MINUSTA LORDI ON PARAS. ENNEN TYKKÄSIN CRADLE OF FILTHISTÄ,CHILDREN OF BODOMISTA,TECHNICOLOURISTA JA O-ZONESTA.ENTÄ SINÄ?
LORDI ON PARAS
2
145
Vastaukset
- -:-
Kyllä Children of Bodom jyrää jonkun kämäsen Lordin millon tahansa. Lordi on hard rock bändi. Sorry... verbi onkin väärässä muodossa, muutetaanpa se imperfektiin. Lordi oli hard rock bändi (tosin ala-arvonen sellanen). Varsinaisia viisulaulajia ovat nyt. Mikä hevibändi edes kehtaa osallistua johonkin Euroviisuihin. Euroviisuvoitto on Lordin ainut saavutus, ja mun mielestä sekään ei oo mitään suurta. Euroviisut on ihan turhaa jauhamista, jonne kaikista huonoimmat artistit menevät esiintymään.
Lordikaan tee muuta kuin pikkulasten musiikkia (tuntuu uppoovan pienempiin lapsiin kybällä) ja muutenkin ovat lapsellisia, koska käyttävät aina niitä iänikuisia mörköasujaan.
Ja nyt nous sitten juttu siitä, että ne ei voi mennä ilman niitä riepujaan linnan juhliin.(Jos nyt Halonen tyhmyydessään ne sinne kutsuu.)
Turhia piipittäjiä, joilla ei ole mitään syytä edes katsoa sitä linnaa kohti, sanon minä!
COB jyrää aina ja iankaikkisesti!
Amen!- Miss Kita
Ei tätä juttua koskaan kukaan tule ymmärtämään, joten turha minun on sinulle mitään Lordista selittää, kun et mitään tajua - haukut vain!
Lordi ON maailman PARAS bändi.
Toisin kuin Children of bodom on sellanen saatananpalvojabändi. Tai ei välttämättä, mutta silti ihan surkea!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1104316
- 793513
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?833359Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223301Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?263258- 732935
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim642807"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452790Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852579- 92492