LORDI ON PARAS

mä2

MINUSTA LORDI ON PARAS. ENNEN TYKKÄSIN CRADLE OF FILTHISTÄ,CHILDREN OF BODOMISTA,TECHNICOLOURISTA JA O-ZONESTA.ENTÄ SINÄ?

2

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -:-

Kyllä Children of Bodom jyrää jonkun kämäsen Lordin millon tahansa. Lordi on hard rock bändi. Sorry... verbi onkin väärässä muodossa, muutetaanpa se imperfektiin. Lordi oli hard rock bändi (tosin ala-arvonen sellanen). Varsinaisia viisulaulajia ovat nyt. Mikä hevibändi edes kehtaa osallistua johonkin Euroviisuihin. Euroviisuvoitto on Lordin ainut saavutus, ja mun mielestä sekään ei oo mitään suurta. Euroviisut on ihan turhaa jauhamista, jonne kaikista huonoimmat artistit menevät esiintymään.

Lordikaan tee muuta kuin pikkulasten musiikkia (tuntuu uppoovan pienempiin lapsiin kybällä) ja muutenkin ovat lapsellisia, koska käyttävät aina niitä iänikuisia mörköasujaan.
      Ja nyt nous sitten juttu siitä, että ne ei voi mennä ilman niitä riepujaan linnan juhliin.(Jos nyt Halonen tyhmyydessään ne sinne kutsuu.)
      Turhia piipittäjiä, joilla ei ole mitään syytä edes katsoa sitä linnaa kohti, sanon minä!
      COB jyrää aina ja iankaikkisesti!
      Amen!

• Miss Kita

Ei tätä juttua koskaan kukaan tule ymmärtämään, joten turha minun on sinulle mitään Lordista selittää, kun et mitään tajua - haukut vain!

Lordi ON maailman PARAS bändi.

Toisin kuin Children of bodom on sellanen saatananpalvojabändi. Tai ei välttämättä, mutta silti ihan surkea!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 75
      1161
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1154
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1034
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      988
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      965
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      34
      737
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      714
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      53
      634
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      39
      632
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      577
    Aihe