mitä tapahtuu?

unknown

Vihdoin täällä on tällanen keskustelupalsta. Ollaan jo monta vuotta mietitty, että kun toi peppuseksi yleistyy ihan heteroparienkin keskuudessa, niin millasta se on. Itse ei haluta kokeilla..no ehkä joskus ajatuksissa käy, että millaista se oli, mutta ei hitto. Ei sitä kaikille ole tarkoitettu, kaikki eivät ole homoja, kaikki eivät ole lesboja, kaikki eivät ole kasvissyöjiä, kaikki eivät harrasta peppuseksiä, ymmärrättekö. En edes naisena pidä mihinkään peppuun liittyvästä, muuta kuin esim. sellaisesta, että saunassa toinen hieroo selkää ja peppua, myös vaosta saippualla.

Niin niin se meitä ihmetyttää, että eikös se ole aika likasta puuhaa? Joltain homosaitilta luettiin kerran että jotkut pesee anuksensa jollain pumpulla(???) Onko se likaista, lakanat tahraantuu, huone alkaa haisemaan, kakkaa pepun reunoilla ja peniksessä?? Millaista se on, kertokaa.

Ainiin, ja please teinitollot älkää vastatko kun ette osaa vielä kirjoittaa.
Miksi tänne edes tulee sellasia pentuja, kun lukee ettei alle 18-vuotiaille, uskokaa jo!! Varsinkin jos teillei ole mitään oikeaa asiaa, kunhan hölmöilette ja jauhatte paskaa.
Kiitokset kaikille asiallisille tottapuhujille.

16

7341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puuhaa.

      Kiitos asiallisesta ja ennakkoluulottomasta viestistä ja kysymyksistä! En ole teini, joten uskallan yrittää vastata :)

      Peppuseksi ei pääsääntöisesti ole ollenkaan likaista puuhaa kunhan on käyty kakalla ennen seksihommiin ryhtymistä. Kas kun peräsuoli on yleensä tyhjä, sinne aina välillä tulee ylempää "paketti", ja silloin tulee myös kakkahätä. Kun asialla on käyty, on suoli taas tyhjä. Toki jos haluaa olla oikein tosivarma, niin paikat voi huuhdella, eikä siihen mitään pumppuja tarvita, ihan riittää kun käsisuihkun suuttimen laittaa peppureikää vasten ja päästää vettä sisään. Sitä menee kyllä kun vähän rentouttaa ryppynarua :) Sitten kun istuu pytylle ja päästää vedet pois niin puhdasta on!

      Tämän jälkeen homma ei ole lainkaan likaista, lakanat eivät todellakaan tahriinnu eikä huoneessa ala haista :) kakkaa ei näy pepun reunoilla eikä peniksessä.

      Ilman sitä huuhteluakin homma on suhteellisen siistiä, mistään lakanoitten tahriintumisesta ei ole pelkoa mutta kalun varressa voi olla hienoinen kakan haju - sitä ei kannata laittaa pimpsaan tai suuhun ennen pesua. Mutta kyllähän nuo paikat pesussa puhdistuu.

      Niin miksi sitten moista touhua harrastetaan? No niinkuin sanoit, kaikki ei ole tarkoitettu kaikille, ja kaikki ei tykkää samoista jutuista. Peppuseksi on taitolaji, että se tuntuu molemmista hyvältä. Ja tällaisen taidon osaaminen tuntuu mukavalta. Se luottamus, minkä nainen osoittaa miehelleen kun antaa hänen tulla peppuunsa, ja toisaalta se hellyys mitä mies osoittaa kun tekee sen satuttamatta. Se lähentää ja tuntuu hyvältä.

      Ei peppuseksi ole vaihtoehto tai korvaava asia "tavalliselle" mutta se on mukavaa vaihtelua. Kuinka usein sitä harrastaa on sitten ihan ihmisistä kiinni. Kaikenlainen seksi on kivaa avoimin mielin.

    • Mitä kakkaa

      Pepun siistiminen on itsestää selvää peppuseksissä paitsi raiskauksissa joita suosittelen taas juuri niille alle 18v jotka tänne tulevat "KIELLOSTA" huolimatta.
      Niin, peppu pestään yleensä veskissä pideellä, jotkut ottaa peräruiskeita ja silloin alle laitetaan muovilakana ja sen päälle suoja.
      Kun peppu on tullut täyteen vettä mennään vessaan.
      Pepun pesu on iisiä ja ne jotka peppuseksiä harjoittaa tietää tasan tarkkaan miten hommat hoituu. Ketään peppuseksin harrastaja ei tarhi penistään kakkaan sen verran fiksua porukkaa me ollaan, itseasiassa hygienisempää peppuseksi on kun vittu- tai suuseksi.
      "kakkaa pepun reunoilla - voi helvetti tuollaista voi kirjoittaa vain juuri alle 18v pentu teinitollo.

      • älähän

        höpäjä,mä oon aina perusteellisesti pessy peppuni ennen peppuseksiä ja viimisen päälle puhtaaksi,mutta silti jostain kumman syystä sitä itse paskaa on siihi miehen penikseen kiinni myös jääny .. vi****tako sitä ikinä tietää onko se perse lopulta perusteellisesti täysin puhas,eikä oikeestaan edes kiinnosta sehän on vaan perse joka tuottaa pelkkää paskaa ja pahaa hajua.


      • ihan jo aikuinen

        Ootko sinä siis teini? Arvasin kyllä että tästä kysymyksestä aiheutuu ongelmia ja pahaa mieltä, kun taas aletaan vittuilemaan, joillakin vain on sellainen kiero paska mieli ettei ne voi olla päästelemättä tollasta suustaa.

        JA HALOOOOOOO!! Siksi kysyin tuota KOSKA EN TODELLAKAAN TIEDÄ. Ja ainoa mitä olen peppuseksistä nähnyt on jotkut karut videot netissä ja NIISSÄ ON PASKAA JOKA PAIKASSA. MIETIN SIIS ETTÄ EI HELVETTI ONKO SE TOTTA.

        Sinun typerää vastausta en olisi kaivannut.

        Voi helvetti tuollasta voi edes kysyy..hahahahahhahahahhahahah ja iso hahahahah no enpä enää kysykään, asia tuli täysin selväksi ja ikinä en peppuseksiä harrastaisi. Taitaa teitille olla "vittuseksi" kuten sanoit, niin vähän vieras homma..no ehkäpä, mutta jääköön asia tähän. Voin kumota jokaisen kieron sanani jos itse kumoat typerän loppukirjoituksesi, se oli täysin tarpeetonta mahtailua, lapsellista ja niiiiin ärsyttävää. Käyhän peräpään huuhtelulla että rentoudut vähän ;)


    • yleistähän

      Seksi tuossa muodossahan on erittäin yleistä
      arabimaissa , siellähän tytön pitää olla neitsyt
      joten anaali on hyvin suosittu. Samoin muissakin
      yhdyskunnissa joissa suhteita rajoitetaa.
      Vanha tapa josta nyt osataan puhua ,ei siis
      mikään uusi keksintö.

    • mutta.

      muista kohtuus..pitemmä aja sisäl saattaa suoli revähtää ja se ei pie enää ulostetta sisällään, eikä leikkaus välttämättä auta.no itselläni ei ole onneksi tapahtunut moista.aloittaka hyvi nvarovasti kun se voi muuta sattua helv.paljo,vaik vähä vaa työntäs.rutkast liukuvoidetta.ei välttämättä oo likast puuhaa yhtää jos suolestst ei sil hetkel löydy mitää.

      • Gay mies -81

        Peppuseksi ei ole sen vaarallisempaa kuin muukaan seksi. Sen voin ihan itsekin sanoa vaikka käsi Raamatulla. Puheet noista rektumin prolapseista (= peräsuolen ulosluiskahdus) ovat täyttä kukkua ja roskapuhetta. Näitä puheita levittävät ymmärtämättömät teinit, sekä homofoobikot (joista osa saattaa salaa tuntea seksuaalista mielenkiintoa toista miestä kohtaan, mutta he voimakkaasti kieltävät sen itseltään).


      • peppu
        Gay mies -81 kirjoitti:

        Peppuseksi ei ole sen vaarallisempaa kuin muukaan seksi. Sen voin ihan itsekin sanoa vaikka käsi Raamatulla. Puheet noista rektumin prolapseista (= peräsuolen ulosluiskahdus) ovat täyttä kukkua ja roskapuhetta. Näitä puheita levittävät ymmärtämättömät teinit, sekä homofoobikot (joista osa saattaa salaa tuntea seksuaalista mielenkiintoa toista miestä kohtaan, mutta he voimakkaasti kieltävät sen itseltään).

        Peppuseksi on myös turvallista; ei tuu sieltä kautta tíinneeksi


      • HETERONAINEN
        Gay mies -81 kirjoitti:

        Peppuseksi ei ole sen vaarallisempaa kuin muukaan seksi. Sen voin ihan itsekin sanoa vaikka käsi Raamatulla. Puheet noista rektumin prolapseista (= peräsuolen ulosluiskahdus) ovat täyttä kukkua ja roskapuhetta. Näitä puheita levittävät ymmärtämättömät teinit, sekä homofoobikot (joista osa saattaa salaa tuntea seksuaalista mielenkiintoa toista miestä kohtaan, mutta he voimakkaasti kieltävät sen itseltään).

        ..niitäkin tapauksii on tullu pers seksin seurauksena?? kuule,kyl se on ihan mahd.muttei välttämät tuu oma pikku homomies?mut silti uskallan harrastaa perspanooki..


      • NYT..
        peppu kirjoitti:

        Peppuseksi on myös turvallista; ei tuu sieltä kautta tíinneeksi

        TOMMOSEST KINASTELEE..VAI SÄIKÄHITKÖ NII KOVAST..:D


      • Anonyymi
        peppu kirjoitti:

        Peppuseksi on myös turvallista; ei tuu sieltä kautta tíinneeksi

        Buaahaa mikä hupiakka Buaahaa


      • Anonyymi
        Gay mies -81 kirjoitti:

        Peppuseksi ei ole sen vaarallisempaa kuin muukaan seksi. Sen voin ihan itsekin sanoa vaikka käsi Raamatulla. Puheet noista rektumin prolapseista (= peräsuolen ulosluiskahdus) ovat täyttä kukkua ja roskapuhetta. Näitä puheita levittävät ymmärtämättömät teinit, sekä homofoobikot (joista osa saattaa salaa tuntea seksuaalista mielenkiintoa toista miestä kohtaan, mutta he voimakkaasti kieltävät sen itseltään).

        Ei ole totta itse olen kyllä huomannut että peppu juttujen jälkeen alkaa valumaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole totta itse olen kyllä huomannut että peppu juttujen jälkeen alkaa valumaan!

        Paskaa sieltä valuu


      • Anonyymi

        No eipä ole kehumista sun ulos annilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskaa sieltä valuu

        Sulta se valuu korvista.


    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe