Lapseni on huostaanotettu äiti palannut takaisin filippiineille joten olen ainut lapseni biologinen ihminen lapselleni täs suomen maassamme joten minkä takia mister Hannu Mikkolla ei muistuta lähes 10v tytärtäni että muistaisi minua tärkeänäö päivänä kuten isäin päivä, enkä edes saa tavata tänäään lastani sähköposteis ei oo mitään ja postistakaan ei tullut perjantaina mitään. Tätäkö ne on kun lapsi huostaanotetaan se pidetään niin siellä erossa etävanhemmastaan.
Vastaukset 5
- asiasta en tiedä
Jos tämä juttu nyt on tosi niin tässä mielipide.
Koskaanhan huostaanotettua lasta ei pyritä erottamaan biologisista vanhemmistaan vaan päin vastoin tukemaan molempien osapuolien kohtaamista. Mutta!!! Jos siihen jostain syystä päädytään, niin siihen on olemassa varmasti todella painavat syyt ja lapsen etu. Mutta koska asiasta en todellakaan tarkemmin tiedä, etenkään lasta edustavan tahon osalta niin paha sanoa, mutta linja on tuo. - jonkun isä
HYVÄÄ ISÄNPÄIVÄÄ!
Älä ole kovasti murheissasi, sillä ei monta muutakaan isää muisteta, vaikka asuttaisiin saman katon alla. - ei ole peruutamaton
Huostaanotossa pyritään huolehtimaan lapsen turvallisuudesta. Jos elämäsi on siinä kunnossa, että voit jälleen lastasi tavata, niin pidä yhteyttä huostaanoton hoitaneisiin viranomaisiin. Pidä itsestäsi huolta, niin saat ehkä jälleen olla lapsesi kanssa.
- JarmoLuukka
Voi olla et on painavat syyt mut vois ees sähköpostin pistää tulee saan tavata lastani valvotusti silloin tällöin, nooh mä viel tän päivän oottelen lähetin sähköpostilla ja textiviestillä asiasta nimittäin huomautuksen ja ehkä postkin on myöhässä ja kortti tulee vast maanantaina
- vaikkei korttia tuliskaan
JarmoLuukka kirjoitti:
Voi olla et on painavat syyt mut vois ees sähköpostin pistää tulee saan tavata lastani valvotusti silloin tällöin, nooh mä viel tän päivän oottelen lähetin sähköpostilla ja textiviestillä asiasta nimittäin huomautuksen ja ehkä postkin on myöhässä ja kortti tulee vast maanantaina
Usko pois, kyllä lapsi isäänsä muistaa. Toivottavasti lapsellasi on hyviä muistoja sinusta, eikä huonoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261494
Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain1071424Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1491355Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2461228Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,571096Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?
Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-20244925191076- 741072
- 84931
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S43776- 66744
- 37676
Suolahden ostokeskus
Kiinteistöyhtiö konkurssissa. Taisi jäädä vastikkeet maksamatta eräällä yrittäjällä.49669- 102642
- 42640
- 36615
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin15608- 103577
- 67569
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28569En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40568