Tänne (Suomi24:n foorumeille) näyttäisi pelmahtaneen uusia uskovaisia ja "agnostikkoja". -Mainostaakohan joku jossain taas "syntisten pelastamista"?
Uusi aalto
4
340
Vastaukset
kävin yleistä kristinuskosta - palstalla.
Ehkä muutama krisseli kyrpiintyneenä paikallisen epäilevän tuomaan tuomaan munattomuuteen ui perässä lahkojeesuksista puolivapaalle vyöhykkeelle - atskupalstalle.Jos urheilu mieltä riittää kokeile vanhoillislestadiolaisten palstaa. Itse en sinne enää mene. Ovat antaneet kehotuksen olla lukematta ja vastaamatta kirjoituksiini.
Ohessa muutama linkki keskusteluihin.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000490&posting=22000000009398332
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000490&posting=22000000017478327#22000000017478327
- m-ilian
...tuskissani olen kyllä vieraillu muillaki palstoilla...*läps poskeen*
- V-2
Lambs to the slaughter, lambs to the slaughter..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291310
- 1181147
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap98960- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279850Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19731- 48725
- 52709
- 28657
- 49619