jotka ei sinulle tai muillekaan ulkopuolisille kuulu. Tyhmä. Vanhemmat kuolleet vuosia sitten.
- Anonyymi
Olette jo 6 vuotta pähkäilleet tuota? Onks järkee vai ei?
https://youtu.be/D6JZnBcyWps - Anonyymi
no voi hitto. niin jää kyllä
- Anonyymi
Tuo yksi kommentti äidin ja pojan suhteesta vähän yksin kertainen kun puhuu loisimisesta.On täysin mahdollista ,että poika pitää huolta äidistään ja osallistuu talous menoihin ja muihin askareisiin. Kaikki ei halua laittaa äitiään esim.palvetaloon,jos äiti ei itse halua.Jos on vuokra asunto ihan järkevääkin Suomessa on korkeat vuokrat.Näin tekee moni kunnollinen poikamies.
- Anonyymi
Mä oon famous, mun vihamiehet on heinous ku mä niille fleksaan oon shameless, ne on aimless niil on eines, ne miettii miltä tuntuu olla famous
- Anonyymi
Just joo noloo lyrikkaa
- Anonyymi
On erittäin hyvä ja kunnioitettava asia, jos aikuiset lapset huolehtivat omista vanhemmistaan tai isovanhemmistaan ja asuvat heidän kanssa tai lähellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3257788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662186- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161432- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91271Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701241RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601220Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901039