Voiko joku kertoa miten menee kaikki kiinalaiset horoskoopit?
Voiko joku kertoa miten kiinalaiset horoskoopit menee?Mikä minä olen?
mintsku
4
1044
Vastaukset
- Santtu
Niitä on kyllä niin pitkä litanja, että en jaksa kaikkea niistä kirjoittaa... Laitappa googleen hakusanaksi kiinalainen horoskooppi. Tämä ohjaa sinut varjojen kirja sivuille. Sieltä voit lukea kaiken haluamasi kiinalaisista horoskoopeista tai lainaa kirjastosta joku aiheeseen liittyvä kirja :)
- mintsku
Kiitoskiitos=)
- Vi-vu-li
En tiiä oikee mitään mutta 94on muistaakseni koira sitten joku apino oli 92 ja 93 oli muistaakseni kukko. Muita mä en muista. Sorry.
Helppo homma! Katso oheisesta linkistä. Sieltä löytyy selitys.
https://www.astro.fi/index.php?p=2&up=10
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501577
- 621532
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101108- 60911
- 49884
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86620Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118617Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32597- 38556