mä oon nähny lordin jäsenet ilman maskia!mr.lordi on mies jolla on pitkä tukka,viikset ja parta.amen on vaalea tukkainen mies jolla on nenä-ja huulikoru.ox on vähän kalju mutta komea mies. kita on myös vaalea tukkainen hänellä on ponnari ja korvikset.awa on nainen jolla on kellan vaalea tukka.eikö oo siistii?!
lordi ilman maskia
mä2
4
523
Vastaukset
- Taidat valehdella nimittäin...
Mä olin Belgiassa Lordin keikalla sillon ku ne oli siellä. Näin ne kadulla ilman maskia. Ei oo yhtää sen näkösii ku selitit :) Paitsi Lordi ja Awa :)
- Lordilla...
..ei ollut viiksiä mutta parta joo ja Awakin oli värjänny tukkaansa hiukan tummemmaksi.. Ja Ox on siis joo kalju ja sil oli pieni "parta" ja Amenilla on lyhyt tukka ja Kitalla "polkka" ja sil oli nenäkoru :) Ja kulmakoruki kai. En muista ihan tarkkaan...
- Miss Kita
kaikkein parhaimman näkönen.
- RockC@t
Miss Kita kirjoitti:
kaikkein parhaimman näkönen.
kaikista parhaimman näköinen, mun mielestä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976