Lapseni on huostaanotettu äiti palannut takaisin filippiineille joten olen ainut lapseni biologinen ihminen lapselleni täs suomen maassamme joten minkä takia mister Hannu Mikkolla ei muistuta lähes 10v tytärtäni että muistaisi minua tärkeänäö päivänä kuten isäin päivä, enkä edes saa tavata tänäään lastani sähköposteis ei oo mitään ja postistakaan ei tullut perjantaina mitään. Tätäkö ne on kun lapsi huostaanotetaan se pidetään niin siellä erossa etävanhemmastaan.
Huostaanotettu lapseni ei muistanut MINUA
5
1416
Vastaukset
- asiasta en tiedä
Jos tämä juttu nyt on tosi niin tässä mielipide.
Koskaanhan huostaanotettua lasta ei pyritä erottamaan biologisista vanhemmistaan vaan päin vastoin tukemaan molempien osapuolien kohtaamista. Mutta!!! Jos siihen jostain syystä päädytään, niin siihen on olemassa varmasti todella painavat syyt ja lapsen etu. Mutta koska asiasta en todellakaan tarkemmin tiedä, etenkään lasta edustavan tahon osalta niin paha sanoa, mutta linja on tuo. - jonkun isä
HYVÄÄ ISÄNPÄIVÄÄ!
Älä ole kovasti murheissasi, sillä ei monta muutakaan isää muisteta, vaikka asuttaisiin saman katon alla. - ei ole peruutamaton
Huostaanotossa pyritään huolehtimaan lapsen turvallisuudesta. Jos elämäsi on siinä kunnossa, että voit jälleen lastasi tavata, niin pidä yhteyttä huostaanoton hoitaneisiin viranomaisiin. Pidä itsestäsi huolta, niin saat ehkä jälleen olla lapsesi kanssa.
- JarmoLuukka
Voi olla et on painavat syyt mut vois ees sähköpostin pistää tulee saan tavata lastani valvotusti silloin tällöin, nooh mä viel tän päivän oottelen lähetin sähköpostilla ja textiviestillä asiasta nimittäin huomautuksen ja ehkä postkin on myöhässä ja kortti tulee vast maanantaina
- vaikkei korttia tuliskaan
JarmoLuukka kirjoitti:
Voi olla et on painavat syyt mut vois ees sähköpostin pistää tulee saan tavata lastani valvotusti silloin tällöin, nooh mä viel tän päivän oottelen lähetin sähköpostilla ja textiviestillä asiasta nimittäin huomautuksen ja ehkä postkin on myöhässä ja kortti tulee vast maanantaina
Usko pois, kyllä lapsi isäänsä muistaa. Toivottavasti lapsellasi on hyviä muistoja sinusta, eikä huonoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1884189Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1033465SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.1022780Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.3032712Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a432390Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv1752173Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02080Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k371792Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91629- 451173