Moro. Pistin googlen hommiin ja hetken selattuani huomasin ettei missään ole kovinkaan vilkasta keskustelua filateliasta. Ei foorumeita ja tääläkin vain muutama viesti kuukautta kohti. MIstä mahtaa ilmeinen hiipuminen johtua.. ja tietääkö kukaan aktiivista merkkeilysivua.. itse en sellaista löytänyt.
onko postimerkkeily hengissä
4
784
Vastaukset
- niin, kuin
Eino Leinon runossakin sanotaan, että kellä onni on, se aarteen kätkeköön, ja olkoon yksin onnellinen aarteestansa vaan. Siis kyllä toimintaa ja keräilyä on nykyäänkin, mutta se on vaan piilossa. Melkein joka kirpputorillakin on laajoja valikoimia filateliaa tarjolla.
- entinen keräilijä
tuli tuo mieleen koska tänne suomi24:seen on tullut vain muutamia viestejä kukautta kohti enkä löytänyt mitään muutakaan aktiivista keskustelua aiheesta.. olisko niin että vain puuttuu kunnollinen filatelia-aiheinen foorumi.. esimerkkeinä vaikka digikamera.net ja kameralaukkku.ocm
- slim
entinen keräilijä kirjoitti:
tuli tuo mieleen koska tänne suomi24:seen on tullut vain muutamia viestejä kukautta kohti enkä löytänyt mitään muutakaan aktiivista keskustelua aiheesta.. olisko niin että vain puuttuu kunnollinen filatelia-aiheinen foorumi.. esimerkkeinä vaikka digikamera.net ja kameralaukkku.ocm
että postimerkkeily elää edelleenkin hyvin, vaikka jokunen vuosi sitten se osoitti hiipumista?? kai. Postimerkkeilijät taitaa käydä alan liiton tai kerhojen sivuilla. Tällä palstalla lähinnä "ei keräilijijät" kyselevät asioita postimerkeistä. Ja hyvä että joku/jotkut vastailevat. Itse olen kerhotoiminassa mukana ja siellä on aika paljon myös 20-40 vuotiaitakin, eikä vain eläkeläisiä.
- krooh pyyh
...keskustelu on muualla kuin netissä, esimerkiksi kerhoissa tai lehdissä. Tämän palsta keskustelu ei ole kovin tasokasta: joku on löytänyt merkin jonka maan nimi on Sharjah tai Nagaland ja uskoo sen olevan suunnattoman arvokas. Kun kerrotaan mistä lähteestä nuo merkit ovat niin sitten kiukutellaan, että ei voi olla, sillä olen säilyttänyt sitä jo kolmekymmentä vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446