entäs miten käy vaaka ja oinas yhteen? itse olen vaakanainen ja ollut ihastunut vanhempaan oinas mieheen jo pidemmän aikaa....
Oinas ja vaaka?
2
1247
Vastaukset
- NomeD
Itse ainakin ollut vaakanaisen kanssa kohta 4 vuotta onnellisesti naimisissa ja hyvin menee. Tosin minun kohdalla vaati naisen joka halusi selkeästi parin kuukauden seurustelun jälkeen naimisiin.Sitä ennen kihloissa monesti ja petin aina. Ehkä joidenkin oinaiden kohdalla asioita punnitseva vaakanainen on hyvä vaihtoehto. Itse ainakin nykyään uskollinen ja onnellinen. Tarvitsi vain naisen joka tietää mitä haluaa ja miten saada sen.
- vuaka
Vaa'an on tunnetusti vaikea sanoa asioita suoraan, toisinkuin oinaan joka sanoa päräyttää päin naamaa aivan varmasti. Tällainen vaa'an käytös saattaa hämmentää suoraa oinasta ja voi olla että saa ruveta lypsämään tai sitten ei puhuta olleskaan, tätä pitäisi yrittää välttää. Vaa'an pitäisi ymmärtää ettei se tunteista puhuminen niin suuren luokan juttu oikeastaan olekaan. Oinaan pitää tehdä kauan ja hartaasti selväksi kiinnostuksensa, jos vaa'alle iskee epävarmuus, niin voi olla että herkkä vaaka saattaa ruveta perääntymään ja luovuttaa. Sinnikkyyttä siis oinaalta vaaditaan ja yleensäkin sellaista että uskaltaa ottaa ohjat, siitä vaaka ei ota itteensä vaan päinvastoin käy vallanmainiosti että alussa toinen näyttää minne mennään, mutta missään nimessä ei saa varpaille astua ja ottaa hallitsijan asemaa. Ajan kanssa kun luottamusta kertyy niin vaa'an itseluottamus lisääntyy ja häntä on helpompi ymmärtää, vaikkei se ainainen tasapainottelu mihinkään häviä.
Mutta yrittää kannattaa, antaa mennä :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1061918- 2421696
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos611086Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311030Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K62980En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k66949Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉63838Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.37837The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut6821Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49805