Moccamaster vs MyCafé

keltahampainen

6

2235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On vaan pirun kallis!!! LUE...

      MyCafe:sta saa todella paljon parempaa kahvia kuin moccamasterista, mutta se on todella kallis verrattuna siihen että siitä todellakin saa vain peruskahvia.

      Parempi vaihtohto on Rombouts:n kahvikone, jolla saa valmistettua hetkessä lattea, cappucinoa, espressoa ja tavallista kahvia. Romboutsin tarvikkeetkin ovat MyCafe:ta halvempia.

      Jos kiinnostaa tietää lisää, kysy: [email protected]

      Perusta kotiisi laatukahvila!

      • jöntex

        Itse sain lahjaksi MyCafé-härpäkkeen ja täytyy kyllä sanoa, että olen aivan koukussa. Laite valmistaa ERITTÄIN hyvää kahvia todella nopeasti. Aamulla ei tarvitse enää puljata porojen kanssa, vaan kupillinen tuoretta kahvia tulee alle minuutissa. Laite ei todellakaan valmista mitään perussumppia, vaan saatavilla on n. 7 eri makua. Lisäksi laite tekee jokaisen kupillisen pinnalle mukavan täyteläisen vaahtokerroksen :)

        Kotona tulee juotua kahvia niin vähän, että "kallis" kahvikaan (n. 30-50 cnt/kuppi) ei haittaa pätkääkään. Huoltoasemalla saa koko päivän seisoneesta raksasumpista pulittaa pahimmillaan nelinkertaisen hinnan, puhumattakaan kahviloiden 3 euron lattesta.

        Kahvi pitää vielä toistaiseksi tilata mycafén nettisivuilta, mutta podeja on ilmeisesti tulossa myös marketteihin lähiaikoina. Toisaalta netistä tilaaminen on myöskin todella helppoa ja kahvit tulevat läihmpään postiin muutaman päivän sisällä.

        Pitää vielä erikseen mainita laitteen elinikäinen takuu ja hyvä takuupalvelu. Ilmoitin pikkuvikaisesta laitteesta sähköpostitse, uusi kone tuli postissa muutaman päivän päästä. Itse keitin on laadukkaan ja kestävän oloinen, jota ei voi sanoa monestakaan käyttämästäni kahvinkeittimestä.


      • Tästä linkistä

      • emci
        jöntex kirjoitti:

        Itse sain lahjaksi MyCafé-härpäkkeen ja täytyy kyllä sanoa, että olen aivan koukussa. Laite valmistaa ERITTÄIN hyvää kahvia todella nopeasti. Aamulla ei tarvitse enää puljata porojen kanssa, vaan kupillinen tuoretta kahvia tulee alle minuutissa. Laite ei todellakaan valmista mitään perussumppia, vaan saatavilla on n. 7 eri makua. Lisäksi laite tekee jokaisen kupillisen pinnalle mukavan täyteläisen vaahtokerroksen :)

        Kotona tulee juotua kahvia niin vähän, että "kallis" kahvikaan (n. 30-50 cnt/kuppi) ei haittaa pätkääkään. Huoltoasemalla saa koko päivän seisoneesta raksasumpista pulittaa pahimmillaan nelinkertaisen hinnan, puhumattakaan kahviloiden 3 euron lattesta.

        Kahvi pitää vielä toistaiseksi tilata mycafén nettisivuilta, mutta podeja on ilmeisesti tulossa myös marketteihin lähiaikoina. Toisaalta netistä tilaaminen on myöskin todella helppoa ja kahvit tulevat läihmpään postiin muutaman päivän sisällä.

        Pitää vielä erikseen mainita laitteen elinikäinen takuu ja hyvä takuupalvelu. Ilmoitin pikkuvikaisesta laitteesta sähköpostitse, uusi kone tuli postissa muutaman päivän päästä. Itse keitin on laadukkaan ja kestävän oloinen, jota ei voi sanoa monestakaan käyttämästäni kahvinkeittimestä.

        Parasta Kahvia mitä oon juonu!!! Miullakin oma keitin ja todella montaa laatua kahvia. Rombouts ei minua kiinnosta, hyh espressot! Ja Moccamaster on jo niin vanha juttu.. en jaksais säätää suodatinpussien kans enää.. ja se on niin hiton rumakin vielä.. =) Mycafè-keitin on niin niin hieno! Kippis, tuli kahvijano;)


      • fredstar

    • MyCafe / My Cafe

      Myyn Mycafe alkuperäisiä kahvin podeja
      Tällä hetkellä saatavilla vain yksi kahvimakuja: Talonpaahto
      Pakkauksessa on 16 podeja. Podejassa on 10 grammaa Arabica kahvia.
      Valmistettu Hollannissa.
      Pakkauksen hinta: 6,5 EUR
      Lisätään postimaksu.
      Jos on kiinnostusta, kirjoita: eramuke [at] hot.ee

      P.S. Samassa myyn myös podeja suuremmassa pakkauksessa (36 podeja, ´a 6 gr kahvia). Hinta on 10,50 EUR. Tämä ei ole MyCafe, mutta podeja sopii samaan laitteistolla. Kahvi on vähän miedompaa, koska sisältää 6 gr. Arabica kahvia (itse juon sitä, koska minulle on MyCafe vähän väkevä - 10 gr).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4689
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe