Kalle ei enään kirjoita nimimerkillä "Kalle" vaan hän tulee jatkossa käyttämään nimimerkkiä "antipunikki".
/Kalle, joka myös jatkossa saattaa lopettaa viestinsä näin "Kalle, joka...."
Kalle lopettaa tähän
9
628
Vastaukset 9
- koba.
meidän nimenvaihtajien joukkoon
- jouduit rekkariin
sama toi, napasen aina välillä antipunikilta jalat alta!
- Muutenvaan
Jos meinaat sanansäilällä ketään edes puoliksi "napaista",opettele Veli sanansäilän käyttöä hiukan enemmin.
Sanansäilälläkin sivallus pitää tehdä ammattitaidolla,ettei leikkuujälki ole liian rosoinen.
- Wäinä
..että uudesta nimimerkistäsi saa mm. hienon anagrammin; kankiputini.
- kankiputini
Kalle uudessa habituksessa näyttäis olevan munaa.
Oppii komu pelekäämään tuotakin. - Wäinä
kankiputini kirjoitti:
Kalle uudessa habituksessa näyttäis olevan munaa.
Oppii komu pelekäämään tuotakin.Nimimerkistäsi - samoin kuin Kallen uudesta - voi rakentaa anagrammin; kinat kipuni
Wäinä kirjoitti:
Nimimerkistäsi - samoin kuin Kallen uudesta - voi rakentaa anagrammin; kinat kipuni
Selailepa viimeisiä viestejäsi ja hämmästy.
Niissä ei ole ollut mitään järkeä enään aikoihin - ei edes punikkilan mittapuulla mitattuna.
Selvästi sinua vituttaa jokin asia, ja lujaa.
/Kalle, joka on hämmästynyt, ei huolissaan, stalinistin notkahtaneesta viestityskunnosta - onkohan ohimenevää vai jääkö krooniseksi- Wäinä
antipunikki kirjoitti:
Selailepa viimeisiä viestejäsi ja hämmästy.
Niissä ei ole ollut mitään järkeä enään aikoihin - ei edes punikkilan mittapuulla mitattuna.
Selvästi sinua vituttaa jokin asia, ja lujaa.
/Kalle, joka on hämmästynyt, ei huolissaan, stalinistin notkahtaneesta viestityskunnosta - onkohan ohimenevää vai jääkö krooniseksiKun tuolla edellä tulit maininneeksi jotain perusrehellisyydestä,niin onhan tässä toimittava sen mukaisesti.
Ajattelen asian näin. Tällä iällä ei jaella kerrostaloihin lennäkkejä tai riepoteta banderolleja toreilla ja turuilla. Stalinistin sijaan koen olevani eräänlainen yleisvasemmistolainen liukutaklaava pakki.
Minusta on hauskaa puhua sontaa vaikkapa kanssasi.Käytännössä se tarkoittaa,että yksi porvari on pois muusta pahanteosta.Sellaista miesvartiointia. Katso Aapoa,Aapo on kansanedustajaehdokas ja tekee vaalityötään pääosin muualla,kuin tällä palstalla.Se on viisasta, ei ääniä täältä tule.Aapo näytti teille provoille närhin värkit.
Minulla ei sen sijaan ole väliä. Voin jauhaa olemattomia kanssanne vaikka maailmantappiin. Mutta mitenpä itse aiot tuoda mielipiteesi esille ja kenelle? Asian sivusta puhumallako aiot vastustaa sosialismia? Ja milloin teet sen,vaalien jälkeenkö?
En osallistunut keskusteluun kahden viikon aikana juuri lainkaan.Ei ollut tarvetta,teillä näytti olevan talvisota kesken. Osaltasi se kyllä meni asemasodaksi,hukkasit kaksi viikkoa. Teidän keskustelunavauksillanne keskustelua ei synny. Luuletko ihmisiä ihan oikeasti kiinnostavan Stalinin tekemiset silloin,kun elämisen ehdot ovat vähissä?
Tulevien vaalien pääaiheita ovat Nato,hyvinvointiyhteiskunta ja turvaverkot,tuloerot,pätkätyöt jne. Teidän on keskusteltava niistä,jos aiotte vaikuttaa. Minun ei tarvitse,minulle sopii ihan tämä huulenheitto.
Siis miksi minua vituttaisi, miksi suuttuisin,miksi laittaisin juttuihin jotain järkeä? Porvareillahan kommunistipalstalla on haastajan osa. Odotellaan asiallisia avauksia,jos niitä ei tule, jauhetaan omin ehdoin eikä teidän.
Asia etenee täysin käsikirjoituksen mukaan ja aika on vahvin liittolainen.
Katsos,se huutaa kuka pelkää ja eikös sinunkin viestisi ole ikäänkuin pieni ääni.
Ymmärrät hyvin taktiikan,sehän on sinun. Ei keksimäsi mutta usein käyttämäsi. Näillä toisilla kirkasotsilla ei näyttäisi olevan siitä käsitystä,se kunniaksesi on sanottava.
Porvareilla näyttäisi olevan tällä palstalla kymmenkunta vakikirjoittajaa. Heidän kirjoittamansa jää marginaaliin,elleivät aiheet ole tätä päivää ja todellisia. Tammikuussa palstoille tunkevat puoluetoimistojen puoliammattilaiset keskustelemaan keskenään.Silloin mustatuntuu-väitteillä ei ole arvoa. Monet keräävätkin lelunsa ja lähtevät.
Siihen asti olen mielihyvin Veljien kanssa sivuraiteella.
Niin,tämän jutun näytti oivaltaneen Toopekin. - himmeekatse
Wäinä kirjoitti:
Kun tuolla edellä tulit maininneeksi jotain perusrehellisyydestä,niin onhan tässä toimittava sen mukaisesti.
Ajattelen asian näin. Tällä iällä ei jaella kerrostaloihin lennäkkejä tai riepoteta banderolleja toreilla ja turuilla. Stalinistin sijaan koen olevani eräänlainen yleisvasemmistolainen liukutaklaava pakki.
Minusta on hauskaa puhua sontaa vaikkapa kanssasi.Käytännössä se tarkoittaa,että yksi porvari on pois muusta pahanteosta.Sellaista miesvartiointia. Katso Aapoa,Aapo on kansanedustajaehdokas ja tekee vaalityötään pääosin muualla,kuin tällä palstalla.Se on viisasta, ei ääniä täältä tule.Aapo näytti teille provoille närhin värkit.
Minulla ei sen sijaan ole väliä. Voin jauhaa olemattomia kanssanne vaikka maailmantappiin. Mutta mitenpä itse aiot tuoda mielipiteesi esille ja kenelle? Asian sivusta puhumallako aiot vastustaa sosialismia? Ja milloin teet sen,vaalien jälkeenkö?
En osallistunut keskusteluun kahden viikon aikana juuri lainkaan.Ei ollut tarvetta,teillä näytti olevan talvisota kesken. Osaltasi se kyllä meni asemasodaksi,hukkasit kaksi viikkoa. Teidän keskustelunavauksillanne keskustelua ei synny. Luuletko ihmisiä ihan oikeasti kiinnostavan Stalinin tekemiset silloin,kun elämisen ehdot ovat vähissä?
Tulevien vaalien pääaiheita ovat Nato,hyvinvointiyhteiskunta ja turvaverkot,tuloerot,pätkätyöt jne. Teidän on keskusteltava niistä,jos aiotte vaikuttaa. Minun ei tarvitse,minulle sopii ihan tämä huulenheitto.
Siis miksi minua vituttaisi, miksi suuttuisin,miksi laittaisin juttuihin jotain järkeä? Porvareillahan kommunistipalstalla on haastajan osa. Odotellaan asiallisia avauksia,jos niitä ei tule, jauhetaan omin ehdoin eikä teidän.
Asia etenee täysin käsikirjoituksen mukaan ja aika on vahvin liittolainen.
Katsos,se huutaa kuka pelkää ja eikös sinunkin viestisi ole ikäänkuin pieni ääni.
Ymmärrät hyvin taktiikan,sehän on sinun. Ei keksimäsi mutta usein käyttämäsi. Näillä toisilla kirkasotsilla ei näyttäisi olevan siitä käsitystä,se kunniaksesi on sanottava.
Porvareilla näyttäisi olevan tällä palstalla kymmenkunta vakikirjoittajaa. Heidän kirjoittamansa jää marginaaliin,elleivät aiheet ole tätä päivää ja todellisia. Tammikuussa palstoille tunkevat puoluetoimistojen puoliammattilaiset keskustelemaan keskenään.Silloin mustatuntuu-väitteillä ei ole arvoa. Monet keräävätkin lelunsa ja lähtevät.
Siihen asti olen mielihyvin Veljien kanssa sivuraiteella.
Niin,tämän jutun näytti oivaltaneen Toopekin.Arvaappa uudelleen!
Jos nyt lakko kenraalilla on käsitys kykyä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651424
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87667Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203558- 48516
- 37506
- 112473
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15470- 25463
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus45446