Ihmetyttää vain sellainen että kun näkee livenä ja esimerkiksi tv:ssä kun joku yrjöää wc pönttöön.
Niin eikö yhtään tule mieleen se bakteerien määrä mitä käsiin jää kun nojaillaan jopa ihan posliiniseen pöntön reunaan? Niin sekasin en itse ole koskaan että moista tekisin. Tajuatte kai mitä sinne pönttöön muulloin toimitetaan, virtsaa ja ulostetta ja koska pönttöä on viimeksi edes pesty!!!
Kaiken huipuksi kun käsiä ei pestä wc pöntön hyväilyn jälkeen. Seuraavaksi sitten jääkaapille paskasilla käsillä.
No positiivista kai asiassa voi olla että ainakin yrjö luulisi lentävän kun ajattelee sitä bakteeri määrä minkä käsiinsä saa ja kankkunen saa vielä kaverikseen vatsataudin.
Pöntöllä
10
1894
Vastaukset
- marita*
Ihan terveiset vaan, että eipä pöpöt jossain vaiheessa haittaa.. Meinaan, että kunnon vatsataudissa antaa sen lasetella vaan. Ja lasettaakin.
Kankkusessa kun antaisi mennä vaan, mutta ei muuta kuin alakulo. Ja mailmanlopunmeininki.- edes koskeakkaan
kusireunaiseen pönttöön, niin down ei voi olla :)
- Höwöskä
edes koskeakkaan kirjoitti:
kusireunaiseen pönttöön, niin down ei voi olla :)
sepä se.
- jokurandom
Itseppä lennätän laattaa suihkukaivoon kun se on sen verran lähempänä kuin vessa.
- ryyppäämisen seurausta
Hätä ei lue lakia, vai mitä?
Pitkällisen ja perinpohjaisen juomisen seurauksena tapahtui hyvin ikävä ja inhottava tapaus;
Olin ryyppyporukassa jossain vieraassa kämpässä ja tuli tunne, että tarvitsisi mennä ulostamaan. No, siitä WC:n ja pytylle istumaan. Kansi kiinni ja housut laskematta.
Sammuin siihen ja ulosteet tuli housuihin ja oksennus syliin, valuen jalkoja pitkin lattiaan.
Jonkin ajan päästä oveen hakattiin ja heräsin. Voin kertoa, että oli suorastaan saatanallinen tilanne: paskat housuissa ja yrjöt sylissä, tupa täynnä outoja juoppoja, joilla riitti "hyväntahtoista myötätuntoa" tuntikausiksi.
Voi, että vitutti, mutta se ei juomista tietenkään lopettanut, eihän toki... - ohhoh
ryyppäämisen seurausta kirjoitti:
Hätä ei lue lakia, vai mitä?
Pitkällisen ja perinpohjaisen juomisen seurauksena tapahtui hyvin ikävä ja inhottava tapaus;
Olin ryyppyporukassa jossain vieraassa kämpässä ja tuli tunne, että tarvitsisi mennä ulostamaan. No, siitä WC:n ja pytylle istumaan. Kansi kiinni ja housut laskematta.
Sammuin siihen ja ulosteet tuli housuihin ja oksennus syliin, valuen jalkoja pitkin lattiaan.
Jonkin ajan päästä oveen hakattiin ja heräsin. Voin kertoa, että oli suorastaan saatanallinen tilanne: paskat housuissa ja yrjöt sylissä, tupa täynnä outoja juoppoja, joilla riitti "hyväntahtoista myötätuntoa" tuntikausiksi.
Voi, että vitutti, mutta se ei juomista tietenkään lopettanut, eihän toki...oli kyllä varmasti kirjaimellisesti saatanallinen tilanne..tuollaiseen ei toivoisi kenenkään joutuvan. muistahan tästedes käydä paskalla ajoissa kotona ennen bileitä, niin ei tule hätä housuun :)
- Haloo!!!!!!!
No siinä vaiheessa tuskin mitkään bakteerit pyörii mielessä. Ja onhan noita pissa/kakkaleikkien harrastajia pilvin pimein, jotka syövät toistensa ulosteita ihan selvinpäinkin ja ovat ihan ok.
- Jeps.
Sekään ei ole kovin hygieenistä, jos laillasi yrjöää lattialle, lammikossa tepastelee ja sitten kömyää sänkyyn maaten.
Miten mahtaa olla sänkysi hygienia? - Lattialta helpommin
Ei tosst mitään böböjä saa, jos ei ala imeen tavaraa uudestaan alas. Joskus on sääli laatottaa viinat!
- tjaaaaaaa
No voi eiiii iik kauheeta! Mä istun aina pöntöllä paskalla ja oksennan samalla lattialle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569