EN OSAA !

HelpJelp

Eli siis oon seukannu yhen jätkän kans jo aika kauan aikaa, mut vasta pari päivää sit päästiin yhes suutelee (ensisuudelmani). Mut..Mut..Mut.. Mitä ihmettä, luotin siihen, että se tulee luonnostaan, mutta ei todellakaan ! jätkä varmaa ihmetteli ku se on hirveen kokenu ja mä vaa sähelsin jotai omaa showta.. ja mua hävettää ihan sairaasti ! ei oltu keretty kauaakaa suudella, kunnes keskeytin sen siihen.. Se yritti samana iltana useammasti suudella, mut käänsin pään, ku mua hävetti et oisin taas mokannu. :( Siispä, kiltit ihmiset, antakaa mulle vinkkejä, että miten seuraavalla kerralla onnistuis paremmin.. ? Mitä siinä suutelussa käytännössä tehää? ku en tienny ennestää ku sen ett huulet on jotenki vastakkai.. :S Kertokaa vinkkejä ja omia kokemuksia! =) Asiallisia kommentteja sitte kiitos..

8

3947

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjjossu

kuule tervetuloa kerhoon mäkään en osaa eikä mun bestis :( me haluttais tietää kuinka suudellaan :(???

• sipsajee

heipä hei. miksiköhän tämä sinun poikkelisi olisi halunnut suudella sinua vielä useammin jos hänen mielestään muka olet aivan toivoton tapaus! sitä paitsi suuteleminen on vähän kuin kokeisiin luku. mitä enemmän luet kokeisiin, sitä paremman numeron saat siitä. mitä enemmän pusttelet, sitä paremmalta se varmasti tuntuu;)no jeps. kannattaa vaan jatkaa pusuttelua ja olla epäröimättä!

• :---)

Mulla oli ihan sama juttu. Aluks olin tosi surkee ja se oli ihan hirveetä ja olin melkein varma etten opi varmaan ikinä. Opinkin oikeesti suuteleen vasta joskus kuukauden seurustelun jälkeen ._. Oon varma että se siitä ajan kanssa alkaa sujumaan. Voisit vaikka puhua poikaystäväs kans asiasta

• Tähtönen

hyvä pusu on semmoinen hellä, ettei huulet litisty hampaita vasten. Sillon ei tuu tunnetta et pitäis vetää pää pois. Oon myös huomannu et mun täytyy saada tuntee vähän toisen kieltä, kärki riittää. Ilman sitä tuntuu et pussais tyhjyyttä. Jos on kokematon, niin parempi olla varovainen liikkeissään kuin liian aggressiivinen (jos näin voi sanoa). Nolointa on jos ensimmäisen suutelun aikana poika rupee sua opettamaan, niin kuin mulle kävi.

• vielä...

nii, ethän sä ihan mahoton voinu olla jos se halus vielä illalla pussata lisää... hitaasti ja hellästi, pikkasen kielellä tunnustelet ja annat mennä. harjottelu tekee mestarin!

• angelina^^^

Liikuta vain huuliasi, niin se lähtee luonnostaan. Yritä myös tarkkailla ettei hampaasi ole pojan suussa, se on epämiellyttävää. Voin luvata että se kyllä lähtee sujumaan kunhan pääset vauhtiin. Luota itseesi, äläkä ajattele ettet "osaa". Suutelussa ei ole yhtä ainoaa oikeaa tapaa.

• Sanne000

Kerro poikaystävällesi asiasta. Siitä että hermostuttaa.
      Kysy vaikka jos hän "voisi opettaa sinua". Se voisi olla ihanaakin ;)

• HelpJelp

jees, uus jätkä, uudet pusut :P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      28
      5551
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      33
      3603
    3. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      53
      3522
    4. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      26
      3417
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      124
      3006
    6. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      32
      2727
    7. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      22
      2419
    8. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      121
      2392
    9. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2340
    10. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2205
    Aihe