nii eli haluisin tietää että millasia on mustelmat leukemiassa? mulla on nykyään jaloissa ainaki kuus mustelmaa aina ne tulee helposti ja lähteekin kyllä ihan parissa päivässä eikä ne oo isoja jotkut on kyllä sellasia aika isoja mutta melkein aina ne on ihan sormenpään kokosia.. millasia sitten ne veren purkaumat on? sellasia en ainakaa oo huomannu että mulla olis.. mutta mua on ruvennu pelottaa noi mustelmat ja sitten keväästä asti on huimannu kauheeti varsinkin kävellessä ja nyt tuntuu että se olis pahentunu että huimaa enemän ku kävelen,ja tos kesällä oli todella heikko olo koo ajan nyt sitä ei oo enää niin paljoo, mutta väsyny olen koko ajan =/ että voisko joku vähän selventää mua tässä asiassa,nii ja lääkärissä olen ravannu eikä mitään hyötyä ole siitä ollu =/
leukemian mustelmista ja muista oireista
6
2988
Vastaukset
- hyvä ihminen
kokonaisia lauseita. Aloita isolla kirjaimella ja laita loppuun piste. Näin saat asiasi selvemmin esille.
Mustelmista kannattaa keskustella lääkärin kanssa.- _neitonen_87
vaan kauheesti.Pitää yrittää muistaa täst lähtien.
- "hyvä ihminen"
_neitonen_87 kirjoitti:
vaan kauheesti.Pitää yrittää muistaa täst lähtien.
saattaa vain olla, että monelta jää viestisi lukematta. Tuollainen pitkä sepustus on raskasta luettavaa jollei siinä ole selvästi lauseita ja virkkeitä.
Itse ongelmaasi... tuleeko mustelmia jokapaikkaan vai vain jalkoihin?
Itselläni on jalat jatkuvasti mustelmilla, muualle niitä ei tule. Lääkärien mielestä se on vain oma, persoonallinen vaivani. - _tyttönen_87
"hyvä ihminen" kirjoitti:
saattaa vain olla, että monelta jää viestisi lukematta. Tuollainen pitkä sepustus on raskasta luettavaa jollei siinä ole selvästi lauseita ja virkkeitä.
Itse ongelmaasi... tuleeko mustelmia jokapaikkaan vai vain jalkoihin?
Itselläni on jalat jatkuvasti mustelmilla, muualle niitä ei tule. Lääkärien mielestä se on vain oma, persoonallinen vaivani.En ottanu pahalla =) sori jos kuulosti siltä ... juu jalkoihin vaan tulee,nyt kyllä tuli käteenkin kun pamautin sen aika lujaa pöydän kulmaan =D kävin kyllä terveys tarkastuksessa tos kuukausi sitten ja hemoglobiini oli tosi hyvä että eikö sen pitäis mennä todella alas jos olisi leukemia? kiitos viesteistäsi.
- Secco
Minulla on lievä veren hyytymishäiriö, ja silloin ainakin mustelmat ovat isoja, lautasen kokoisia, sinimustia ja kipeitä. Paraneminen voi kestää viikkoja. Niitä ilmaantuu eri puolille ruumista ilman mitään tietoa siitä että olisin kolauttanut itseni johonkin tms...
Pikkumustelmat jaloissa tuskin merkitsevät mitään. - tietoa on
Mene ensi tilassa lääkäriin ja pyydä lähete verikokeisiin ja täydellinen verenkuva. Silloin asia selviää onko mitä vai ei!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921403Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841360Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761155- 891096
- 82951
- 81935
- 36899
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66855Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5831Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61825