Olen ihan aloittelija näissä astrologia-asioissa vaikka olen jo hyvässä keski-iässä. Nyt vasta olen oikeasti alkanut etsiä itseäni, kun takana on kaksi kariutunutta avioliittoa. Olen vesimies ja kiinalaisessa sika.
Osaako joku kertoa, mitä tämä yhdistelmä merkitsee. Millainen yhdistelmä olisi sopiva kumppaniksi, entä ystäväksi. Kaikki luonnehdinnat tulen ahmimalla ahmimaan!
Vesimies, sika
itsensä etsijä
2
1209
Vastaukset
- on,.,.,.,.,.
kaikkiruokainen, ihan niinkuin ihminenkin. Jos olet jo keski-iässä, niin eiköhän sinunkin pitäisi jo tietää minkälaisen ihmisen kanssa toimii ja minkälaisen ei?
- oinas-tiikeri
siinäpä se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun634571KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1643512Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?632854- 1492811
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492674- 241913
- 241801
- 301646
- 1741630
- 421342