Lapseni on huostaanotettu äiti palannut takaisin filippiineille joten olen ainut lapseni biologinen ihminen lapselleni täs suomen maassamme joten minkä takia mister Hannu Mikkolla ei muistuta lähes 10v tytärtäni että muistaisi minua tärkeänäö päivänä kuten isäin päivä, enkä edes saa tavata tänäään lastani sähköposteis ei oo mitään ja postistakaan ei tullut perjantaina mitään. Tätäkö ne on kun lapsi huostaanotetaan se pidetään niin siellä erossa etävanhemmastaan.
Huostaanotettu lapseni ei muistanut MINUA
5
1363
Vastaukset
- asiasta en tiedä
Jos tämä juttu nyt on tosi niin tässä mielipide.
Koskaanhan huostaanotettua lasta ei pyritä erottamaan biologisista vanhemmistaan vaan päin vastoin tukemaan molempien osapuolien kohtaamista. Mutta!!! Jos siihen jostain syystä päädytään, niin siihen on olemassa varmasti todella painavat syyt ja lapsen etu. Mutta koska asiasta en todellakaan tarkemmin tiedä, etenkään lasta edustavan tahon osalta niin paha sanoa, mutta linja on tuo. - jonkun isä
HYVÄÄ ISÄNPÄIVÄÄ!
Älä ole kovasti murheissasi, sillä ei monta muutakaan isää muisteta, vaikka asuttaisiin saman katon alla. - ei ole peruutamaton
Huostaanotossa pyritään huolehtimaan lapsen turvallisuudesta. Jos elämäsi on siinä kunnossa, että voit jälleen lastasi tavata, niin pidä yhteyttä huostaanoton hoitaneisiin viranomaisiin. Pidä itsestäsi huolta, niin saat ehkä jälleen olla lapsesi kanssa.
- JarmoLuukka
Voi olla et on painavat syyt mut vois ees sähköpostin pistää tulee saan tavata lastani valvotusti silloin tällöin, nooh mä viel tän päivän oottelen lähetin sähköpostilla ja textiviestillä asiasta nimittäin huomautuksen ja ehkä postkin on myöhässä ja kortti tulee vast maanantaina
- vaikkei korttia tuliskaan
JarmoLuukka kirjoitti:
Voi olla et on painavat syyt mut vois ees sähköpostin pistää tulee saan tavata lastani valvotusti silloin tällöin, nooh mä viel tän päivän oottelen lähetin sähköpostilla ja textiviestillä asiasta nimittäin huomautuksen ja ehkä postkin on myöhässä ja kortti tulee vast maanantaina
Usko pois, kyllä lapsi isäänsä muistaa. Toivottavasti lapsellasi on hyviä muistoja sinusta, eikä huonoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36901Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38811Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50786Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43728Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37720Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37690