Lauran vaali työ on käynnistynyt,tule sinäkin mukaan.Olet sydämmellisesti tervetullut.
Laura Rita Eduskuntaan.
9
424
Vastaukset
- Katja Ruokolahdelta
Kyllä olen valmis tulemaan mukaan.
- vaalityö
täällä saitilla!
Niin se on. Liian läpinäkyvää yrittää tämän saitin kautta noita vetoomuksia kirjoitella. Siinä heti lukija ajattelee kyynisesti, että Itse ehdokas kirjoittelee. Sen jälkeen uskottavuus häippäisee!
- Raili
Lauralle onnea vaali työhön.
- Sari Ylämaalta
Laurasta saamme hyvän edustajan .
- nuorin ja kaunein
Persuehdokas. Hän ei itse tänne kirjoittele, vaan Lauraa kannattavat äänestäjämassat.
- Joni S
nuorin ja kaunein kirjoitti:
Persuehdokas. Hän ei itse tänne kirjoittele, vaan Lauraa kannattavat äänestäjämassat.
Edustava nainen tuo Laura todella on.Kova kannatus Kymessä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Perussuomalaiset
Onko Perussuomalaisilla siellä piirijärjestöä? - kirjoittele itsestäsi
koko ajan noita itsekehuvia juttuja. Alkaa ällöttämään!
Siirtykää suomi24 Etelä-karjalla palstalla ja katsokaa kymi kotka palsta , siinä käydään jatkuva keskustelu, nähdään lauantai Luumäellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1282243
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282166- 1582044
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201578- 271377
- 511027
- 86995
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24912- 114894
Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34863