sopisiko teistä jousimies ja härkä yhteen?? olen ihastunut yhteen härkään ja hän tuntuu olenvan ihastunut minuun joten sopisimmeko me yhteen??
Jousimies ja Härkä
9
2782
Vastaukset
- JouskariNaineN
Meillä anakin meni sukset ristiin härkämiehen kanssa. Näin häntä max.2x/viikko 3kk aikana. Hän mielellään kavereitten kanssa oli eikä mua etes pyytänyt mukaansa. Päätin sitten, että sanon itseni irti siitä suhteesta. Hän vielä 2 viikon jälkeenkin yritti ottaa yhteyttä, mutta mä en vastannut hänelle.
- sisko sisko
Mutta muista ottaa härkää sarvista silloin kun on tarvista:) Kaipaa sitä vaikka ehkä mylviikin, ei halua tyhmää eikä alistuvaa naista. Ei myöskään kyllä kannata tahalleen heiluttaa punaista vaatetta! Älykkyydellä ja jonkinlaisilla diplomatian taidoilla suhteesta tulee harmoninen ja kaunis. Härkähän rakastaa ja elää nimenomaan kauneudesta ja harmoniasta, herkkä kun on. Siskolla, joka siis jouskarinainen, 20v kokemusta takana härkämiehensä kanssa. Molemmat perusluonteeltaan aikaa rauhallisia, onnellisia ovat.
- nou nou
Ei sovi missään tapauksessa.
- Jousimies uusiokierroksella
Ei tosiaankaan sovi. Härkä yrittää härkäpäisyyttään rajoittaa jousimiestä, mitä vapaudenkaipuinen jousimies ei kauaa katsele.
- sovi...
Pientä suhteen yritystä takana härkä-miehen kanssa, ja nyt saa riittää. Ei jousimies kestä mitään jahkailevaa ja jähmeää tyyppiä, ihan liian flegmaattinen tapaus osui kohdalleni...
- go..
niinkuin Paula Vesala ja Lauri Ylönen :D:D
- maija vaan
Kyllä ne sopii mainiosti yhteen....kokemusta on....rakkautta riittää.....
- .....
mun mielestäsopii mulla ainakin oli jossain vaiheeessa härkä ja sovittiin tosi hyvin!
- härkä
Joo, sopii ehkä viikon tai kaks, sitte se vitutus alkaa..Härkä masentuu ja jousimies nostaa kytkintä. Huonot on kokemukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1335847Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu445692Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju534457Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko693998- 853424
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta923334IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1523291Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �171612- 451541
Jos sulla ei olis ollut tunteita
Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?1291160