Huh huh mitä ovatkaan NEITSYT NAISET!!!

Älä avioidu neitsyt naisen ...

NEITSYT NAISET ON PIRULLISIA ILKEITÄ JUONITTELIJOITA!! ei millään pahalla mutta näin on!!
(kaveripiirissäni on ollut muutamia neitsyt naisia
jotka juoruaavat...juoniivat..osaavat olla ilkeitä)
Pahoittavat toisen mielen..luulotautisia.....puhuvat jopa ystävistäänkin pahaa heti kun selkänsä kääntää!! Olenkin sen tosiaankin pannut merkille!!
Tosi paha merkki!!!!!

22

3668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitsyt naisia

      Ei ehkä kannattas yleistää neitsyt naisia! Kaikki on eri luontosia ja sillee. Ite oon neitsytnainen enkä ainakaan löydä noita piirteitä itsessäni. Minulla on myös 5-kaveria neitsytnaisia. eivätkä hekään ole tuollaisia.

    • Rapu-ystävä

      Minulla on kaksi Neitsytnaista tosi hyvänä ystävänä ja useampia työkavereina, joiden kanssa tulen erinomaisesti toimeen. En ole ainakaan tietoinen, että he olisivat tuollaisia.... Tietenkin meitä on joka merkissä kaikenlaisia ja täytyy muistaa, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan!

      • Neitsyt nainen

        Kuule.. näyttäisi olevan että on neitsyt naisia jotka ovat kieroja ja myös mukavia. olen itse neitsyt nainen ja minulla on monia ystäviä jotka sanovat minua luotettavaksi ja ysävälliseksi, seurustelen myöskin. En ymmärrä miksi neitsyt naisia sanotaan aina julmiksi kieroiksi jne. kyllä muutkin ihmiset voivat olla eikä vain me neitsyet! jos olet tuntenut neitsyt naisen joka on kiero jne. miti onko hän ollut tarkoituksella ja onko se vain hänen luonteensa jota ei vain saa irti itsestään? toivon että ihmiset ymmärtäisivät kunnioittaa myös toisia vaikka olisi jokin kiero mukana. kierolle ei tarvitse mennä sanomaan mitään jos muuta keinoa ei ole sitten sen jälkeen kuin haukkuminen! :/


    • miehistä

      vastaavaa kokemusta? Ettäkö ne m-nat erottaisi miehen naisista.

    • åqpwoeiruity

      NEITSYT
      Olet johdonmukainen ja inhoat epäjärjestystä. Saatat siivota autoasi kolme vuorokautta putkeen. Pikkutarkkuutesi raivostuttaa muita, joten Neitsyet eivät päädy lainkaan avioon. Olet kylmä ja tunteeton, lisäksi nukahtelet rakastellessasi. Neitsyet ovat mahdottoman hyviä bussikuskeja. Neitsyt on luultavasti kaikista tähtimerkeistä vittumaisin. Ihmeellinen tekopyhä säntillisyys ja patologinen turvallisuuden tunteen hakeminen käyvät joskus niin valtavasti muiden merkkien edustajien hermoille, että tapahtuu ikäviä asioita - Neitsyille. USA:n vankiloissa on paljon sarjamurhaajia, jotka ovat tappaneet vain Neitsyitä. He ovat varsin korkealle arvostettuja vankilan omassa hierarkiassa. Kuolemaan tuomituista vain Neitsyiden kohdalla tuomio pannaan aina täytäntöön välittömästi. Onnenkapine: Ehjä immenkalvo
      Onnennumero: Mikä tahansa luotettava numero
      Onnenväri: Mikä tahansa väri, joka ei haalistu vaan pysyy aina samanlaisena
      Motto: "Voi olla, mutta todellisuudessa..."
      Auto:Seat Cordoba Diesel 2,9l/100 km

      • Selvä sillä

        Kiitos niistä.


    • päässäsi

      - vai etkö tiennyt tätä totuutta maailmasta?

      Elä omaa elämääsi, ja yritä löytää itsestäsi paha - silloin ymmärrät muitakin paremmin.

    • Codetsu

      ei millään pahalla mutta välillä kannattas kattsoa siihen peiliin myös...

      • vastaustako

        pitäs pitää älyllisen neitsytihmisen kommenttina???


      • estää sinua...
        vastaustako kirjoitti:

        pitäs pitää älyllisen neitsytihmisen kommenttina???

        ...olemasta älyllinen itse. Ei neitsyt sellaista jaksa - valitettavasti.


    • neitsykkäN

      Oletpa pahoittanut mielesi..itse tai välillisesti..kurja juttu. Neitsyt naisista..osaavat olla juuri kuvailemasi laisia, mutta..todellisen välittämisen tuntiessaan neitsyt on parhaimmistoa ystävyydessä, kunppanuudessa (tottakai), lojaaleja, rakastavia, symppiksiä jne..tätä kaikkea ja paljon muuta, vilpittömästi. Olemme fiksuja, joten sanonpa, että nämä kaveripiirisi neitsyet ovat syyllä olleet tuollaisia, tai, eivät oikeasti välitä tai kokevat jonkinnäköistä vääryyttä. Kateus myös yksi mahdollinen syy..tämä tapauksessa, että itsellä huono olla tms. Perfektionismi ei ole helppoa. Myöskin ns. kylmä ja pirullinen osaa olla, tarpeen vaatiessa sekä epäoikeudenmukaisesti kohdeltuna. Toivonpa sinulle parempia kokemuksia neitsyeiden kanssa, se on todennäköistä..olemmehan kuitenkin merkki parhaasta päästä :)

    • Lalli

      Omalta kohdaltani voin sanoa että parhaimmat ja luotettavimmat ystäväni ovat neitsyt-naisia. Ikävimmät ihmiset mitä olen kohdannut ovat olleet skorppareita. He ovat juonittelun ja pitkävihaisuuden mestareita ja usein todellakin tuntuu siltä että mieleltään sairaita kuvitelmissaan.

      • ei siis

        käy onnenlahjat. mulla on tilanne ollut just päinvastoin. neitsytmies sen sijaan kyllä on ollut luotettavuudessa omaa huippuluokkaansa.


    • Milona

      jos niin luulet, mehän kuule vastataan ku metsä huutaa.

      • onneks olkoon.

        Oli jollakulla aivot tai ei, neitsytnaisen mielestä niitä ei voi kuitenkaan olla muilla, kuin hänellä itsellään.


    • Virgo

      Neitsyt: Huomaavainen, huolehtivainen, hellä.
      Sun näkemä tapaus on luultavasti poikkeus, tai sit sun on täytyny erehtyä horoskooppimerkistä.

    • hihhihi

      Neitsyt on parhaista parhain merkki!Se on vaan niin erikoinen!Mutta jokainen neitsyt päättää itse ei anna muiden päättää;)

      • nimenomaan

        Neitsyt haluaa tosiaan päättää itse kaikesta ja on mielestään aina oikeassa.
        Kaiken täytyisi mennä juuri niin kuin hän haluaa.
        Viat ja syyllisyys löytyy hänen mielestään aina toisista ja ne toiset totisesti saa sen neitsytnaisen suusta kuulla.


      • ME NEITSYT NAISET OLLAAN BE...
        nimenomaan kirjoitti:

        Neitsyt haluaa tosiaan päättää itse kaikesta ja on mielestään aina oikeassa.
        Kaiken täytyisi mennä juuri niin kuin hän haluaa.
        Viat ja syyllisyys löytyy hänen mielestään aina toisista ja ne toiset totisesti saa sen neitsytnaisen suusta kuulla.

        TE OOTTE SURKEITA PASKOJA!!!NEITSYT NAISTEN VIHAAJAT ON PELKKIÄ RAUKKOJA NOLIFEJÄ!


      • mitä,mitä??
        ME NEITSYT NAISET OLLAAN BE... kirjoitti:

        TE OOTTE SURKEITA PASKOJA!!!NEITSYT NAISTEN VIHAAJAT ON PELKKIÄ RAUKKOJA NOLIFEJÄ!

        Mitä kummaa te siellä jotkut kitisette,annetaan kaikkien kukkien kukkia ja jokaisessa astrolokisessa merkeissä,on hyviä ja vähemmän hyviä puolia.Tuokaa mulle edes yksi täydellisesti virheetön ihminen eteeni,niin silloin riemu ratkeaa ja vien teidät molemmat paikkakunnan PARHAASEEN anniskelu paikkaan ja laitan pöydän koreeksi.JA TÄMÄ ON TOSI!!ja kirjoittaja on parjaamanne kamala,eli,neitsyt nainen.


      • ku "nimenomaan" k...
        nimenomaan kirjoitti:

        Neitsyt haluaa tosiaan päättää itse kaikesta ja on mielestään aina oikeassa.
        Kaiken täytyisi mennä juuri niin kuin hän haluaa.
        Viat ja syyllisyys löytyy hänen mielestään aina toisista ja ne toiset totisesti saa sen neitsytnaisen suusta kuulla.

        hahahaaha!jos oot kennu,niin etkö tienny tuota totuutta minusta?!?!?!?!?!?Tuo ON TOTUUS MINUSTA!


    • Neitsyt37

      Stop elä yleistä mä en juorua enkä puhu soopaa niin kuin sä väität.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2174
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      155
      1416
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1290
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1045
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1019
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      940
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      835
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      659
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      650
    Aihe