Remu on päällikkö

Erkki the

Joka salongissa ja sillä tzipuli,tulikos selväksi
klopit... perhana.

Mahtava juttu että Isäntä jaksaa samaan tahtiin kuin kultaisella 70-luvulla!!!

Eikun mahtavaa menoa, keep on....

15

1260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hanki parempaa musiikkia

      Hurriganes on suomen yliarvostetuin yhtye.

      Nyt kun euroviisuvoitto on saavutettu ja suomalainen yhtye on ylittänyt Yhdysvalloissa levymyynnillään kultalevy rajan ei kotimaisuudesta pitäisi enää sinällään jakaa säälipisteitä.

      Itse olen sitä mietä, että Ganes ei parhaimmillaankaan ollut keskinkertaista parempi. Genressä ei sinällään ole mitään vikaa, mutta englannin Hurriganesit eli Dr. Feelgood ja The Pirates tekivät kaiken vain paljon paremmin.

      • mä vaan

        Oli aivan keskinkertainen yhtye, niin mitä sitten on YÖ, Eput ja kumppanit. Emmekö kuitenkin ole siitä yhtämieltä, että Hurriganesta ei voi verrata mihinkään Eppu Normaaliin. Ne on keskinkertaisuudessa paljon alempana.


      • Ganes fani 70-luvulla

        Joskus koulujäppisenä Hurriganes oli jumalan sanaa. Mutta ajat senkun muuttuvat.

        Ganes toi tommosen rhythm&blues-meiningin kunnolla Suomeen. Muutkin yritti mutta Ganes sen teki. Sitä ennen vallitsi tango-ja tanssilava-iskelmäkulttuuri. Tuntui joltain "suuren maailman meininiltä" kun Remu sopersi foneettista näennäisenglantia.

        Tämän päivän mittapuissa bändi todellakin on keskinkertainen. Joku yläasteen koululaisorkesterikin veivaa samalla tavalla pienen treenin jälkeen (rummut, basso, laulu). Tämän takia ne ei ulkomailla pärjänneetkään kun siellä riitti kilpailua. Mutta nykyään onkin mihin verrata. 70-luvulla ei ollut. Kitaristit Albert Järvinen ja Ile Kallio nosti sen yhtyeen tasoa roimasti. Alpun soolot kestää kuuntelua isältä pojalle.

        Remun puheensoperruksen logiikka ontuu aika pahasti mikä häiritsee mua. Jope Ruonansuu imitoi osuvasti, vaikkakin tietty hyväntahtoisesti kunnioittaen.

        Roadrunner ja Grazy Days on hyviä levyjä. Esim. tää 16 Golden Greats on täynnä keskinkertaisia Rhythm&Blues-covereita jotka ei paljoa lämmitä.


      • Faijat suuttuvat
        Ganes fani 70-luvulla kirjoitti:

        Joskus koulujäppisenä Hurriganes oli jumalan sanaa. Mutta ajat senkun muuttuvat.

        Ganes toi tommosen rhythm&blues-meiningin kunnolla Suomeen. Muutkin yritti mutta Ganes sen teki. Sitä ennen vallitsi tango-ja tanssilava-iskelmäkulttuuri. Tuntui joltain "suuren maailman meininiltä" kun Remu sopersi foneettista näennäisenglantia.

        Tämän päivän mittapuissa bändi todellakin on keskinkertainen. Joku yläasteen koululaisorkesterikin veivaa samalla tavalla pienen treenin jälkeen (rummut, basso, laulu). Tämän takia ne ei ulkomailla pärjänneetkään kun siellä riitti kilpailua. Mutta nykyään onkin mihin verrata. 70-luvulla ei ollut. Kitaristit Albert Järvinen ja Ile Kallio nosti sen yhtyeen tasoa roimasti. Alpun soolot kestää kuuntelua isältä pojalle.

        Remun puheensoperruksen logiikka ontuu aika pahasti mikä häiritsee mua. Jope Ruonansuu imitoi osuvasti, vaikkakin tietty hyväntahtoisesti kunnioittaen.

        Roadrunner ja Grazy Days on hyviä levyjä. Esim. tää 16 Golden Greats on täynnä keskinkertaisia Rhythm&Blues-covereita jotka ei paljoa lämmitä.

        Näähän on näitä provoiksi tarkoitettuja heittoja. Rytmit ja Bluesit ja Golden Greatsien sisällöt menevät tiedon puutteesta sekaisin.
        Kannattaisi tutustua oikeasti Hurriganesinkin tuotantoon. Jos taas ”oikean” rhytm’n Bluesin salat kiinnostaa, niin siihenkin löytyy tässä maailmassa monta latua – sen kun alkaa hiihtämään.

        Kannattaa pysytellä tuossa Ruonansuussa, kun siitä lämmön on löytänyt. Se on tämän päivän mittapuiden mukaan parempi vaihtoehto Rock And Rollia ymmärtämättömille jäppisillekin.


      • Ganes fani
        Faijat suuttuvat kirjoitti:

        Näähän on näitä provoiksi tarkoitettuja heittoja. Rytmit ja Bluesit ja Golden Greatsien sisällöt menevät tiedon puutteesta sekaisin.
        Kannattaisi tutustua oikeasti Hurriganesinkin tuotantoon. Jos taas ”oikean” rhytm’n Bluesin salat kiinnostaa, niin siihenkin löytyy tässä maailmassa monta latua – sen kun alkaa hiihtämään.

        Kannattaa pysytellä tuossa Ruonansuussa, kun siitä lämmön on löytänyt. Se on tämän päivän mittapuiden mukaan parempi vaihtoehto Rock And Rollia ymmärtämättömille jäppisillekin.

        Remun esiintyminen Juice Leskisen synttäri-muistokonsertti vahvisti mielikuvaa ajoittain täysin pallohukkaisesta kaverista. Ei pysynyt niinkään helpon biisivalinnan kuin Marilynin sanoissa oikein mukana.

        Siinähän ne Ruonansuun Jopen kans kaulaili.


      • Marksu59

        Ja Ronski Gang tekee nykyään. Rempalla oli vaan manageri joka osasi hoitaa homman himaan.
        Ronski muuten vieraili Dr Feelgoodin uudella levyllä. Aika jees!!!


      • piipa rine
        Marksu59 kirjoitti:

        Ja Ronski Gang tekee nykyään. Rempalla oli vaan manageri joka osasi hoitaa homman himaan.
        Ronski muuten vieraili Dr Feelgoodin uudella levyllä. Aika jees!!!

        Ihmettelin että minkäs ihmeen takia täällä Hurriganesin tilusilla koitetaan mainostaa toistuvasti tätä pronssikänkiä. Eräänä päivänä eräs mana nimeltään keri kertoi että kyseistä yhtyettä kutsutaan varattoman maskuliinin Hurriganesiksi.
        Ajattelin että kylläpä on typerästi sanottu, mutta kait se sitten on niin.


    • rökkenrölfiivör

      Täytyy sanoa että mua on aina vähän huvittanut tällainen henkilöpalvonta. Päällikkö... Mitä vielä, Kekkoslovakian ylipäällikkö, Porvoon paroni. Älkää ymmärtäkö väärin, parhaimmillaan 70-luvulla meno oli tanakkaa. Mun toinen suosikkibändi.
      Muuten, Ile on mun suosikkihurrikaani, pitäis vaan päästä kuunteleen näitä Rockets-juttuja. Kuulemma loistavaa.

      • tuntuu

        joillekin Remun piereskelykin olevan kultaa korville.

        Tuollainen äärimmäinen fanittaminen on vain elämistä toisen ihmisen kautta kun omassa elämässä ei ole riittävästi sisältöä. "Minä diggaan itseäni."


      • Karavaani kulkee
        tuntuu kirjoitti:

        joillekin Remun piereskelykin olevan kultaa korville.

        Tuollainen äärimmäinen fanittaminen on vain elämistä toisen ihmisen kautta kun omassa elämässä ei ole riittävästi sisältöä. "Minä diggaan itseäni."

        joo edellisen kaverin kannattaakin digata itseään kun on kova rokkari. Albert on jumala sanoi Jimi Pääkallokin aikoinaan. Ja Remu on päällikkö ja Elvis is the king. Sille ei vaan voi mitään vaikka mamman poikia itkettää.


      • koirat vaan haukkuu
        tuntuu kirjoitti:

        joillekin Remun piereskelykin olevan kultaa korville.

        Tuollainen äärimmäinen fanittaminen on vain elämistä toisen ihmisen kautta kun omassa elämässä ei ole riittävästi sisältöä. "Minä diggaan itseäni."

        joo edellisen kaverin kannattaakin digata itseään kun on kova rokkari. Albert on jumala sanoi Jimi Pääkallokin aikoinaan. Ja Remu on päällikkö ja Elvis is the king. Sille ei vaan voi mitään vaikka mamman poikia itkettää.


      • lsaiat
        tuntuu kirjoitti:

        joillekin Remun piereskelykin olevan kultaa korville.

        Tuollainen äärimmäinen fanittaminen on vain elämistä toisen ihmisen kautta kun omassa elämässä ei ole riittävästi sisältöä. "Minä diggaan itseäni."

        joo edellisen kaverin kannattaakin digata itseään kun on kova rokkari. Albert on jumala sanoi Jimi Pääkallokin aikoinaan. Ja Remu on päällikkö ja Elvis is the king. Sille ei vaan voi mitään vaikka mamman poikia itkettää.


      • dwdw
        lsaiat kirjoitti:

        joo edellisen kaverin kannattaakin digata itseään kun on kova rokkari. Albert on jumala sanoi Jimi Pääkallokin aikoinaan. Ja Remu on päällikkö ja Elvis is the king. Sille ei vaan voi mitään vaikka mamman poikia itkettää.

        Ja kuka v**tu on Jimi Pääkallo. Mäkin kuulin kerran kun Ryynäsen Erkki sanoi, että Jari Sillanpää is the King.


      • NanaX
        dwdw kirjoitti:

        Ja kuka v**tu on Jimi Pääkallo. Mäkin kuulin kerran kun Ryynäsen Erkki sanoi, että Jari Sillanpää is the King.

        Ihan niin. Remu on mustalainen ja rikollinen ja te olette aaseja.


      • rokkia koko ikä
        NanaX kirjoitti:

        Ihan niin. Remu on mustalainen ja rikollinen ja te olette aaseja.

        mähän sanoin et mamman poikii itkettää, kun rokkii soitetaan, no soitetaan ens kerrall vähän varovaisemmin. ettei tuu poru.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8158
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      43
      4622
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2230
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      20
      2137
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1815
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1726
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1643
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe