Peräaukon suukottelua

Kielimies

Avovaimoni tykkään erityisesti siitä kun nuolen hänen peräaukkoa. Lisäksi työnnän kieleni hänen anukseen. Onko muiden naisilla samoja mieltymyksiä. Lisäksi harrastamme paljon peppuseksiä ja kultakylpyjä yms.

9

5586

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jarsssfeef

Niin Teen, tosin en tiedä pitääkö muija siittä?

• Tykkää...

Avovaimosi tykkää todella paljon myös siitä kun minä nuolen hänen pyllyään. Ihana nainen ;.)

• yäk

hyi nuolette persettä??? ties mitä tauteja saatte..

• kielimiehen_muija

Jätän sen aina pyyhkimättä.. Just for you!

• kielisolmu
        yäk kirjoitti:

hyi nuolette persettä??? ties mitä tauteja saatte..

Samat taudit sieltä saa

• Kielimies

Jep, niin tykkää ja hyvä että kelpaa muillekin...
        Viimeyönä se kakki mun suuhun, nam nam...

• Sometimey

hei kaikki erotiikan frendit. Mitä mä oon neitojen hanureita nuollut, niin kyllä ne kovasti siitä pitää eikä tauditkaan meitiä haittaa, kun pesasee hampaat session jälkeen.
      Nykyinen muija on ihan kuumana pyllynuolun ansiosta, tai muutenkin. Se ei vielä uskalla antaa persettä kyrvän palveluksiin, mutta himoaa kovasti. Tähän liittyy hassuna juttuna se, että takaapäin nussiessa mulla on ollut molemmat peukut sen hanskissa eli kyllä sinne mahtuu. jokin trauma. Pankaa!

• kurrlumvitale

kurlaan suun joka aamu paskapytyssä,tosi raikas olo koko päivän

• peppunuolija

Mieheni suorastaan rakastaa, ku nuolen hänen anustaan - hän on kuin taivaassa - varsinkin se sujuu nautinnollisesti saunassa. Kyllä ne taudit tulee jos tulee. Ja sama myös jo nait eppu perseeseen ja vaihdat emättimeen - pitäis välillä käydä pesulle - hellous !!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe