Petra Mauria ja Mauro Gargano ovat nyt siis kihlapari.
Petra kihloihin
6
2105
Vastaukset
- pinja pirita sydänmaa
olin josain paikkassa olet sänkyssä mitä aio tehään minä tiedän jos auttaan toisianmme on kaikki mukana ilkka minun pari kihlossa kohta on ei myöhemmin joskus voi parempi katriylader hyvää laulajaksi sinusta aloitaan hyvin meni kaikki jos antaan periksi yritää se ja näytä katri helena laulaa radiossa jos olet ihania tyttöä olet siskot laulaan hyvin eikö miraa ja paula missä on sinun poika ystävä on näytää hei terkkuija minulle lauljaksi jos pistää rähinäksi jos antaan tillaa tai kuolee sitä ei vatsuuta olet kiltti jouluna kävikö jo pukki on aina kilttijä toivoo teidän kaikki saan lahjat
- petralle
löysit sitten oman mamun. oliks tää se sama pelle joka tunnettiin takavuosina nimellä bubuman.
- Edward Grieg
Petu ei ole ainoa joka ymmärtää tumman päälle, ohan ainakin Tuuli ollut Tidjanin kanssa. Ja varmaan kun muutkin seuraa perässä.
- heikulta
miksi petran pitäisi mennä kihloihin meinaan ei oo pakko jollei halua ja eikä sitä tiedä onko petralla miestä niin et mieti ees vähän
- Herald22
se saa ihmisen kilhloihin, musta Mauro sopii hyivn Petralle kun sekin on muusikko ja tietää mitä toi elämä on. Ei Tiksuille sovi Petri Perusinsinöörit tai Matti Merkonomit. Ne tarttee jonkun julkkiksen, ei Tiksut voi olla tavisten kanssa, koska ne on booring ja tavikset eivät kestä sitä että likoilla on rokkielämää mm. viinaa ja jätkii.
- Tiukio87
Mauro eli Petran mies, on Antti Tuiskun rumpali. Jea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696871
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes582346- 562118
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se611241Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3531224- 551211
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141101Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79960Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384958Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14947