Miehet miltä se tuntuu

dettar

Miehet kertokaa miltä se tuntuu kun laukeatte, juuri ennen kuin laukeatte ja sitten kun laukeatte :>
Olen kuullut että se tuntuu koko kropassa onko se niin ? Itse naisena voin vain sanoa että se on ihanaa katseltavaa kun mies laukeaa

43

19056

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies 27

      Samalta kuin oikeen kauvon pidättäneenä, ja viimein päästyään paskalle, elikkä miehinen orgasmi tapahtuu siten että supistaja lihakset jämähtää 2sek ajaksi aivan jäykäksi ja sitten rennoksi, joka saa aikaan siemen syöksyn.

      No siinä se oli kokonaisuudessaa, eli mielummin käyn kusella ko pakko yritän rumalle akalle orgasmia.

      • Mies 27

        Esittäähän aina voi.


      • Anonyymi
        Mies 27 kirjoitti:

        Esittäähän aina voi.

        Vittu mä en miehenä vie reilu neljänkympin ikään ole oppinu kuinka feikkaatte saanenne kusetteko naisen pilluun


    • exactly

      First off all...its like a jerry lee lewis with piano,great balls of fire,and then.....gabaash, robin williams at live,in the new york city ballroom ,compensation of imagination! smooth stuff.

      • vai kuinka?

        Jos nyt kummiski yrittäisit? koska esittäähän aina voi.


      • miiiss
        vai kuinka? kirjoitti:

        Jos nyt kummiski yrittäisit? koska esittäähän aina voi.

        No mikä ihem siinä sitten on että miehet örähtävät karjuvat irvistävät kun laukeavat kunnolla ja miksi he sitten haluavat naidan jos se lopputulos ei ole kovin häävi. miksi sitten runkkaatte ?


      • jjjoooo

        Taitaa jäbällä olla erektio ongelmia jos se kusemiselta tunuu. meikä ainakin saa kunnollisen että taju melkeen lähtee ;D


      • the exact
        vai kuinka? kirjoitti:

        Jos nyt kummiski yrittäisit? koska esittäähän aina voi.

        Okei! miehen orgasmi juuri ennen sitä,riippuen onko kyseessä puhtaasti masturboinnista ,mikäli kyseisestä niin se tärisyttää.satisfed?! vastakkaisen sukupuolen kanssa orgasmi on yhtä juhlaa.siitä on kyllä aikaa....mitä orgasm on itseasiassa?


      • Köräyttäjä
        miiiss kirjoitti:

        No mikä ihem siinä sitten on että miehet örähtävät karjuvat irvistävät kun laukeavat kunnolla ja miksi he sitten haluavat naidan jos se lopputulos ei ole kovin häävi. miksi sitten runkkaatte ?

        Niinhän me teemme paskareissullakin.


      • Asian tuntija.
        jjjoooo kirjoitti:

        Taitaa jäbällä olla erektio ongelmia jos se kusemiselta tunuu. meikä ainakin saa kunnollisen että taju melkeen lähtee ;D

        Niinhän te naiset saattekin


    • mahtavalta

      ei nyt vanhempana enää tunnu samalta.

      • tätä

        sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta


      • Anonyymi
        tätä kirjoitti:

        sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta

        Ouu sley!!!


    • exeptionism

      missä olet nähnyt miehen laukeavan,man on the moon,or in you?dear chap.

    • kynnet lähtee

      tuntuu hyvälle.luulee että kynnet lähtee.etenkin jos on kiihkeä nainen.vaikka vanha olenkin melkein kuusikymmentä.minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa

    • M47

      Kun orgasmi lähenee niin hengitys tihenee ja lihasjännitys kasvaa. Orgasmin lähellä hermosto tai tuntoaisti muuttuu jotenkin niin, että lihasten jännittyneisyys tuntuu miellyttävänä tunteena itse lihaksessa. Kun orgasmin lähestyessä jännitän pakaroita ja reisiä se tuntuu hyvältä ja itse lihasten lisäksi se lisää miellyttävää jännityksen tunnetta myös peniksessä.
      Juuri, kun orgasmi alkaa peniksen nautintoherkkyys kasvaa "kymmenkertaiseksi" aiempaan verrattuna. Jäykistyneen peniksen hankaus emättimen tai suun pehmeää pintaa vasten tuntuu aina miellyttävältä, mutta tässä vaiheessa miellyttävyys kasvaa voimakkaasti. Peniksen kipuherkkyys ei silti kasva yhtään, joten sitä voi imeä yhtä voimakkaasti tässä vaiheessa kuin aiemminkin. Kun sperma lähtee menemään sen meno tuntuu ihanalta peniksen varressa samalla se aiheuttaa lihasjännitysaallon, joka lähtee liikkeelle peniksen juuresta ja leviää ylös ja alaspäin pakaroihin, reisiin ja pohkeisiin ja ylöspäin lähtevä aalto vatsaan, palleaan rintakehään, niskaan, hartioihin ja käsiin. Pallean ohittaessaan aalto puristaa ilmat keuhkoista niin, että pääsee voimakas huuto. Jos orgasmi on voimakas huutoa ei voi estää, mutta siihen miltä se kuulostaa voi vähän vaikuttaa. Tuommoiset aallot toistuvat monta kertaa peräkkäin vähitellen vaimentuen, viimeisten kohdalla ei enää tule huutoa. Kun aallot ovat loppuneet penis on vielä hyvin nautintoherkkä ja tässä vaiheessa muuttuu niin, että sen hankaus tuntuu jo liiankin voimakkaalta ollakseen miellyttävää, mutta ei kuitenkaan kivulta.
      Orgasmin jälkeen vaimo tuntuu ihanan rakkaalta ja on kiva loikoilla ja halailla ja kertoa kuinka ihanaa oli. Nuorempana minulla ei ollut tämmöisiä tunteita orgasmin jälkeen, mutten silloin en kokenut näin voimakkaita orgasmejakaan.
      Tämmöisen orgasmin saan, kun vaimo ottaa suihin loppuun asti ja tahdistaa orgasmin aikana imaisut samaan rytmiin, jolloin ne voimistavat orgasmiaaltoja. Tätä pitää tietysti harjoitella ennenkuin se onnistuu. Tälläinen orgasmi tuntuu aivan taivaallisen ihanalta. Jos saman päivän aikana menen kauppaan niin naamalla on semmoinen hymy, että kassatäditkin sanovat heippa vaikkeivat ikinä muulloin ja vähän kaukaisemmatkin puolitutut tervehtivät. Seuraavana päivänäkin vielä hymyilyttää, ja toki yritän vaimollekin korvata sen ja synnyttää jotain vastaavaa seksinautintoa.
      Muut tavat aiheuttavat lievempiä orgasmeja ja kaikkein lievin tulee itsetyydytyksessä, siinä nautinto keskittyy pääasiassa penikseen, lihasjännitysaaltoja ei tule, mutta lihakset kylläkin jännittyvät kauttaaltaan miellyttävästi. Huudon pääseminen ei tällä konstilla ole lähelläkään, mutta saatan huohottaa. Voi siis sanoa, että kunnon orgasmia en saa muuten kuin naisen aiheuttamana.

      • Surullinen mies 36

        Tuntuu etten ole eläissäni saanu orgasmia, olen mies 36... ja vedän käteen vähintään kerran viikossa, itellä naisenkans puuhaaminen tuntu vain vastenmieliseltä kuin olisi tökkiny hiekka paperiin tai naulan päähän josta syystä ei heränny mitään pakko miellettä olla fyysisessä kontaktissa.

        Kuinkahan suuri prosentti miehistä on itseasiassa saanu orgasmia?, siemen syöksy tulee joka runkkauksessa mutta tuntuu lähinnä siltä ko tosiaan kusella kävis.


      • Herkkä ja tunteellinen

        Hienosti olit kuvaillut tuntemuksia orgasmin aikana.
        Selvästi tunteet vaimoasi kohtaan vaikuttaa sinun orgasmin tuntemuksiisi. Seksi ilman tunteita antaa tyydytystä, mutta ei tuollaista hellyyden tunnetta orgasmin jälkeen.
        Olet varmasti upea, hieno ihminen ja mies ! :)


      • Anonyymi
        Surullinen mies 36 kirjoitti:

        Tuntuu etten ole eläissäni saanu orgasmia, olen mies 36... ja vedän käteen vähintään kerran viikossa, itellä naisenkans puuhaaminen tuntu vain vastenmieliseltä kuin olisi tökkiny hiekka paperiin tai naulan päähän josta syystä ei heränny mitään pakko miellettä olla fyysisessä kontaktissa.

        Kuinkahan suuri prosentti miehistä on itseasiassa saanu orgasmia?, siemen syöksy tulee joka runkkauksessa mutta tuntuu lähinnä siltä ko tosiaan kusella kävis.

        Ehkä et sit oo koskaan saanu oikeen kunnolla tosi seksikästä naista isot tissit ja perse


      • Anonyymi
        Surullinen mies 36 kirjoitti:

        Tuntuu etten ole eläissäni saanu orgasmia, olen mies 36... ja vedän käteen vähintään kerran viikossa, itellä naisenkans puuhaaminen tuntu vain vastenmieliseltä kuin olisi tökkiny hiekka paperiin tai naulan päähän josta syystä ei heränny mitään pakko miellettä olla fyysisessä kontaktissa.

        Kuinkahan suuri prosentti miehistä on itseasiassa saanu orgasmia?, siemen syöksy tulee joka runkkauksessa mutta tuntuu lähinnä siltä ko tosiaan kusella kävis.

        mullaki tullee ruokalusikalline spermaa välillä.


      • Anonyymi

        Hyvin kuvailtu orgasmin saaminen! Itselläni hyvin samoja aistimuksia, vain huuto jää tulematta.
        Ja nuo jälkitunnelmat suunnilleen samoja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin kuvailtu orgasmin saaminen! Itselläni hyvin samoja aistimuksia, vain huuto jää tulematta.
        Ja nuo jälkitunnelmat suunnilleen samoja!

        Olen kolmantena 30v parin vaimolle ollut pari vuotta, tunne sanoin kuvaamaton kun laukeen toisen vaimoon. Nykyään vaimon kanssa kemiat ja sanoisin rakastuttu aidosti toisiimme, orgasmin saamme yhtä aikaa. Molemmat tärisemme orgasmin aikana ja huotamme äänekkäästi nautinnosta. Itsellä hyvän olon tunnetta lisää kun toisen vaimoon saan siemenet laskee sisään, parasta kun vaimo hokee kulta rakastan sua. Aluksi oli mies kotona kun vaimon kanssa yhdyin, nykyään mies töissä kun tapaamme myös rakkaus syveni saman tein. M 58v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kolmantena 30v parin vaimolle ollut pari vuotta, tunne sanoin kuvaamaton kun laukeen toisen vaimoon. Nykyään vaimon kanssa kemiat ja sanoisin rakastuttu aidosti toisiimme, orgasmin saamme yhtä aikaa. Molemmat tärisemme orgasmin aikana ja huotamme äänekkäästi nautinnosta. Itsellä hyvän olon tunnetta lisää kun toisen vaimoon saan siemenet laskee sisään, parasta kun vaimo hokee kulta rakastan sua. Aluksi oli mies kotona kun vaimon kanssa yhdyin, nykyään mies töissä kun tapaamme myös rakkaus syveni saman tein. M 58v

        Hyvä seksi ja rakkaus tulee kuvioon...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kolmantena 30v parin vaimolle ollut pari vuotta, tunne sanoin kuvaamaton kun laukeen toisen vaimoon. Nykyään vaimon kanssa kemiat ja sanoisin rakastuttu aidosti toisiimme, orgasmin saamme yhtä aikaa. Molemmat tärisemme orgasmin aikana ja huotamme äänekkäästi nautinnosta. Itsellä hyvän olon tunnetta lisää kun toisen vaimoon saan siemenet laskee sisään, parasta kun vaimo hokee kulta rakastan sua. Aluksi oli mies kotona kun vaimon kanssa yhdyin, nykyään mies töissä kun tapaamme myös rakkaus syveni saman tein. M 58v

        Tuttavapariskunta yritti tehdä lasta kaksi vuotta ja kerran mies ns. lainasi vaimoaan toiselle miehelle ja nyt vaimo lähestyy jo raskauden puoltaväliä.


    • izicamiin

      Näet siellä joka päivä miesten runkkaavan ja ainakin minulta myös siemensyöksyn ja orgasmin. Osoite www.izicams.com

    • kuin osaan:

      näin: aivot alkaa vatkaan ihan hillittömästi, selkärangassa vilistää ikään kuin sellainen kutittava sähkökipinä ylös alas, jalkapohjat kutisevat ja varpaat nytkähtelevät hallitsemattomasti, käsivarsien ihokarvat ponnahtavat pystyyn, vatsanpohjassa tuntuvat perhosten siiveniskut ja pikkuveitikassa sanoinkuvaamaton hyvänolon tunne kasvaa ja kasvaa, paine kasautuu peniksen kärkeen... ja sit se on menoa, hellurei!

      • jarruttelija

        ootteko koittanu peukalojarrua, siis kun laukeaminen on ovella, ni peukaloon hiukan jotain voidetta, ja 2 sekkaa ennen eka suihkausta alat painamaan ja hierot päätä ja melkein estät suihkut.. mmmm.. hiukan extra hyvää tulee näin.. eiku jarruttelemaan


      • provoja.

        Kivoja te naiset jotka tulette kertoon omista perse orgasmeistanne...


    • ziuziup

      Joo, koko kropassa se tuntuu...

      Mulla on ennen ollut aika vaisuja nuo orkut verrattuna nykyiseen (hyviltä ne ennenkin silti tuntui). Nyt muutaman kuukauden aikana orgasmit on ollut ihan tajuttomia.

      Lämmittelyn jälkeen alkaa ekstaasinen aaltoilu ja tuskin (ulospäin) havaittava tärinä. Varpaat menee kippuraan. Vastapuolen vartalon joka kohta tuntuu tajuttoman kiihottavalta! Säpinät tulee itselle kun nipistää vaimon korvaa, tai lipaisee kaulasta, tai hivelee selkää. Meisselin yllättävästä lipaisusta kesken esileikkien tulee periaatteessa pikkuorkku ilman lastin lentoa.
      Näitä mä voin verrata olotilaan minkä ennen sain vasta orgasmin huipussa (sen 10 sekuntia).

      Tuota taivaallista oloa kestää nykyään sen 10-30 min. -riippuen session laadusta (kaksin-hivelypeliä, suikkaria, nopeaa aktia, (alussa) hempeää rakastelua tms...)

      Huippuun (tai huipun-huippuun) mä lähden nykyään kun ööö... vaimo alkaa olla samassa pisteessä ja hävittänyt kaikki pienetkin estonsa ja alkaa liittyä tuohon mun värinään... Seuraavaa viittä minuuttia onkin vaikea kuvailla, muuten kun orgasmi huipun hipomisella (ne ketkä tietää, niin tietää -muut, kannattaa opetella :).

      Niin, sitten kun se tulee päätökseensä... tuota noin... tahdotonta menoa, sykkii, sekoaa, täristää kunnolla, itse orgasmin täräyttämän vasaran kumauksesta vielä 5 sekuntia, lasti lähtee. Kihelmöinti-aallot menee edestakaisin, ehkä voimakkaimmillaan alapäässä ja tosi voimakkaana myös takaraivossa. Joo tässä kohtaa mä huudan jos pystyn, tai yleensä kuuntelen vaimon huutoa, vaikken mitään tajuakaan.

      Laukeamisen jälkeen ei kannata juosta heti vessaan pesulle, makoilee vaan sisäkkäin ja jos muija pikkasen pimperolla puristaa, niin jälkiorkku on ihan mahdollinen, ei mitenkään sätkivä orkku, mutta ne aallot, ja yhteenkuuluvuuden tunne.

      5 minuutin päästä jos vielä hyväilee, niin pienen pieniä sätkyjä voi sieltä täälä irroja (nännistä helpoiten).

      huh.. onneks työpäivä (ihan vaan tulin käymään täällä) on kohta ohi... äkkiä himaan :)

      ps.
      Kirjoittaja on 33 vuotias naimisissa oleva miespuolinen henkilö, joka on äskettäin oppinut saaman piiiiitkiää orgasmeja :P

    • sit-kun-tulee

      Se on mahtavaa..juuri ennen varsinkin..jälkeen on sitten sellaista että mietinkin miksi se loppuu se ihanuus sen jälkeen.kun se on tullut niin ei enää tunnu niin hyvältä vaikka kuinka koittaisi.Voi olla typerän kuuloista mutta niin se on..

      btw... en oo 18 :O

      mut silti tiedän ,koska tulee!

    • mlukku

      taivas putoaisi,,,,,ja se tuntuu, ja sitä katselee...nimittäin sitä naisen ilmettä, kun molo sykäyksittäin ruiskii mahlaa naisen suuhun, ja nainen ei mahda mitään muuta kuin yrittää niellä, ja niellä, ja niellä.............surku juttu, kun nainen ei sitä itse näe kuin peilin kautta, mutta minä olen ottanut kaiken videolle, ja sitten myöhemmin näyttänyt naisille sitä.....joskus on nauhat menneet sekaisin, ja siten näytetty väärän naisen touhua,,,,mutta melko samanlainen toiminta tuo on kaikilla ollut.....melko säälittävä juttu, että naiset on niin helppo jujuttaa tekemään vaikka mitä......ottaa nyt spermat suihin,,,hyi hitsi,,,

    • Anonyymi

      U­u­­s­i s­­ek­­­si­­teatteri avautuu Su­­ome­­en! Ku­­tsumme kai­­­kk­i. Ilmo­it­tau­tum­­­ine­­­n ry­­hmäämme tä­äl­­­l­­­ä - http://7290000.com/H/F5k4 👈

    • Anonyymi

      Naisilla voi tuntua koko kropassa. Miehillä tuntuu munassa, semmoisen lyhyen aja.

    • Saan aina niin valtavan orgasmin, että silmissä mustenee ja koko vartalo vapisee, sekä henki salpautuu. Tunne on niin sanoinkuvaamattoman rajun nautinnollinen, etten voi olla huutamatta orgasmin kourissa.

      • Anonyymi

        määki karjun, ryyppään, tupakoin ja räiskin spermaa kyrvästä joka päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        määki karjun, ryyppään, tupakoin ja räiskin spermaa kyrvästä joka päivä.

        Ai ymmärsinkö oikein, ryyppätkö sinä spermaa pippelkikkelistä. Enkä myöskää ymmärrä miten joku voi karjua spermaa ulos kyrvästä.


      • Anonyymi

        Simensyöksy on ihana kokemus miten sen voisi kertoa se pitää kokea.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Parhaimmat orkut saa, ku nainen otta suihin pitkän kaavan mukaa, tuntuu siltä ku kynnet lähtee varpaista

    • Anonyymi

      Se on kokonaisvaltainen tunnelma ja tuntu. Se on ainut tila, jossa ihminen ei hallitse itseään... Jumalainen tunne, varsinkin jos saa tulla rakkaimman sisälle, ja hän haluaa muös sitä, että tuun. Toki hoidan, että myös ihana naiseni myös saa tuntea orgasmin voimaa tuovan tunteen. Rakastelkaa ihmeset, se on ihanaa...

      T : Nauttiva

    • Anonyymi

      Se tuntuu varpaankynsistä hiuksiin asti, eli koknaisvaltainen hyvä tunne!
      Joskus tunnen, kun orgasmin hetkellä virtsaputkessa tuntuu, kun sperma etenee kohtikullin päätä. Se tuntuu mahtavalta kaiken muun huikean tunteen ohella!
      Tärkeää on mielestäni, että rakastelun toiseen osapuoleen on hyvä suhde ja tunneside.

    • Anonyymi

      U­u­s­­­i s­­­ek­­­si­teatteri ava­utuu Su­ome­­en! Kutsu­­­mme kai­kk­i­. Il­­mo­­­it­tau­tum­ine­­n ryhmä­ämme tä­­äl­lä 👉 http://antikbutik.com/H/U1t5V9

    • Anonyymi

      Jaa no empä mä ny tiedä miehenä et miten se ny miltään erikoiselta tuntus itsellä seksin yhteydessä se on voimakkaampi kui käteenvetäessä tosin voi johtua siitä jot ku mulla ei ole tavoitteena se orgasmin saaminen kun nautin itsessään seksistä erityisesti kun nainen on märkä muutoin se on sama kun vetäskäteen

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      672
      5004
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3534
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3277
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2533
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2359
    6. 257
      1933
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1477
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      99
      1373
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1369
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1140
    Aihe