Taas on Isänpäivä! Yksinäisyys juhlan keskellä saa pään painuksiin. Lapset asuvat uusioperheen luona omaa elämää. Heillä uusi Isä! Käyvät katsomassa vain milloin Äitinsä oven aukaisee! Koitan unohtaa suruni suurimman,jota kannan sisälläin. Kysymys pyörii päässäni! Miksi meille kunnon Isille aina käy näin??? Lohtua tuo se , kun tiedän että en ole ainoa Isä jolle on käynyt näin. Luotetaan päiviin tuleviin Isät!!!
Isän päivä yksinäisenä ja unohdettuna!!!
4
827
Vastaukset
- muuta, kuin
käyt köyttä rasvaamaan sitten.
- Sussuliini
Jaksamista sulle! On väärin myös lapsia kohtaan jos eivät saa isäänsä tavata. Olen juuri eronnut, mutta lapset tapaavat isäänsä aina kun haluavat. Ja heillä myös on kunnon isä. En voisi koskaan lapsiltani isäänsä kieltää, enkä voi koskaan ymmärtää naisia jotka niin tekevät.
- ukko juoksi
vieraissa ja erosimme. Silti olemme ihan puheväleissä ja poika tapaa isäänsä, joka toinen viikonloppu. Mutta voin ymmärtää kyllä jollakin tavalla naista joka tekee niin,mutta on hyvä muistaa että ei siinä pelkästään isä kärsi! Siinä kärsii myös ne viattomat lapset, kun eivät isäänsä nähdä saa. Lapsella oikeus isäänsä!! Eikä sitä isää korvaa mikään toinen mies vaikka olis kuin hyvä "isä lapsille"!!!
Koitetaanhan jokainen elää ihmisiksi ja annetaan lasten tavata niitä rakkaita vanhempiaan vapaasti. Vaikka olis kiviä hampaankolossa toista kohtaan! Hyvää Isänpäivää!
- Isä myös
Hyvän miehen luo lapset palaavat joskus, mutta se vie aikansa. Lapset eivät pääse päättämään kuka on hyvä mies/isä.Moni hyvä mies kärsii luonnehäiriöisen naisen lapsiin kohdistamasta manipuloinnista, jolle ei sossun ämmät mitään mahda. He enintään järkäävät "isättömille" lapsille miesseuraa (kuten tänään oli uutisissa), vaikka lapsella olisi oma isä, jota he eivät saa tavata. Tunnen monia hyviä kunnollisia miehiä, jotka eivät saa tavata lapsiaan, koska nykyiset hyvin koulutetut luonnehäiriöiset naiset osaavat hommansa ja puhuvat sossun ämmät ympäri ja tekevä jatkuvilla oikeudenkäynneillä ja tapaamisten rajoittamisella normaalin miehen elämän mahdottomaksi. Tarkoitan osaa niistä naisista, jotka hakevat yksinhuoltajuutta perusteetta. Onneksi monet lapset iän myötä tämän ymmärtävät.Itse en 7 vuoteen juuri saanut poikaani tavata, mutta nyt pojan ollessa lähes aikuinen suhteemme ovat jokseenkin normaalit. En tiedä muuta keinoa kuin kestää. Onneksi sain jonkin verran ystäviltäni tukea, mutta raskasta se oli ja on vieläkin ajoittain. On jokseenkin järkyttävää, että nainen saa yksinhuoltajuuden lähes automaatisesti. Huoltajuuskysymykset on otettava pois rikosoikeuden piiristä ja siirrettävä "perheoikeuden" piiriin, jossa taataan lasten oikeus molempiin vanhempiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984