itse olin pikkujoulu risteilyllä lauantaina. no tulihan siinä sitten kännit otettua.
illan aikana pari kundia osoitti mielenkiintoa, mutta sanoin jo heti että olen varattu eikää mua kiinsotaisi mikäään "ylimääärinen". Oon sitä mieltä että pikkujoulu "syrjähypystä" on tehty liian suuri haloo. Itse ainakin kännissä pystyin ja pystyn pistämään rajan mikä on oikein ja mikä väärin. niin on teilläkin jos vaan käsittää moraalin, mikä oikein mikä väärin.
käytä järkeä
5
2456
Vastaukset
- Possumies
Panen melaa vieraaseen mekkoon surutta, vaikka naimisis oonkin. Tuntuu rentouttavalta, kun kerran vuodessa on aika jolloin saa jörniä oikein olan takaa vieraita tussuja.
- ari
onneksi on keksitty meidän ukkomiesten ykkösjuhla eli pikkujoulut. Yhdestäkään kutsusta en ole vuosien mittaan kieltäytynyt ja lähes joka kerta on melallekin ollut käyttöä :-)
- yhden naisen mies
ari kirjoitti:
onneksi on keksitty meidän ukkomiesten ykkösjuhla eli pikkujoulut. Yhdestäkään kutsusta en ole vuosien mittaan kieltäytynyt ja lähes joka kerta on melallekin ollut käyttöä :-)
jos kotioloissanne on vikaa...
- erikoista...
... että monesti naiset pystyvät kyllä kännissäkin kieltäytymään, mutta miehet taas vetoavat siihen, että olivat niin kännissä, kun töppäilivät...
Ja sitten niiden vaimot syyttää näitä muita naisia. Oikeesti koskakohan miehet alkaa ite kantaan vastuun omista teoistaan... - lumikukka
luonteesta se kiinni on, jos ei osaa käyttäytyä humalassa oikeen, ei sillon viinaakaan, mutta jos käytös ok, niin miks ei sais ottaa, sehän vaan rentouttaa ja juttu luistaa mukavasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764