teleskooppi pamppu

jjrifjlojöl

mulla on peniksen koko lepoasennossa vain 2-4cm ja erektiossa 15cm,eli ihan keskimittainen.niin varsinainen kysymys onki että miten voi olla mahdollista että jollain penis voi olla lepotilassa esim.11cm ja erektiossa 14cm,eli penis on 1cm lyhyempi kuin oma,aika ihmeellistä mun mielestä ja haluttais tietää mistä tällanen johtuu???

6

2305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kummallista..

itel on toi n.11cm levos,mut stondikses siihen tulee viel 10cm lisää. :)

• Grower

Vanhan viestin mukaan peniksiä on kahta tyyppiä:
      shower ja grower

Shower-tyyppinen penis on lepotilassa suht lähellä erektiomittoja, se on sellainen perusturpea penis jota on kiva näytellä suihkussa (shower) ja joka ei ole niin herkkä lämpötilaeroille ja sosiaaliselle paineelle.

Grower-tyyppinen penis taas on ilmiasultaan shower-penistä pienempi, ja veri pakenee siitä pienemmästäkin syystä, erityisesti shower-tyypin peniksen läsnäolosta. Kiihottuessaan veri pakkaantuu grower-penikseen ja saa sen kasvamaan (grow) mittoihin joissa ero shower-tyyppiin pienenee lähes olemattomiin.

Tämä jaottelu siis selittää erilaisten penisten toimimista erilaisissa ympäristöissä, ei niiden absoluuttista (erektio) kokoa. Grower-penis voi olla isompi kuin shower-penis, ja päinvastoin. Shower-tyypeillä lienee vähemmän paineita kalunsa koosta, koska heiltä puuttuu nk. rusina-kokemus joka growereille on arkea ja joka konkretisoituu uimahallin saunassa kun vastapäätä jalkojaan levittelee 20 senttistä shower-tyypin penistä kantava mies.

Näin se menee.

• Growerman

hah, huippu tekstiä. ja ihan Faktaa..=) ite oon just niitä miehiä joita luullaan pienimunaseksi, varsinkin nuorempien miesten keskuudessa.

• siltä väliltä

Pakko vaan puuttua tohon yhteen asiaan. Elikkä eihän se shower-sana liity sinäänsä mitenkään suihkuun, vaan vääntyy samalla tavalla kun tuo grow-sana. Eli grow(kasvaa) = grower - show (näyttää, esittää) = shower. Eli toista on kiva näytellä pukuhuoneessa tai saunassa, kun taas toinen on vasta tositoimissa miehisessä mitassa.

• tabitha

No eihän se kulli ole muuta kuin suonia täynnä oleva "verivarasto" vähän samaan tapaan kuin pumpattu ilmapallo eikä mikään hiton lihas. Toisilla sinne vain pakkautuu enemmän verta -> kulli kasvaa enemmän, vaikka olisikin lepotilassa pienempi.

• tyytsi

Semmosenkin jutun oon kuullu, että joillain miehillä heppi voi jopa hiukan lyhentyä erektiossa, jos se lepotilassaan on todella iso ja pitkä. Eli kun alkaa seisomaan, voi pituutta lähteä sentin verran. Onko muut samaa mieltä?

Olen myös ihmetellyt, että miten yleensä voi ilmottaa peniksensä lepomittaa, koska poikakaverini munan pituus ainakin vaihteli arviolta 7-14 sentin välillä lepotilassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2525
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      203
      1190
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1091
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      923
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      100
      896
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66