1. Missä olet käynyt?
2. Missä ovat parhaat yhteiset höyrysaunat ja saunamaailmat?
Suomalaisia kylpylöitä:
http://www.lomahaku.fi/Kylpylat/Suomi/
Suomen PARHAAT nakukylpylät?
8
12332
Vastaukset
- Pasi
Katinkultahan se on suomen best.
- kylppäri
Paras: Katinkulta, ehdottomasti.Huonona puolena hinta.Savonlinna on aika hyvä, samoin Kuopion Rauhalahti.
Sen sijaan Yyteriin en mene enää koskaan, täysin pimeä paikka ja muutenkin omituinen.
Oulu oli 10 v sitten hyvä, mutta nykyään en tiedä henk.kohtaisesti, kaiteita on kai tullut?
Levillä on pieni intiimi höyrysauna, jossa istutaan kylki kyljessä. Miinuksena surkeat altaat ja kylmä vesi.
Vesileppis on liian lapsellinen paikka, vaikka saunassa ei olekaan varsinaisesti mitään vikaa.- iso hiekkaranta
> Sen sijaan Yyteriin en mene enää koskaan, täysin pimeä paikka
Kannattaa mennä keskellä päivää silloin kun aurinko paistaa. Heinäkuuta suosittelen jos haluaa varmistaa ,että tarkenee. Näin talvella sielläkin on pimeätä ja myös kylmää. :)
- Natu???????????
Valitettavasti Suomessa ei ole YHTÄÄN nakukylpylää.
- Vapaus
1. Olen käynyt kaikissa Etelä- ja Keski-Suomen nakukylpylöissä ja pohjoisemmista Vaasassa, Oulussa, Vuokatissa ja Rukalla.
2.Paras omassa luokassaan on tietysti Vuokatti. Muita suositeltavia on Nokia, Naantali, Tampere, Peurunka, Oulu.- pohjois-suomea
otetaampa se kartta kauniisti käteen ja käännetään oikeinpäin...
- kille
pohjois-suomea kirjoitti:
No ei "vapaus" voinut sitä tietää. Somerolta on pitkä matka maailmalle.
- Vapaus
pohjois-suomea kirjoitti:
Vaikka Vaasa onkin kahtiajaetun Suomen eteläosassa se kuitenkin kuuluu Pohjanmaahan.
Ja varsinkin kun itse asun ihan etelä-Suomessa vaikkakaan en Somerolla niin kyllä Vaasa täältä katsoen on pohjoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301- 181280
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232