Susien ihmisarkuuden

Vähentyminen johtuu osittain hirvenmetsästyksestä.Oman seurannan mukaan,olen huomannut hirven suolistus jätösten houkuttelevan susia paikalle.Laumahan kyllä kaataa elävän hirven,mutta nämä yksinäiset kulkijat tulevat suolille missä voimakas ihmisen haju.Ensin kierreltiin pari päivää suolia,että ihmishaju väheni,rohkeuden kasvaessa tullaan seuraavana yönä kaadon jälkeen.Huomataan,että eihän se ihminen vaarallinen ole,vaan tämän hajun jäljiltä löytyy syötävää,tämän opettaa naaras myös poikasilleen.Kumotkaa jos olen täysin väärässä.

8

673

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt kumottu

Kumoan. Olet väärässä.

• kumottu

Olet täydellinen typerys. Sinulle ovat vanhempasi varmaan syntymästä asti opettaneet, että vastusta kaikkea, mitä kuulet, äläkä perustele koskaan kenellekään sitä, mitä vastustat. Noin toimii suomalainen Juntti isolla J:llä.

• kumottu kirjoitti:

Olet täydellinen typerys. Sinulle ovat vanhempasi varmaan syntymästä asti opettaneet, että vastusta kaikkea, mitä kuulet, äläkä perustele koskaan kenellekään sitä, mitä vastustat. Noin toimii suomalainen Juntti isolla J:llä.

Lisää myllyyn,tämä typerys väittää niitä suoliläjiä laittomiksi haaskoiksi.Tarvittaisko siihen haaskan perustamiseen jonkinlainen lupa,vaikka läänineläinlääkäriltä vai mitä luulet.Lapiot mukaan hirvestäjät,koskee se laki teitäkin.Itseppä tuota kerjäsit ison J.n Juntti.

• suosittelen
        kerbiili62 kirjoitti:

Lisää myllyyn,tämä typerys väittää niitä suoliläjiä laittomiksi haaskoiksi.Tarvittaisko siihen haaskan perustamiseen jonkinlainen lupa,vaikka läänineläinlääkäriltä vai mitä luulet.Lapiot mukaan hirvestäjät,koskee se laki teitäkin.Itseppä tuota kerjäsit ison J.n Juntti.

mistä sait päähäs että se orottaa että se kiertää pari päivää niitä rääppeitä? luuleksä ettei mikään muu eläin säisi niitä? olet kyllä aika pahoin kaukana metsästys asioista! kun tollaista puhut. suosittelen että menet johonkin metsästys seuraan ja katsot mitä sielä touhutaan ja kun kerta olet noin pahasti jäljissä maailmasta! suosittelen muillekkin kun tuntuu siltä ettei kukaan aktivisti tierä mitä metsästys on, kun eivät eres ole ollu seurassakaan mukana! ja muistakaa ettei metsästys ole vain tappamista!

• suosittelen kirjoitti:

mistä sait päähäs että se orottaa että se kiertää pari päivää niitä rääppeitä? luuleksä ettei mikään muu eläin säisi niitä? olet kyllä aika pahoin kaukana metsästys asioista! kun tollaista puhut. suosittelen että menet johonkin metsästys seuraan ja katsot mitä sielä touhutaan ja kun kerta olet noin pahasti jäljissä maailmasta! suosittelen muillekkin kun tuntuu siltä ettei kukaan aktivisti tierä mitä metsästys on, kun eivät eres ole ollu seurassakaan mukana! ja muistakaa ettei metsästys ole vain tappamista!

Kuule metsästänyt 30 vuotta.Tullut seurattua susin käyttäytymistä muutama vuosi,tottahan toki rääppeet kelpaa muillekin esim.linnuille,ketuille,näädille,kärpät,lumikot jne..Jopa ahma käynyt aterialla,linnuista suurin kotka mikä lähtenyt suoliläjältä.Muistutan,että metsästys ei nimenomaan ole pelkkää tappamista,siellä voi havainnoida vaikka edellä mainittuja asioita.Niistä metsästysseuroista,mulla on 10 seuran jäsenyys.

• kyyl
        kerbiili62 kirjoitti:

Kuule metsästänyt 30 vuotta.Tullut seurattua susin käyttäytymistä muutama vuosi,tottahan toki rääppeet kelpaa muillekin esim.linnuille,ketuille,näädille,kärpät,lumikot jne..Jopa ahma käynyt aterialla,linnuista suurin kotka mikä lähtenyt suoliläjältä.Muistutan,että metsästys ei nimenomaan ole pelkkää tappamista,siellä voi havainnoida vaikka edellä mainittuja asioita.Niistä metsästysseuroista,mulla on 10 seuran jäsenyys.

se varmaan ihan totta, että ne "jättee" niitä susia vetää puoleensa, hyvä pointti. :D

• kyyl kirjoitti:

se varmaan ihan totta, että ne "jättee" niitä susia vetää puoleensa, hyvä pointti. :D

suolet ei oo haaska monta päivää.
        luonnoneläimistä sitäpaitsi saa tehdä haaskan.
        korpit ja ketut ne suolet syö.ei ainakaan mun haaskalla ole susi käynyt vaikka kilometrin päässä on jälkiä.

• Mannerheimi kirjoitti:

suolet ei oo haaska monta päivää.
        luonnoneläimistä sitäpaitsi saa tehdä haaskan.
        korpit ja ketut ne suolet syö.ei ainakaan mun haaskalla ole susi käynyt vaikka kilometrin päässä on jälkiä.

Täällä Länsirintamalla tämä on todettu monen vuoden seurannan aikana pitävän paikkansa.Kyse pääasiassa yksinäisistä susista,ovat muutaman kerran yrittäneet jopa haukulle,ennen kuin hirvi edes nurin.Koirantaposta lienee tuossa kysymys,yrittävät eliminoida kilpailijan pois.Tällä alueella muutaman kunnan alueella ammutaan pitkästi yli 1000 hirveä,että syötävää kyllä riittää jos rohkeus piisaa tulla ihmishajuun,kiertelevät ahkerasti nylkyvajoja,käyvät niiden edessä katselemassa jos ois jotain helppoa einettä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3354
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      356
      2405
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      12
      2188
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      80
      1678
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1365
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1050
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      69
      956
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      70
      870
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      25
      732
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      4
      674
    Aihe