Arvostelu kielletty ?

ihme ja kumma

Ei mikään ihme ,että tämä palsta on ihan "kuollut" kun kaikki sellaiset aiheet ja mieliopiteet jotka aikaansaavat keskustelua poistetaan täältä. Tämä on tälläinen hymistelypalsta, jossa joka asiasta kaikkien on oltava samaa mieltä.
Nämähän eivät ole mitkään Kari Tapion fanisivut, joten kyllä mielestäni täälä saa jotain arvosteluakin hänestä esittää. Niin on ainakin muiden artistien keskustelupalstoilla täällä (Paula koivuniemen, Sillanpään, T.Kansan...)

32

3599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tane

      Olen pannut saman merkille.Tulee mieleen vanhan Neuvostoliiton ajat.

    • Kikka

      Hiukan kyllä ihmetyttää se , että täälä ei hyväksytä mitään muuta, kuin Karin kehuja ja hehkutusta. Asiallinenkin kritiikki sensuroidaan. Ilmeisesti se yksi "Kari fani" käy sheriffille vinkumassa ja kantelemassa heti jos pienenkin poikkipuolisen sanan Kari Tapiosta kirjoittaa.

      • paskakuski eki

        Vähät kiinnostaa,koko äijä.Julkisuuden henkilö ei kestä kritiikkiä,hehhe heh.Taitaa vinkuja olla sukulaisia.


      • ylpeys käy lankeemuksen...

        Niinpä, hiukan huvitti, kun aamusella katsoin, että jutustelumme oli kadotettu. Kun ne jutut, oli faktaa, ei oikeastaan panettelua. Sitä niittää, mitä kylvää. Jos herra Jalkanen on fiksu, niin ottaisi vain opikseen. Ja onhan vähän niin kuitenkin, että kun julkisuuteen lähtee, niin täytyy kestää kritiikkikin. Ja jos mahdollista, ottaa opikseen. Kaikkea hyvää Sulle, kävin innoittamanasi eilen Tapani Kansankin keskustelusivuilla.


      • fghjkl

        Polarartistit: Kari Tapion mahtavan uran kohokohtien luettelemiseen
        tarvittaisiin vähintään kirja. Kymmenien hittien sekä
        kulta- ja platinalevyjen mestari on jo vuosien ajan
        pitänyt hallussaan suomalaisen perusviihteen valtikkaa.

        Rehdin laulajan suosio on vain kasvanut vuosi vuodelta. Rehdin !?! Sehän on saatana savolainen!?! Ja ne on tunnetusti omahyväisiä, itseriittoisia ja muiden yläpuolella piällysmiehinä. No, mielipiteensä kullakin, tullaan niillä autuaiksi :)


      • .........

        Eräät näyttää olevan tabuja.
        Mattiloita koskevat viestit hävii sekunnissa, näköjään K.Tapiotakin koskevat.
        Tapani Kansan herjausviestit on edelleen paikallaan, homoviestit ja perhettä koskevat!
        Mutta onpas sellasia foorumeita joissa viestit säilyy ja saa haukkua/kehua mielin määrin.


      • Kari on paras

        Kuule Kikka älä täällä narise kenenkään tekmisistä kun itse olet heti suuna ja päänä jos sun EPÄJUMALASTASI T Kansasta joku sanoo poikkipuolisen sanan. KYLLÄ SUNKIN TARVITSEE KESTÄÄ KRITIIKKIÄ!!!!


      • Kikka
        Kari on paras kirjoitti:

        Kuule Kikka älä täällä narise kenenkään tekmisistä kun itse olet heti suuna ja päänä jos sun EPÄJUMALASTASI T Kansasta joku sanoo poikkipuolisen sanan. KYLLÄ SUNKIN TARVITSEE KESTÄÄ KRITIIKKIÄ!!!!

        Minä mitään narise, mutta teikäläinen vetää porot nokkaansa ja nuppi helottaa alta aikayksikön jos ja kun kultamussukkaasi, Kari Tapiota vähänkin arvostelee.
        Katotaan vaan , niin tämäkin ketju taas katoaa kohta kun pieru saharaan.


      • se eilinen muistelija
        Kikka kirjoitti:

        Minä mitään narise, mutta teikäläinen vetää porot nokkaansa ja nuppi helottaa alta aikayksikön jos ja kun kultamussukkaasi, Kari Tapiota vähänkin arvostelee.
        Katotaan vaan , niin tämäkin ketju taas katoaa kohta kun pieru saharaan.

        Hei Kikka! Mun tuli jotenkin vähän katumus ja huono fiilis, kun katsoin jotain KT:n keikkasivuja ja niitä ei ole pyynnöstä huolimatta päivitetty elokuun jälkeen (luki siellä).. ja jos oikeinymmärsin, niin seuraava keikka (ei peruutettu) olis maaliskuussa 07. Siis: jos hänellä on rankkaa, putki päällä ja alkoholiongelma, niin pitäis ehkä tuntea enemmän myötätuntoa. Ainakin hänen perhettään kohtaan. Anteeksi siis, jos mentiin eilen liian pitkälle "juoruilussa" totuuden nimissä.


      • sama
        se eilinen muistelija kirjoitti:

        Hei Kikka! Mun tuli jotenkin vähän katumus ja huono fiilis, kun katsoin jotain KT:n keikkasivuja ja niitä ei ole pyynnöstä huolimatta päivitetty elokuun jälkeen (luki siellä).. ja jos oikeinymmärsin, niin seuraava keikka (ei peruutettu) olis maaliskuussa 07. Siis: jos hänellä on rankkaa, putki päällä ja alkoholiongelma, niin pitäis ehkä tuntea enemmän myötätuntoa. Ainakin hänen perhettään kohtaan. Anteeksi siis, jos mentiin eilen liian pitkälle "juoruilussa" totuuden nimissä.

        http://tanssi.net/fi/s/1v.html


      • sivustaseurannu
        se eilinen muistelija kirjoitti:

        Hei Kikka! Mun tuli jotenkin vähän katumus ja huono fiilis, kun katsoin jotain KT:n keikkasivuja ja niitä ei ole pyynnöstä huolimatta päivitetty elokuun jälkeen (luki siellä).. ja jos oikeinymmärsin, niin seuraava keikka (ei peruutettu) olis maaliskuussa 07. Siis: jos hänellä on rankkaa, putki päällä ja alkoholiongelma, niin pitäis ehkä tuntea enemmän myötätuntoa. Ainakin hänen perhettään kohtaan. Anteeksi siis, jos mentiin eilen liian pitkälle "juoruilussa" totuuden nimissä.

        Karilla on keikkatauko, jonka hän on ilmoittanut julkisuudessa jo kesällä. Ei mitään putkia päällä tms. Älä viitsi laukoa tänne tuollaisia. Hienoa, että Kari viimein malttaa relata ja levätä, kun on pitkä kiertue menossa. Ja talviaikahan on muutenkin hiljaisempaa keikkojen suhteen.


      • sivustaseurannu
        sivustaseurannu kirjoitti:

        Karilla on keikkatauko, jonka hän on ilmoittanut julkisuudessa jo kesällä. Ei mitään putkia päällä tms. Älä viitsi laukoa tänne tuollaisia. Hienoa, että Kari viimein malttaa relata ja levätä, kun on pitkä kiertue menossa. Ja talviaikahan on muutenkin hiljaisempaa keikkojen suhteen.

        ...niin siis joulukuun puolessavälissä alkaa se keikkatauko.


      • sopul
        sivustaseurannu kirjoitti:

        ...niin siis joulukuun puolessavälissä alkaa se keikkatauko.

        No, mistä näkisin keikkakalenterin. On tässä alkanut sen verran mies kiinnostaa. "Ei väliä mitä puhutaan, pääasia että puhutaan." Se on sellaista mainoideologiaa ...


      • siellä

        Mikset kirjoita samalla nikillä? Tuo aloitushan oli sun tekemäsi, vai kuinka?


      • sivustaseurannu
        sopul kirjoitti:

        No, mistä näkisin keikkakalenterin. On tässä alkanut sen verran mies kiinnostaa. "Ei väliä mitä puhutaan, pääasia että puhutaan." Se on sellaista mainoideologiaa ...

        Olen siis eri henkilö kuin tuo sivustaseuraaja...
        Karin konserttikiertueen konsertit näet osoitteesta www.polarartistit.fi Tanssi.netistä niitä ei löydy, koska eihän ne liity tansseihin milläänlailla ja muutenkin tanssi.netistä ei näe kaikkia keikkoja.


      • Kari on paras
        sivustaseurannu kirjoitti:

        Olen siis eri henkilö kuin tuo sivustaseuraaja...
        Karin konserttikiertueen konsertit näet osoitteesta www.polarartistit.fi Tanssi.netistä niitä ei löydy, koska eihän ne liity tansseihin milläänlailla ja muutenkin tanssi.netistä ei näe kaikkia keikkoja.

        Polarartistit eivät julkaise Karin tanssikeikkakalenteria vaan tanssikeikkojen järjestäjät antavat tiedot. Polarartistit julkaisevat vain Karin konserttikiertueet ja nuo joulukonserttikiertueet!


    • riitasopu

      Olihan täällä ihan asiallista kritiikkiä Karin uudesta, Hectorin aikoinaan levyttämästä laulusta.
      Rauhaa rakastavana ihmisenä ihmettelen, miksi pitää heittää kaikenlaista lokaa niin artistin kuin fanin niskaan, jos ei jotakin laulajaa siedä. Kyllä asiallisestikin voi arvostella, jos niikseen tulee. Ja vaikka itse arvostakin suuresti Karia ja hänen ammattitaitoaan, osoitan myös kritiikkiäkin joskus häntä kohtaan. Monista muistakin laulajista pidän, muttei tulisi mieleenkään kiroilla niitä täällä palstoilla, joita en voi sietää. Eipä taittaisi olla meistä faneista mukavaa, jos artistit rupeaisivat meitä mollaamaan täällä isoon ääneen. Kilpailu iskelmän areenalla on kovaa, pitäisi olla kiitollinen, että meillä on laulajien, jotka vuodesta toiseen jaksavat viihdyttää meitä kranttua yleisöä. Ja niinhän se on, ettei muutama arvostelija kaada kenenkään laulajan saamaa suosiota. Ehkä ne levynmyyntiluvutkin puhuu jotakin puolestaan..niin Karin kuin jonkun muunkin kohdalla...Eletään ja annetaan muiden elää...rauhassa ja rakkaudessa...

      • sivustaseurannu

        Olen kanssasi samaa mieltä. Asiallinen kritiikki on ok. Ihme juttu, että jotkut katkerat henkilöt jaksaa vuosikaudet solvata ja haukkua joitakin artisteja eri keskustelupalstoilla. Heidän kirjoituksillaan ei ole mitään merkitystä, koska artisteilla kumminkin on omat kasvavat kannattajajoukkonsa. Itse tykkään kovasti Karin versiosta Lumi teki enkelin eteiseen -kappaleesta, mutta makuasioitahan nämä ovat.


    • ferre

      Aina voi olla erimieltä makuasioista mutta on eri asia sotkeen siihen henkilön perusominaisukkia ( ulkonäkö, vaatetus jne ) Jos voit perustella hyvin oman näkemyksen - se on sallittua ihan PL mukaan- makuasioista ei voi kiistellä- mutta siitä voi kiistellä laulaako joku oikein siis nuotilleen ja onko laulussa tunnetta- siis oman elämän kokemusta- siis siitä on kysmys- onhan naurettavaa kun 20 tytön tylleröt laulavat elämän vakavista asioista vaikka ei ole kokeneet niitä- rakkaus kun on vain , syntyy vain kokemuksen tuloksena- laulajan tarkoitus on aina tulkita aina tunteita- ja niistä on vaikea suomessa puhua-mutta jos haluat arvostella KT laulutekniikkaa ja äänenkäyttöä siitä vaan - huomaa perustele aina miksi et pidä jostakin- on helppoa sanoa että en pidä tuosta- jolloin sanot vain enemmän henkilöstä kuin esittäjästä- terv. dr. marino

    • sivusta seuraaja

      Olisi tosiaankin mielenkiintoista kuulla sefun selitys näihin putsaamisiin. Vaikka fani olisikin, niin pitäisi kuitenkin pysyä puolueettomana ja jättää myös ne negatiiviset/itseä miellyttämättömät kirjoitukset rauhaan. Mielestäni ei sefuksi pitäisi nimetä millekään palstalle artistin fania/vihaajaa, rajoittaa ratkaisevasti rakentavaa keskustelua, kun poistellaan aiheettomasti kirjoituksia, mitkä poikkeavat omasta näkökannasta.

    • Kari on paras

      Kirjoittakaa te sekoilijat täällä mitä haluutte mutta mun mielipidettäni ette pysty muuttamaan:
      KARI ON SUOMEN MIESARTISTEISTA PARAS NIIN ÄÄNELTÄÄN, KUIN KÄYTÖKSELTÄÄN YM .......

      JOS TE SAATTE JONKUN TYYDYTYKSEN TUOSTA KIRJOITTELUSTANNE NIIN SIITTÄ VAAN SEKOILKAA KESKENÄNNE!

      • Rhanna

        Sheriffin velvollisuuksiin ei kuulu perustella viestien poistoja. Sheriffin ei myöskään tarvitse olla fani/vihaaja, näitä seikkoja ei kysellä hakukaavakkeessa. Sen enempää en asiaa kommentoi. Viestejä poistaa harkinnan mukaan myös ylläpito.


      • Meininki!!!!!
        Rhanna kirjoitti:

        Sheriffin velvollisuuksiin ei kuulu perustella viestien poistoja. Sheriffin ei myöskään tarvitse olla fani/vihaaja, näitä seikkoja ei kysellä hakukaavakkeessa. Sen enempää en asiaa kommentoi. Viestejä poistaa harkinnan mukaan myös ylläpito.

        Sheriffien toimenkuva on siis poistella mielivaltaisesti viestejä, jotka ei satu itseään miellyttämään. Ja perusteluja nyt on tietysti ihan kohtuutonta pyytää. Menee monet hyvät keskustelut piloille kyseisen toiminnan seurauksena. Pitäisi ilmeisesti saada vähän tiukempi seula, millä sheriffit valitaan. Tääkin viesti lentää tod.näk. bittiavaruuteen alta aika yksikön...


      • Rhanna kirjoitti:

        Sheriffin velvollisuuksiin ei kuulu perustella viestien poistoja. Sheriffin ei myöskään tarvitse olla fani/vihaaja, näitä seikkoja ei kysellä hakukaavakkeessa. Sen enempää en asiaa kommentoi. Viestejä poistaa harkinnan mukaan myös ylläpito.

        En tiedä onko sheriffin "tähden" loisto himmentänyt järkesi vai oletko muuten vain vähän tyhmä? Minusta sinulla ei ole ollut pienintäkään oikeutta poistattaa tästä ketjusta viestejä. Keskustelu on ollut aiheellista, eikä puheilla ole loukattu ketään. Jos kukaan ei pysty sanomaan kritiikkiä esim. Karia kohtaan, niin miten voimme keskustella asioista? Pitäisikö jokaisen jättää näihin ketjuihin viesti "Kari on paras"? Tämän takia toivonkin, että voisitte edes perustella miksi olette viestit poistaneet. Suomi on kuitenkin sanavapaa maa! Ja ennen kuin tämä viesti poistetaan toivon, että muutkin olisivat kanssani samaa mieltä ja arvostelisivat sheriffin täysin aiheetonta sensuuria. Sananvapautta etsimässä...


      • sivustaseurannu
        Rhanna kirjoitti:

        Sheriffin velvollisuuksiin ei kuulu perustella viestien poistoja. Sheriffin ei myöskään tarvitse olla fani/vihaaja, näitä seikkoja ei kysellä hakukaavakkeessa. Sen enempää en asiaa kommentoi. Viestejä poistaa harkinnan mukaan myös ylläpito.

        Mä olen tyytyväinen ylläpidon ja seriffin toimintaan, koska just ne törkeimmät ja asiattomimmat viestit on poistuneet ja niihin liittyvät ketjut.


      • pappi keravalta
        sivustaseurannu kirjoitti:

        Mä olen tyytyväinen ylläpidon ja seriffin toimintaan, koska just ne törkeimmät ja asiattomimmat viestit on poistuneet ja niihin liittyvät ketjut.

        Totuus käy joskus kipeää.Se vain on niin.


    • clesetti

      Ja yhä edelleen käyn tämän täällä murjotun miehen konserteissa, ostan ja kuuntelen hänen levyjään. Ja joka kerta nautin yhä enemmän hänen äänestään ja lauluistaan. Ja yhä annan piu paut niille mielipiteille, joilla häntä mollataan. Ei hänkään ole minua mollannut, miksi minä siis häntä...? En syytä häntä mahtailusta, ei hänkään minua - me elämän kiertolaiset...! Annan piu paut hänen älykkyydelleen, "henk.koht.ongelmalleen", en kärsi siitä...Olen varmaan luuseri, mutten häpeä sitä...elämä on murjonut meikäläistäkin monesti, mutta tämän Karin laulut ovat tuoneet siihenkin lohtua...En ole löytänyt samaa tunnetta kenekään muun artistin tulkinnoista, yrittämisestä huolimatta...sori nyt vaan! Vai pitäiskö sanoa: kippis!

    • kairatar

      Ei valloittanut minua koskaan HIM, eikä sydämeni sykkinyt Tuiskun Antille. En lämmennyt liioin Sillanpään Jarille, en kaihoten katsonut Kirkaan.
      Vaan kun kuulin Karin laulavan, kulki sielussani ihana ja lämmin tunne. Eikä se tunne ole vuosien varrella minnekään kaikonnut, enkä niin haluaisikaan...Niin, että nostanpa minäkin maljan tälle ritarille! Ihan silleen vilpittömästi ihaillen...

    • mökin äijä

      Ka, minkäs mie tien, jos toiset tykkee ja toiset ei...antaa heijä valita...mie tykkeen täst..mut miehä oonki mie...sovus kuitennii...

    • tilastoihminen

      Kolme eniten vihaamaani artistia Suomessa: 1. Paula Koivuniemi, 2. Kari Tapio, 3. Danny.

    • sulkumerkit

      Niin, kyllä radiossani vaihtuu kanava nopeasti, jos siellä laulaa Sillanpää, Finlanders tai Samuli Edelman. Ja volyymit raikaa täysillä, jos vain Karin äänen kuulen..vaan nämähän ovat niitä makuasioita....jonkun laulut ja äänihän saataa ärsyttää, mutten voi sanoa ketään VIHAAVANI, sillä tunteella kun ei ssavuta mitään...!

      • Keikkamuusikko

        Kyllä on huvittavan ryppyotsaista tohua tämän palstan modella..kirjoitin muutamapäivä sitten tosi tarinaa Suomesta episodista jossa viihdetähti uhosi tuuraja kosketin soittajan hammaskaluston harvenevan jos soittaa väärin-no eihä tääk´llä saa muuta kirjottaa kuin kehumisia vaan ja hakata selkään niin että paukkuu samalla kehuen ylisanoin maaaliman parasta mies laulajaa..no epä tuo enää kauaa kekkulloi -eiköhän tuo tuonenlautturi melko pian taas jonkun "tähden " mukaansa kaappaa..alkoholilla ei liene osuutta asiaan?


    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1681
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1309
    4. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1307
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe