Latex -vaate

Mizzie

Ostinpa lateksiset alushousut, ja ohjeissa kehotetaan käyttämään tietynlaista talkkia housujen jalkaan saamiseksi. Kysyisinkin, että käykö siihen tarkoitukseen ihan se tavallinen, esim. Natusan talkki, vai pitääkö taas tehdä erillinen tilaus sen takia netistä.

8

4300

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Talkkia kunhan vaan on.

    • latex lover

      Onnea uudelle harrastukselle (fetissille).

      Kyllä natusan käy. Mutta jos kokoelmasi kasvaa ja ostat kalliinpiakin asusteita niin silloin kannattaa vältää Natusania. Natusan on hajustettu ja tämä hajuste ei ole pitkän päälle hyväksi kumille. En ole löytänyt hajustamatonta Natusania, voihan sellaistakin olla.

      Apteekista saa sitten sitä puhdasta talkkia.

      Hätätilassa voi käyttää perunajauhoa.

      Ja kyllä noin pienen vaatekappaleen saa päälle ilman mitään liukasteita.

      • mizzie

        Kiitoksia tyhjentävästä vastauksesta. Mites tuon kiillotuksen kanssa sitten, olisiko siihenkin joitakin "kotikonsteja"?


      • latex lover
        mizzie kirjoitti:

        Kiitoksia tyhjentävästä vastauksesta. Mites tuon kiillotuksen kanssa sitten, olisiko siihenkin joitakin "kotikonsteja"?

        Tähän kiillotukseen ei taida kotikonstia löytyä.
        Toki jollain ruokaöljyllä saa kiillon mutta se pehmittää kumia nopeasti.

        Silikoniöljy on se oikea aine. Sitä saa näistä seksikaupoista ja autotarvikeliikkeistä. Itse en kyllä ulkaltaisi käyttää näitä autonhoitosilikoneja mutta kyllä jotkut niitä käyttää.

        Makunsa kullakin mutta itse en kiillota kumiasua koskaan. Jos asu on nuhruisen näköinen niin vedellä ja rätillä pyyhkäisy saa tarpeeksi hyvän pinnan minun tarpeisiin. Jos kumin pinta ei ole kulunut niin kyllä se kiiltää hyvin. Toki eri valmistajien välillä on suuria eroja.


      • RubberLatex

        Latex spray ja jotkut liukkarit ovat parhaita kiillotusaineita.
        Tervetuloa kumin ihanaan mailmaan. Minulla on nytkin kumihousut ja -sukat päälläni.


      • mirandalatexTV
        RubberLatex kirjoitti:

        Latex spray ja jotkut liukkarit ovat parhaita kiillotusaineita.
        Tervetuloa kumin ihanaan mailmaan. Minulla on nytkin kumihousut ja -sukat päälläni.

        itse olen todennut pitkällisen kokeilun ja kokemuksen kautta nestemäisiin tuotteisiin, sekä pukemisessa että kiillotuksessa.

        Pukemiseen löytyy mukavia nestemäisiä apuaineita, jotka saavat tiukan kumin istumaan täydellisesti, eikä tahraa ulkopintaa kuten talkki.

        Kiillottamiseen samoin. Spraymaiset silikonit ovat valtaosalta tahmeita eivätkä mielestäni käytännöllisiä. Kiillottavat nesteet sen sijaan eivät ole tahmeita ja useimmiten pelkkä toisen henkilön kiillottaminen saa mukavan muodon

        miranda


    • Ehdottelija

      Mites sukkahousujen käyttö niiden alla. Luulisi helpottavan käyttöä, mutta viekö se sitten sen lateksin tunteen. Itse käytän kireiden farkkujen alla liukaspintaisia sukkahousuja, jotta yleensä saan ne jalkaan.

    • Anonyymi

      Silinoni liukkari käy parhaiten kiiloitukseen ja pukemiseen. Olisi suotavaa levittää liukkari säämiskällä ,mutta itselle se ei ole ollut kyllä välttämätöntä. itse käytän sitä mutta jos käyttää seimerkiksi latex sukkia niin jalkaterän osuuteen suosittelen jotain talkkia... itse käytän halpuuden vuoksi ihan kaupan perunahauhoa

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      7311
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      78
      4324
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      58
      2737
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2146
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1679
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1667
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      343
      1414
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1242
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      56
      1087
    10. Viikonloppua

      Oikein ihania huomenia. Pysytään positiivisina. ☕🍂🌅🧡🌞☺️❤️
      Ikävä
      76
      1030
    Aihe