Eli kesällä turbosta hävisi välillä paineet kesken ajon, yritin katsella missä vika mahtoi olla mutta en löytänyt mitään. Taukoa oli n.3kk ja nyt paineet ovat hävinnet useammin ajossa. Autona on Nissan 200SX s13 1.8 turbo 16v.
Missähän vika??
5
1290
Vastaukset
- Käyttämätön nimimerkki
Tuuletusventtiili kenkkuilee (bybass, dump, tai mikä käytössä onkin), tai ohjauselektroniikan puolella häikkää jos on elektronisesti ohjattu..
- arvaus vain
hukkaportti jumiittunut hieman auki. ja myöhemmin paskat välistä karisseet?? siis vain puhdas arvaus t: marjatta(kun esiintyy naisena ei vittuilla =)
- jömppis321
arvaus vain kirjoitti:
hukkaportti jumiittunut hieman auki. ja myöhemmin paskat välistä karisseet?? siis vain puhdas arvaus t: marjatta(kun esiintyy naisena ei vittuilla =)
joo niin se on turbo menny epäkuntoon..
- Mä vaan
Löytyy merkistä! Nipponit voi työntää.....
- 200sx
se voi johtua dumb valvesta kato jos se ei päästä ylimääräisiä paineita ulos, nii se turbo laataantuu tosi kauan tai ei ollenkaan.
Tai turbossa on joku vika. esim. laakeri vaurio tai jotain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851272
- 1101133
- 73987
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673