Tunteeko kukaan hevosta nimeltä Assitar syntyny v. 1996. i. Assin komu e. Manun tyttö? Olisi mukava tietää hevosen taustoista? Tietääkö kukaan mitä hevosella on ennen tehty? Onko ollut aikaisemmin kengitysongelmia?
Kiitos jo etukäteen!=)
Tietääkö/tunteeko kukaan?
Larpa
3
534
Vastaukset 3
- ........
ÄÄääh,toi Assin komu kuulostaa ihan karseen tutulta!En vaan muista mistä!
Ilmottelen,jos vaikka muistuis mieleen =)- Paatero Punkki
Assin-Komun nimen olen kuullut jostain, mutta en muista, missä sen olen kuullut!
- nyt on
Paatero Punkki kirjoitti:
Assin-Komun nimen olen kuullut jostain, mutta en muista, missä sen olen kuullut!
ihan tunnettu siitosori...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411897Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101280- 991031
- 102908
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88894- 66751
- 33632
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13508- 78501