Voiko joku kertoa miten menee kaikki kiinalaiset horoskoopit?
Voiko joku kertoa miten kiinalaiset horoskoopit menee?Mikä minä olen?
mintsku
4
968
Vastaukset
- Santtu
Niitä on kyllä niin pitkä litanja, että en jaksa kaikkea niistä kirjoittaa... Laitappa googleen hakusanaksi kiinalainen horoskooppi. Tämä ohjaa sinut varjojen kirja sivuille. Sieltä voit lukea kaiken haluamasi kiinalaisista horoskoopeista tai lainaa kirjastosta joku aiheeseen liittyvä kirja :)
- mintsku
Kiitoskiitos=)
- Vi-vu-li
En tiiä oikee mitään mutta 94on muistaakseni koira sitten joku apino oli 92 ja 93 oli muistaakseni kukko. Muita mä en muista. Sorry.
Helppo homma! Katso oheisesta linkistä. Sieltä löytyy selitys.
https://www.astro.fi/index.php?p=2&up=10
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822120
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641846Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461806- 1231523
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1711341Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia611328Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen741155- 711001
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P29987- 15939