EN OSAA !

HelpJelp

Eli siis oon seukannu yhen jätkän kans jo aika kauan aikaa, mut vasta pari päivää sit päästiin yhes suutelee (ensisuudelmani). Mut..Mut..Mut.. Mitä ihmettä, luotin siihen, että se tulee luonnostaan, mutta ei todellakaan ! jätkä varmaa ihmetteli ku se on hirveen kokenu ja mä vaa sähelsin jotai omaa showta.. ja mua hävettää ihan sairaasti ! ei oltu keretty kauaakaa suudella, kunnes keskeytin sen siihen.. Se yritti samana iltana useammasti suudella, mut käänsin pään, ku mua hävetti et oisin taas mokannu. :( Siispä, kiltit ihmiset, antakaa mulle vinkkejä, että miten seuraavalla kerralla onnistuis paremmin.. ? Mitä siinä suutelussa käytännössä tehää? ku en tienny ennestää ku sen ett huulet on jotenki vastakkai.. :S Kertokaa vinkkejä ja omia kokemuksia! =) Asiallisia kommentteja sitte kiitos..

8

3842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjjossu

      kuule tervetuloa kerhoon mäkään en osaa eikä mun bestis :( me haluttais tietää kuinka suudellaan :(???

    • sipsajee

      heipä hei. miksiköhän tämä sinun poikkelisi olisi halunnut suudella sinua vielä useammin jos hänen mielestään muka olet aivan toivoton tapaus! sitä paitsi suuteleminen on vähän kuin kokeisiin luku. mitä enemmän luet kokeisiin, sitä paremman numeron saat siitä. mitä enemmän pusttelet, sitä paremmalta se varmasti tuntuu;)no jeps. kannattaa vaan jatkaa pusuttelua ja olla epäröimättä!

    • :---)

      Mulla oli ihan sama juttu. Aluks olin tosi surkee ja se oli ihan hirveetä ja olin melkein varma etten opi varmaan ikinä. Opinkin oikeesti suuteleen vasta joskus kuukauden seurustelun jälkeen ._. Oon varma että se siitä ajan kanssa alkaa sujumaan. Voisit vaikka puhua poikaystäväs kans asiasta

    • Tähtönen

      hyvä pusu on semmoinen hellä, ettei huulet litisty hampaita vasten. Sillon ei tuu tunnetta et pitäis vetää pää pois. Oon myös huomannu et mun täytyy saada tuntee vähän toisen kieltä, kärki riittää. Ilman sitä tuntuu et pussais tyhjyyttä. Jos on kokematon, niin parempi olla varovainen liikkeissään kuin liian aggressiivinen (jos näin voi sanoa). Nolointa on jos ensimmäisen suutelun aikana poika rupee sua opettamaan, niin kuin mulle kävi.

    • vielä...

      nii, ethän sä ihan mahoton voinu olla jos se halus vielä illalla pussata lisää... hitaasti ja hellästi, pikkasen kielellä tunnustelet ja annat mennä. harjottelu tekee mestarin!

    • angelina^^^

      Liikuta vain huuliasi, niin se lähtee luonnostaan. Yritä myös tarkkailla ettei hampaasi ole pojan suussa, se on epämiellyttävää. Voin luvata että se kyllä lähtee sujumaan kunhan pääset vauhtiin. Luota itseesi, äläkä ajattele ettet "osaa". Suutelussa ei ole yhtä ainoaa oikeaa tapaa.

    • Sanne000

      Kerro poikaystävällesi asiasta. Siitä että hermostuttaa.
      Kysy vaikka jos hän "voisi opettaa sinua". Se voisi olla ihanaakin ;)

      • HelpJelp

        jees, uus jätkä, uudet pusut :P


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      152
      6409
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3868
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1995
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1498
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1488
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe