sopisiko teistä jousimies ja härkä yhteen?? olen ihastunut yhteen härkään ja hän tuntuu olenvan ihastunut minuun joten sopisimmeko me yhteen??
Jousimies ja Härkä
9
2754
Vastaukset
- JouskariNaineN
Meillä anakin meni sukset ristiin härkämiehen kanssa. Näin häntä max.2x/viikko 3kk aikana. Hän mielellään kavereitten kanssa oli eikä mua etes pyytänyt mukaansa. Päätin sitten, että sanon itseni irti siitä suhteesta. Hän vielä 2 viikon jälkeenkin yritti ottaa yhteyttä, mutta mä en vastannut hänelle.
- sisko sisko
Mutta muista ottaa härkää sarvista silloin kun on tarvista:) Kaipaa sitä vaikka ehkä mylviikin, ei halua tyhmää eikä alistuvaa naista. Ei myöskään kyllä kannata tahalleen heiluttaa punaista vaatetta! Älykkyydellä ja jonkinlaisilla diplomatian taidoilla suhteesta tulee harmoninen ja kaunis. Härkähän rakastaa ja elää nimenomaan kauneudesta ja harmoniasta, herkkä kun on. Siskolla, joka siis jouskarinainen, 20v kokemusta takana härkämiehensä kanssa. Molemmat perusluonteeltaan aikaa rauhallisia, onnellisia ovat.
- nou nou
Ei sovi missään tapauksessa.
- Jousimies uusiokierroksella
Ei tosiaankaan sovi. Härkä yrittää härkäpäisyyttään rajoittaa jousimiestä, mitä vapaudenkaipuinen jousimies ei kauaa katsele.
- sovi...
Pientä suhteen yritystä takana härkä-miehen kanssa, ja nyt saa riittää. Ei jousimies kestä mitään jahkailevaa ja jähmeää tyyppiä, ihan liian flegmaattinen tapaus osui kohdalleni...
- go..
niinkuin Paula Vesala ja Lauri Ylönen :D:D
- maija vaan
Kyllä ne sopii mainiosti yhteen....kokemusta on....rakkautta riittää.....
- .....
mun mielestäsopii mulla ainakin oli jossain vaiheeessa härkä ja sovittiin tosi hyvin!
- härkä
Joo, sopii ehkä viikon tai kaks, sitte se vitutus alkaa..Härkä masentuu ja jousimies nostaa kytkintä. Huonot on kokemukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142