Hei! Tietääkö kukaan, missä menee/mitä duunailee Jukka Raitanen. Ei taida heittää enää keikkaa?
Jukka Raitanen ?
9
2188
Vastaukset
- MINÄÄ
EN TIEDÄ MUTTA TÄYTÄÄ 60 VUOTTA ENSI VUONNA < 2007 ON SIIS 1947 IKÄLUOKKAA
- hämis
Mistäs tiesit, että kiinnosti myös ikä !?! Tiedätkö muuten tarkemmin syntymäpvän ajankohdan? Olisiko joku nettisivu, josta saisi tietoa ko. herran historiasta ym. Biisiluetteloita löysin, mutta en henk.kohtaisempaa infoa.
- asui
vielä joitakin vuosia sitten,en tiedä asuuko enää.
- hämis
Kiitos tiedosta, joku sanoi muuta kautta, että hänen mielestään Jukka Raitasella olisi lehtitietojen mukaan vuosia sitten ollut vakava sairaus.
Mutta ... hmmm.. eikäs hän tehnyt joku aika sitten uuden sovituksen ainakin Vapaa oon -laulusta!?! - Markmal
Hän asuu nykyään Lappeenranassa ja syntymäpäivä on helmikuun 20 päivän tienoilla en muista tarkasti. Minulla on lähes kaikki levyt vain pari sinkkua puuttuu,kun niitä ei ole missään LP levyillä. On myöskin sellainen CD kuin LAULUN SYDÄMEESI TEEN noin viiden vuoden takaa joka ei ole ollut virallisessa myynnissä luullakseni kun en ole koskaan nähnyt levyhyllyissä.
Markmal kirjoitti:
Hän asuu nykyään Lappeenranassa ja syntymäpäivä on helmikuun 20 päivän tienoilla en muista tarkasti. Minulla on lähes kaikki levyt vain pari sinkkua puuttuu,kun niitä ei ole missään LP levyillä. On myöskin sellainen CD kuin LAULUN SYDÄMEESI TEEN noin viiden vuoden takaa joka ei ole ollut virallisessa myynnissä luullakseni kun en ole koskaan nähnyt levyhyllyissä.
raitasen parhaat mistä löytyy ?
- Markmal
real kirjoitti:
Valitettavasti on nähdäkseni niin että Jukan alkuperäisiä levyjä ei saa mistään. Kaikki painokset on loppuunmyyty. Ainoa CD mitä olen myynnissä vielä jokin aika sitten jossakin Poptorin hyllyssä nähnyt. Mutta sekään ei ole originaalia vaan uudelleen tehtyä. Kirpparit ja Huutonetti ovat oikeastaan ainoat paikat mistä voit kokeilla, tosin sielläkin on harvoin.
- Ikifani
real kirjoitti:
Moi. Kokeileppas oheista osoitetta:
http://www.kymppiheikki.com/fi/dept_31.html - OttoB
Ikifani kirjoitti:
Moi. Kokeileppas oheista osoitetta:
http://www.kymppiheikki.com/fi/dept_31.htmlOta Jukka yhteyttä! Terveisin Otto Blomerus ([email protected])
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022296- 1151781
- 881439
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511057
- 36982
- 33834