Jousimies ja Härkä

jousimies

sopisiko teistä jousimies ja härkä yhteen?? olen ihastunut yhteen härkään ja hän tuntuu olenvan ihastunut minuun joten sopisimmeko me yhteen??

9

2720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JouskariNaineN

      Meillä anakin meni sukset ristiin härkämiehen kanssa. Näin häntä max.2x/viikko 3kk aikana. Hän mielellään kavereitten kanssa oli eikä mua etes pyytänyt mukaansa. Päätin sitten, että sanon itseni irti siitä suhteesta. Hän vielä 2 viikon jälkeenkin yritti ottaa yhteyttä, mutta mä en vastannut hänelle.

    • sisko sisko

      Mutta muista ottaa härkää sarvista silloin kun on tarvista:) Kaipaa sitä vaikka ehkä mylviikin, ei halua tyhmää eikä alistuvaa naista. Ei myöskään kyllä kannata tahalleen heiluttaa punaista vaatetta! Älykkyydellä ja jonkinlaisilla diplomatian taidoilla suhteesta tulee harmoninen ja kaunis. Härkähän rakastaa ja elää nimenomaan kauneudesta ja harmoniasta, herkkä kun on. Siskolla, joka siis jouskarinainen, 20v kokemusta takana härkämiehensä kanssa. Molemmat perusluonteeltaan aikaa rauhallisia, onnellisia ovat.

    • nou nou

      Ei sovi missään tapauksessa.

    • Jousimies uusiokierroksella

      Ei tosiaankaan sovi. Härkä yrittää härkäpäisyyttään rajoittaa jousimiestä, mitä vapaudenkaipuinen jousimies ei kauaa katsele.

      • sovi...

        Pientä suhteen yritystä takana härkä-miehen kanssa, ja nyt saa riittää. Ei jousimies kestä mitään jahkailevaa ja jähmeää tyyppiä, ihan liian flegmaattinen tapaus osui kohdalleni...


    • go..

      niinkuin Paula Vesala ja Lauri Ylönen :D:D

    • maija vaan

      Kyllä ne sopii mainiosti yhteen....kokemusta on....rakkautta riittää.....

    • .....

      mun mielestäsopii mulla ainakin oli jossain vaiheeessa härkä ja sovittiin tosi hyvin!

      • härkä

        Joo, sopii ehkä viikon tai kaks, sitte se vitutus alkaa..Härkä masentuu ja jousimies nostaa kytkintä. Huonot on kokemukset.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8326
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe