Petra kihloihin

Onnea paljon

Petra Mauria ja Mauro Gargano ovat nyt siis kihlapari.

6

2035

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pinja pirita sydänmaa

      olin josain paikkassa olet sänkyssä mitä aio tehään minä tiedän jos auttaan toisianmme on kaikki mukana ilkka minun pari kihlossa kohta on ei myöhemmin joskus voi parempi katriylader hyvää laulajaksi sinusta aloitaan hyvin meni kaikki jos antaan periksi yritää se ja näytä katri helena laulaa radiossa jos olet ihania tyttöä olet siskot laulaan hyvin eikö miraa ja paula missä on sinun poika ystävä on näytää hei terkkuija minulle lauljaksi jos pistää rähinäksi jos antaan tillaa tai kuolee sitä ei vatsuuta olet kiltti jouluna kävikö jo pukki on aina kilttijä toivoo teidän kaikki saan lahjat

    • petralle

      löysit sitten oman mamun. oliks tää se sama pelle joka tunnettiin takavuosina nimellä bubuman.

      • Edward Grieg

        Petu ei ole ainoa joka ymmärtää tumman päälle, ohan ainakin Tuuli ollut Tidjanin kanssa. Ja varmaan kun muutkin seuraa perässä.


    • heikulta

      miksi petran pitäisi mennä kihloihin meinaan ei oo pakko jollei halua ja eikä sitä tiedä onko petralla miestä niin et mieti ees vähän

      • Herald22

        se saa ihmisen kilhloihin, musta Mauro sopii hyivn Petralle kun sekin on muusikko ja tietää mitä toi elämä on. Ei Tiksuille sovi Petri Perusinsinöörit tai Matti Merkonomit. Ne tarttee jonkun julkkiksen, ei Tiksut voi olla tavisten kanssa, koska ne on booring ja tavikset eivät kestä sitä että likoilla on rokkielämää mm. viinaa ja jätkii.


    • Tiukio87

      Mauro eli Petran mies, on Antti Tuiskun rumpali. Jea!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4459
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1420
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe