sertralin unohtaminen

Olen nyt syönyt parisen kuukautta sertral nimistä lääkettä 50mg päivässä xanor apuna.
Viikonloppuna unohtui ottaa kahtena päivänä lääke, ja nyt on ollut monta päivää ihan ihmeellinen olo.
Aiheuttiko se etten ottanut lääkettä vai mistähän johtuu ja miten olon saisi takaisin hyväksi?
14483
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Mullakin jäänyt joskus ottamatta parina päivänä ja sen kyllä huomaa. Sun pitää vaan jatkaa lääkkeen syömistä(lääkettä ei saisi lopettaa keskenkaiken eli siis kuin seinään) niin kyllä se olo siitä paranee taas kun aivot saa serotoniinia. Äläkä juo lääkityksen aikana alkoholia, pahentaa vaan tilannetta!

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Jenniiii-- kirjoitti:

Olen nyt syönyt parisen kuukautta sertral nimistä lääkettä 50mg päivässä xanor apuna.
Viikonloppuna unohtui ottaa kahtena päivänä lääke, ja nyt on ollut monta päivää ihan ihmeellinen olo.
Aiheuttiko se etten ottanut lääkettä vai mistähän johtuu ja miten olon saisi takaisin hyväksi?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu