Lähes maksamaton eläin!

idfi

tahdotko gerbiilin ja terran? Terraario on 180l ja gerbiili on vuoden ikäinen. Itse en enää voi pitää, kun sillä oli ulko/sisäloisia, ja yökkään niitö. Jos joku haluu, laita viestii. Muuten annan ne mun kaverille tai vien takas eläinkauppaan. Hinta on tosi halpa, tuskin mitään.

Gerbiili: 32e
Terraario: 563e
Ottakaa yhteyttä!
P.S - gerbiili on väriltään agouti.

6

1244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ellikaisaliisaperttianne

      et kai ole tosissasi?
      Vie se lääkäriin ja todellakin kannattaisi LAHJOITTAA gerbiili jollekkin muulle ellet itse välitä siitä tuon vertaa. Heti kun raukka sairastuu ollaan heittämässä pois koska loiset on ÄLLÖIJJ.. hohhoijaa, tuollaisille pitäisi lemmikkiä antaakkaan.
      Ja hinnat ovat järjettömät, kukaan ei edes maksaisi sairaasta gerbiilistä isompaa hintaa kuin mitä terve maksaa kaupassa ja sama juttu häkin kanssa.

    • pä.

      Taas voi todeta että kyllä maailmassa IDIOOTTEJA riittää ja ihmisiä jotka ovat kykenemättömiä eläiten omistajiksi. huh huh.

    • tajua provoa

      eli niin, tyhmä on jos ei osaa oikolukea.

      • tpdella

        Siis. Sinulla on gerbiili. Aloitetaan perusjutuista:
        1)
        Gerbiili on LAUMAELÄIN! Se masentuu, jos sillä ei ole kaveria, jonka kanssa leikkiä.

        2)
        Sinun tehtäväsi gerbiilin omistajana on huolehtia gerbiilistäsi! Ajattele, jos sinulla olisi syöpä, kukaan ei veisi sinua lääkäriin, vaan sanoisivat; annetaan tai myydään se jollekkin. Tai sitten vain kuolisit!

        3) Jos olet gerbiilisi omistaja, et välitä siitä, kuinka paljon eläinlääkäri maksaa, vaan siitä, että kuinka nopeasti se saadaan hoidettua! Pienen pieni gerbiili ei osaa/pääse eläinlääkäriin, sinun tehtäväsi on auttaa, hoitaa ja viedä sitä.

        4) Kukaan ei halua gerbiiliäsi, koska sillä on matoja. Onko se kuinka vanha (en huomannut katsoa) Jos se on esimerkiksi jo vanha, se on yksi syy, miksei kukaan halua ostaa sitä. Kukaan ei halua ostaa sairasta lemmikkiä. Sairas lemmikki kärsii myös, jos se vaihtaa kotia koko ajan. Eläin lääkärille mars! HETI!

        5) Gerbiili on pieni eläin, joka stressaantuu helposti ja kuolee. Haluaisitko itse kuolla johonkin syöpään, koska kukaan ei haluaisi hoitaa sinua?

        6) Sinun ei kannata edes ajatella gerbiilisi tappamista. Ei. Pidät sen itse, viet eläinlääkärille joka hoitaa sen.


        Taidat olla joku nuori ja kokematon lapsi. Eläintä ei IKINÄ saa ottaa, jos pelkää jotakin siinä. Ilmoituksesi perusteella sinulla pitäisi olla vain pehmogerbiili. Kannattaisi kasvaa vähäsen. Niin ehkä ajatuskin luistaisi.

        PS. ÄLÄ OLE AIVOTON JA TYPERÄ. HOIDA GERBIILISI KUNTOON, JOLLET HALUA HUONOA OMATUNTOA!Kerro vanhemmillesi, että sillä on matoja, ja pyydä soittamaan eläinlääkärille. Jos eivät tee niin, soita itse! Eläin on sinun vastuullasi!


    • entinen kasvattaja

      Gerbiilistä, kasvattajalta saa jo 10e-20e todella hyvän näyttely tasoisen. TERVEEN YKSILÖN!

      Terran hinta on kova käytetylle (jossa on sairas eläin ollut-on) Ne voi tarttua siitä(toiseen eläimeen), ellei sitä pese ja vie ehkä pakkaseen(Kysy eläinlääkäriltä miten terra puhdistetaan) Jotta ne ei tartu muihin eläimiin enään.

      Vie eläinraukka heti eläinlääkärille;)

    • jekku_battery

      Tämä on provo.
      ette näytä tajuavan ^^

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3178
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1723
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      86
      1254
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1149
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1020
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe