Huostaanotettu lapseni ei muistanut MINUA

JarmoLuukka

Lapseni on huostaanotettu äiti palannut takaisin filippiineille joten olen ainut lapseni biologinen ihminen lapselleni täs suomen maassamme joten minkä takia mister Hannu Mikkolla ei muistuta lähes 10v tytärtäni että muistaisi minua tärkeänäö päivänä kuten isäin päivä, enkä edes saa tavata tänäään lastani sähköposteis ei oo mitään ja postistakaan ei tullut perjantaina mitään. Tätäkö ne on kun lapsi huostaanotetaan se pidetään niin siellä erossa etävanhemmastaan.

5

1324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiasta en tiedä

      Jos tämä juttu nyt on tosi niin tässä mielipide.
      Koskaanhan huostaanotettua lasta ei pyritä erottamaan biologisista vanhemmistaan vaan päin vastoin tukemaan molempien osapuolien kohtaamista. Mutta!!! Jos siihen jostain syystä päädytään, niin siihen on olemassa varmasti todella painavat syyt ja lapsen etu. Mutta koska asiasta en todellakaan tarkemmin tiedä, etenkään lasta edustavan tahon osalta niin paha sanoa, mutta linja on tuo.

    • jonkun isä

      HYVÄÄ ISÄNPÄIVÄÄ!

      Älä ole kovasti murheissasi, sillä ei monta muutakaan isää muisteta, vaikka asuttaisiin saman katon alla.

    • ei ole peruutamaton

      Huostaanotossa pyritään huolehtimaan lapsen turvallisuudesta. Jos elämäsi on siinä kunnossa, että voit jälleen lastasi tavata, niin pidä yhteyttä huostaanoton hoitaneisiin viranomaisiin. Pidä itsestäsi huolta, niin saat ehkä jälleen olla lapsesi kanssa.

      • JarmoLuukka

        Voi olla et on painavat syyt mut vois ees sähköpostin pistää tulee saan tavata lastani valvotusti silloin tällöin, nooh mä viel tän päivän oottelen lähetin sähköpostilla ja textiviestillä asiasta nimittäin huomautuksen ja ehkä postkin on myöhässä ja kortti tulee vast maanantaina


      • vaikkei korttia tuliskaan
        JarmoLuukka kirjoitti:

        Voi olla et on painavat syyt mut vois ees sähköpostin pistää tulee saan tavata lastani valvotusti silloin tällöin, nooh mä viel tän päivän oottelen lähetin sähköpostilla ja textiviestillä asiasta nimittäin huomautuksen ja ehkä postkin on myöhässä ja kortti tulee vast maanantaina

        Usko pois, kyllä lapsi isäänsä muistaa. Toivottavasti lapsellasi on hyviä muistoja sinusta, eikä huonoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      250
      2369
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1784
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      165
      1497
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      328
      1483
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1045
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      79
      889
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      785
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      175
      766
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      203
      702
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      700
    Aihe