Miten on,oinaat?

Kysyn vaan...

Onko teille vaikeaa tunnustaa rakkautta naiselle,onko sana rakastan ylivoimainen ääneen lausuttavaksi,näkyykö syvä tunne jotenkin muuten,esim. teoin vai voiko olettaa,että ellei oinasmiehen suusta kuule lauseita rakastan sinua ja olet minulle tärkeä,kyse on vain siitä,että oinas pysyttelee suhteessa,kun parempaakaan ei ole juuri sillä hetkellä tarjolla.Miten teitä pitää lukea?Miksi ei minun mieheni lähde,vaikka kehoittanut olen,jos ei kerran rakkauden tunnetta hänen puoleltaan ole olemassa?Kysynyt olen,vaan mitään vastausta en saa,aivan kuin ei tietäisi,miltä rakastaminen/vihaaminen/välinpitämättömyys/whatever tuntuu...onkohan moinen mies ajanhukkaa?En mitään suureellista kaipaa,vain tunteen siitä,että olen miehelle jotain muuta kuin pelkkä taloudenhoitaja...

14

3412

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oinasmies vm 57

Nooh lähdetäänpä siitä liikkeelle et oinasmies (mä ainakin)tarvii tulista seksiä, uutta juttuu ja kikkaa.. kiinnostuksen osoittamista, kuuntelemista.
      Se on otettava IHAN KOKONAAN ja hyväksyttävä sellasenaan. Siinä ei oo mitään puolitietä. Mä oon monissa liemissä kiehutettu ja kypsytetty. On monta solmua avaamatta edellisistä suhteista MUTTA.. kun oikkumies alkaa kuulla kumppanin kotiintullessa jotain niinku: "miks nää kengät on tässä... et sä oo voinut edes lehtee korjata pöydältä..keittiö on kauheessa kunnossa" sillon alkaa otsasuoni pullistuu. Ei oinas välitä noista jutuista paskaakaan.. aivan sama miten ne kengät ym vermeet on missäkin. KUN mä rakastun mä meen aivan sekasin.. tällä hetkellä härkänainen, jonka oon tuntenu n. 20v.. mutkun se liekki roihahtaa se on menoo.. ei auta mikään.. rakasrakasrakas.. mut JOS mä joudun selkä seinää vasten jostain mitättömästä jutusta.. siis mitenpäin ne kengät siellä nyt oli.. NIIN se on vettä liekkeihin ja kun se sammuu se on menoo.. tästä vois kirjottaa vaikka miten pitkän jutun mut nyt pitää mennä... mua odottaa tää toinen sarvipää..

• Vaaka vm-57

hyvistä neuvoista. Olen juuri tavannut oinas miehen, joka tuntuu tosi mukavalta. Itse pidä siitä, että paikat on järjestyksessä. Nytpähän tiedän, etten ainakaan hänelle rupea siitä motkottamaan. Joudanhan minäkin ne tavarat korjaamaan paikoilleen. En vielä osaa sanoa, mitä muuta eteen tulee, mutta muistan kyllä neuvosi. Toivottavasti onnistuu.
        Ai niin, se tulinen seksi.......hitsin hitsit.
        En koe olevani mikään maestro sillä alalla. Voisikohan siinä kohtaan yhtään joustaa :))

• Oinasmies vm 57
        Vaaka vm-57 kirjoitti:

hyvistä neuvoista. Olen juuri tavannut oinas miehen, joka tuntuu tosi mukavalta. Itse pidä siitä, että paikat on järjestyksessä. Nytpähän tiedän, etten ainakaan hänelle rupea siitä motkottamaan. Joudanhan minäkin ne tavarat korjaamaan paikoilleen. En vielä osaa sanoa, mitä muuta eteen tulee, mutta muistan kyllä neuvosi. Toivottavasti onnistuu.
        En koe olevani mikään maestro sillä alalla. Voisikohan siinä kohtaan yhtään joustaa :))

Älä lannistu.. se on ehkä paremminkin niin et oinasmies haluaa TUNTEA olevansa haluttu ja viehätysvoimainen.. jos pitää hirveesti ruveta omalta naiseltaan vonkaamaan niin EI TOIMI.. pidä huoli siitä että seksi ei muutu kaavamaiseksi suoritukseksi.. HMMM.. kuiskuttelet korvaan.. pidät pientä jännitystä yllä.. kyllä se sillon kulkee ja oikku vastaa samalla mitalla kun ei halua jäädä kakkoseks

• oinasmies vm 57
        Vaaka vm-57 kirjoitti:

KUN oikkuäijä tuntee olevansa haluttu..se tekee MITÄ VAAN.. ei mitään rajaa. SÄ saat sen kyllä verkkoon helposti mut vauhtia pitää pitää yllä. ONNEA teille, ihmisiä mekin vaaaan ollaan.. kyl se siitä

• Vaaka vm-57
        oinasmies vm 57 kirjoitti:

KUN oikkuäijä tuntee olevansa haluttu..se tekee MITÄ VAAN.. ei mitään rajaa. SÄ saat sen kyllä verkkoon helposti mut vauhtia pitää pitää yllä. ONNEA teille, ihmisiä mekin vaaaan ollaan.. kyl se siitä

Yritän muistaa kaikki ohjeesi ;))
        Kiitos vielä kerran.

• fun79
        oinasmies vm 57 kirjoitti:

Tuo oli hyvä! Mä olen skorpioni ja välistä melko kiihkeessä terässä. Mun oinasmies oikein aina "nielaisee syvään" kun näkee mun sillä päällä olevan ja sitten mennään! Ei todellakaan suostu jäämään kakkoseksi;) Ehkä me siksi sovitaan tuolla punkassa niin hyvin yhteen. Mä kannan mitä ihmeellisimpiä vekottimia ja ehdotuksia sille ja ei sen kyllä tarvi kauan käyttöohjeisiin tutustua ;)

• Oinasmies vm 57
        fun79 kirjoitti:

Tuo oli hyvä! Mä olen skorpioni ja välistä melko kiihkeessä terässä. Mun oinasmies oikein aina "nielaisee syvään" kun näkee mun sillä päällä olevan ja sitten mennään! Ei todellakaan suostu jäämään kakkoseksi;) Ehkä me siksi sovitaan tuolla punkassa niin hyvin yhteen. Mä kannan mitä ihmeellisimpiä vekottimia ja ehdotuksia sille ja ei sen kyllä tarvi kauan käyttöohjeisiin tutustua ;)

No just nii. Toi on just sitä mitä mä tarkotin. Oujeeee. Olkaa onnellisia ja vipinää vällyihin.

• vaaka neitokainen
        Oinasmies vm 57 kirjoitti:

Älä lannistu.. se on ehkä paremminkin niin et oinasmies haluaa TUNTEA olevansa haluttu ja viehätysvoimainen.. jos pitää hirveesti ruveta omalta naiseltaan vonkaamaan niin EI TOIMI.. pidä huoli siitä että seksi ei muutu kaavamaiseksi suoritukseksi.. HMMM.. kuiskuttelet korvaan.. pidät pientä jännitystä yllä.. kyllä se sillon kulkee ja oikku vastaa samalla mitalla kun ei halua jäädä kakkoseks

Vaikka mieheni saa nähdä ja tuntea olevansa haluttu ja ihana kaikinpuolin,rakastettu.Hän ei ole itse kovinkaan aktiivinen kammarin puolella.Olen hieman ymmälläni,ihan liikaa nämä rakastelu kerrat alkaa minun aloitteestani...Miten tämän selittäisit ,on kyse ikäisestäsi oinaasta myös.Eihän se voi olla niin että vain minä olen aktiivinen.Pitäisi tarttua asiaan ja jutella,jokin mättää..en tiedä mikä.Vieraissa ei käy!!Hän on jotenkin hyytynyt...hänkin saattaa miettiä näitä asioita ja tietää että minä tarvin enemmän sitä sexyyy.Hellä ja rakastava on ja näyttääkin sen,mutta tämä alue on jotenkin hukassa!!Voisitkohan valaista minnuu,kiitos etukäteen :))

• Oinasmies vm 57
        vaaka neitokainen kirjoitti:

Vaikka mieheni saa nähdä ja tuntea olevansa haluttu ja ihana kaikinpuolin,rakastettu.Hän ei ole itse kovinkaan aktiivinen kammarin puolella.Olen hieman ymmälläni,ihan liikaa nämä rakastelu kerrat alkaa minun aloitteestani...Miten tämän selittäisit ,on kyse ikäisestäsi oinaasta myös.Eihän se voi olla niin että vain minä olen aktiivinen.Pitäisi tarttua asiaan ja jutella,jokin mättää..en tiedä mikä.Vieraissa ei käy!!Hän on jotenkin hyytynyt...hänkin saattaa miettiä näitä asioita ja tietää että minä tarvin enemmän sitä sexyyy.Hellä ja rakastava on ja näyttääkin sen,mutta tämä alue on jotenkin hukassa!!Voisitkohan valaista minnuu,kiitos etukäteen :))

Joo oot oikeessa.. ei toimi jos toinen vaan on aktiivinen. Näyttäs siltä et oikkua painaa joku asia, mitä ei oo selvitetty. Sun seksin tarve voi olla miehelles niinku rasite tai velvollisuus mitä ei pysty tyydyttämään. Tai voi olla joku niin arkaluontonen et ei pysty puhumaan. Mulle ainakin tuottaa suuria vaikeuksia ottaa ongelmat parisuhteessa puheeks. Erektio ongelma? Onko ollu? Niitähän tulee kaikille. Onhan tietysti muitakin mahdollisuuksii PALJON. Ongelmat töissä, riittämättömyyden tunne siellä voi kulkeutua myös sänkykamariin asti. Ei auta ... yritä kärsivällisesti saada se puhumaan. MUT älä ...PLIIS älä arvostele, sänkysuorituksia...se ei johda mihinkään ( ei ainakaan paranna tilannetta) Onnee sulle ja miehelles, en osaa sua oikeen muuten neuvoo.

• akita-san

Moi
      Olen samaa mieltä ton oinasmies vm 57 tai mikä ny olikaan niin vaikka ollaan kin nähtävästi jos oikein ymmärsin niin eri sukupuolta niin tuntui kuin olisi itsestänsä lukenut. Olen tosin vasta 12v tyttö mutta halusin silti kertoa oman mielipiteeni asiasta.
      En ole vielä koskaan rakastunut tulen palavsti mutta kun se sitten tapahtuu niin sitä roihua on aika mahdoton sammuttaa paitsi jollain ilkeellä tai välin pitämättömällä jutulla, sillä vaikka muuten olenkin todella kova pintainen ja joskus vähän kylmä niin tuo rakkaus on minulle todella arka paikka, vaikka näin nuori vasta olenkin.

Oinaita (erityisesti minua.) ei kannata kovin suututtaa koska minä itse en ole vielä räjähtänyt vaikka onkin ollut todella lähellä , jos ja kun sitten kunnolla suutun niin silloin se on vahvempaa liekehtimistä kuin rakkaus. Toivottavasti ette pidä mua minään teini idioottina mähän vain kerroin oman mielipiteeni rakkaudesta....

• Ehkä katkera

rakas oinaani eilen kertoi että välittää minusta mutta ei halua vielä vakavaa suhdetta.
      kun lueskelin noita tekstejä. voin kai unohtaa unelmoinnin yhteisestä tulevaisuudesta ja heittää hyvästit rakkaalle oinakselleni...

• posankka

Voi olla että ei halua.

Mutta sillä tai millään muullakaan ei ole mitään tekemistä horoskooppimerkkien kanssa. Ihmisiä ei voi edes yrittää yhdistellä horoskooppimerkkien mukaan, merkeillä ei ole mitään yhteyttä ihmisen luonteenpiirteisiin.

Voit olla huoleti, jos mies ei halua jatkaa juttua, syy on muussa kuin horoskooppimerkeissä. Tai sitten syy on siinä, että olet ylipäänsä höpissyt horoskoopeista ja joutunut miehen silmissä hullun kirjoihin.

"Mitä seuraavaksi", hän ajattelee? Tarot-kortteja, teenlehtiä, eläimiinsekaantumista?

Niin että jätä ne höpinät ja ala harrastaa vaikka golfia tai sählyä. MOlempien harrastusten parissa liikkuu suuret määrät fiksuja, hyväkuntoisia ja ehkä jopa varakkaita miehiä, joita satavarmasti et näe spiritistissä istunnoissa tai aromaterapiassa.

• Ehkä katkera
        posankka kirjoitti:

Voi olla että ei halua.

Mutta sillä tai millään muullakaan ei ole mitään tekemistä horoskooppimerkkien kanssa. Ihmisiä ei voi edes yrittää yhdistellä horoskooppimerkkien mukaan, merkeillä ei ole mitään yhteyttä ihmisen luonteenpiirteisiin.

Voit olla huoleti, jos mies ei halua jatkaa juttua, syy on muussa kuin horoskooppimerkeissä. Tai sitten syy on siinä, että olet ylipäänsä höpissyt horoskoopeista ja joutunut miehen silmissä hullun kirjoihin.

"Mitä seuraavaksi", hän ajattelee? Tarot-kortteja, teenlehtiä, eläimiinsekaantumista?

Niin että jätä ne höpinät ja ala harrastaa vaikka golfia tai sählyä. MOlempien harrastusten parissa liikkuu suuret määrät fiksuja, hyväkuntoisia ja ehkä jopa varakkaita miehiä, joita satavarmasti et näe spiritistissä istunnoissa tai aromaterapiassa.

mitään horoskoopeista ole puhunut...juu hulluna pitäis jos niin olisin tehnyt =) jostain vaan yrittää saada vähän selvyyttä kun on sen verran monimutkainen tapaus kyseessä.

• Oikein Oinas
        Ehkä katkera kirjoitti:

mitään horoskoopeista ole puhunut...juu hulluna pitäis jos niin olisin tehnyt =) jostain vaan yrittää saada vähän selvyyttä kun on sen verran monimutkainen tapaus kyseessä.

Minulle ei tee heikkokaan olla oinasnainen ja itsellinen. Panostan kotiini ja ulkonäkööni. Ukkoja menee ja tulee ja jos on pakko, lainaan, SOU sori. Aika hyvää elämää tämä on!

Hah, ja yksikään mies ei tee minusta elämän arvoista naista. Teen sen itse ja aika moni mies täällä inhoaa sitä. ei voi mitään..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2656
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2282
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2160
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1772
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      290
      1454
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1408
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    Aihe