Miten saan leijonamiehen?

Haluan hänet

Miten saan leijonamiehen kiinnostumaan itsestäni? Olen jutellut hänen kanssaan puhelimessa, mutta hän ei vielä oma-aloitteisesti soita. Hän on aivan ihana mies! Mitä teen jotta herättäisin leijonan huomion? Miten hänelle pitää soittaa? vai olisko kortti hyvä? Minkälaisista lahjoista hän pitää? Mitä teen, toivoisin että hän suorastaan palvoisi minua. treffit, miten hän tulee käymään?

6

2061

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jousileijona

toista kautta. Eli yritä etsiä hänen ystäviään ja tutustu ensin heihin. Kierrä siis toista kautta.

Leijonamies osaa kyllä näyttää, milloin hän on kiinnostunut.

• ainakaan

tyrkytä itseäsi. Vaikka se nyt pätee varmaan kaikkiin miehiin, mutta kuitenkin.

• Radda48

Jos jutusta joskus tulee totta, sinä palvot leijonamiestä elämäsi jokaisena päivänä. Hän on kaiken keskipiste ja siihen sinun on tyydyttävä.

Ja leijonamies poimii naisen, eikä siihen juurikaan voi vaikuttaa. Paitsi tietysti olla poimittavissa.

• alkuper.

Se leijonamies ei vieläkään soita. Niit ystäviä en tunne, tyrkyllä en saisi olla...jos mä tapaan, niin palvon häntä, OK, mitä keksis, et sais hänen huomionsa herätettyä, että hän soittais mulle ja ehdottais tapaamista?... Ylenpalttista sydämellisyyttä vai joku hankala, ilkeä temppu? Anna vielä joku idea..

• Leijonamies vastaa

Leijonamiehenä sanoisin, leijona on joko kiinnostunut tai ei, se siitä. Valitettavasti leijona ihastuu/rakastuu nopeasti ensikohtaamisella. Jälkilämmittelyille ei ole sijaa. Onhan noita leijonia maailma täynnä, eikä yhden menetetyn perään kannata huudella. Tässä yksi johon voisit tutustua:)

• Nimetön

Moips,

Neuvoisin sinua yrittämään samanlaista välinpitämättömyyttä häntä kohtaan. Olet varmasti tehnyt tunteesi häntä kohtaan selväksi ?.. tee nyt, jos et ole, muuten anna ajan kulua .. aina ei kuitenkaan voi voittaa tai saada kaikkea, mitä haluaa ...

[email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe