Aamulla likkojen kanssa laitoimme pizzan uuniin. Se vastasi kakkua.
Pöytäliina pöydälle, suitsuke ja kynttilä palamaan. Kahvit valmiiksi, olut lahjanarulla koristeltuna, lahjat ja kaikki tarvittava viereen.
Minä pukeuduin ohueen pitsiasuun, mustat reisisukat, korkokengät, vahvat meikit ym..., hih..
Olin tarjoilija, jota mieheni ei olisi koskaan odottanut aamusta näkevänsä =).
Oli positiivinen yllätys hänelle. Ei meinannut tuijottamiseltaan ehtiä edes syömään, heh..
Likkojen kanssa naurettiin mahat kippurassa :D.
-Hard_Rock_Mama-
Näin meillä, hih..
2
660
Vastaukset 2
- ällö!
kuvottavaaaa!
- Hard_Rock_Mama
Oletko minkälainen ihminen minut tuomitsemaan ????
Tuo oli vitsi meillä ja miehelleni miellyttävä yllätys !
Emme ole mitään pervoja koskaan olleet, jos noin ajattelit.
Millä perusteella tuomitset ?
Kerro ja tarkenna jos äo sinulla siihen riittää.
Meillä tuo aamuinen tapahtuma oli vitsi ja jos sitä joku ei ymmärrä, niin ei voi mitään...
Lapsillemme olemme myös hyviä vanhempia olleet ja he ovat saaneet normaalin kunnollisen kasvatuksen.
Yhä nuorempina nykynuoret tietävät paljon asioista, joita kaikki aikuisetkaan eivät heidän tiedä tietävän..., valitettavasti..
Tarkennan sen verran, että meillä esim. kuukautisten alkamisesta olemme puhuneet. Emme mitään intiimijuttuja.
-Hard_Rock_Mama-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3821471- 65971
- 116925
- 91923
- 71891
- 94701
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50629En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56614Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112605