Lopetin tupakoinnin ja lihosin about 9 kg.
Olen siitä "onnellisessa" asemassa, että lihavuus tuli tasaisesti pitkin kroppaa eikä esim. vain mahan kohdalle. Tästä tulikin mieleen kysyä, että mitkä paikat miehillä yleensä lihoo? Olen lukenu että vyötärön seutu on pahinta aluetta.
miehen lihoaminen
55
3150
Vastaukset
- Syyt
Keskivartalolihavuus on vaarallisempaa, koska tällöin rasvakerros on myös sisäelimissä. Olet kuitenkin lihonut niin vähän, että liikuntaa lisäämällä saat nuo kilosi rapisemaan helposti.
- onni..
tuo nyt on?
Kauhean näköistä miehellä sellainen levinnyt lantio, löllöreidet ja taikinanaama.
Sen sijaan vatsakkuus on vain seksikästä (ainakin vähän vanhemmalla miehellä), tuo arvovaltaa ja statusta.- massu
Kerropa tuo Kotleetille, mahaansahan se mainostaa.
massu kirjoitti:
Kerropa tuo Kotleetille, mahaansahan se mainostaa.
Heh, vai olen mainostanut pakkiani.
Vielä ei tosin ole tullut mainoseuroja massiin vaikka pinta-alaa olisi myytäväksi asti ja näkyvyys sekä huomioarvo olisivatkin hyvää luokkaa ;)- onneksi miehillä
kotleetti kirjoitti:
Vielä ei tosin ole tullut mainoseuroja massiin vaikka pinta-alaa olisi myytäväksi asti ja näkyvyys sekä huomioarvo olisivatkin hyvää luokkaa ;)kerääntyy toi rasva mahan seudulle ja miehillä kun ei keräänny se selluliittina reisiin ja pakaroihin niinkuin naisilla ja selliliitti ei lähdekkään pois pikku kuntoilulla niinkuin tavallinen läski lähtee.Itsellä paino heittelee 15kg talvi ja kesä koko ajan kun talvella ei tule liikuttua,mutta kesällä vaelluksia korvessa ja kalareissuja niin laihtuu ilman poppakonsteja.
- ??????
kotleetti kirjoitti:
Vielä ei tosin ole tullut mainoseuroja massiin vaikka pinta-alaa olisi myytäväksi asti ja näkyvyys sekä huomioarvo olisivatkin hyvää luokkaa ;)Kuinka iso vatsa sulla sitten on?
?????? kirjoitti:
Kuinka iso vatsa sulla sitten on?
Navan kohdalta ympärysmitta seistessä 190 cm ja istuessa 2m. Enpä nyt muuten osaa paremmin kuvailla.
- varpaa?
kotleetti kirjoitti:
Navan kohdalta ympärysmitta seistessä 190 cm ja istuessa 2m. Enpä nyt muuten osaa paremmin kuvailla.
Sä et sitten oo vehkeitäs nähnyt piiiitkääään aikaan?
- pallo?
kotleetti kirjoitti:
Miten ihmeessä jaksat kantaa tuollasta vatsaa, vai jaksatko todella? Kun istut niin onko sinussa muuta kuin pää ja vatsa? Kuinka lähelle pöydän reunaa pääset vai pitääkö syödä käsivarret suorina? Nimittäin varmaat syöt paljon ja usein.
- pohdiskelija
pallo? kirjoitti:
Miten ihmeessä jaksat kantaa tuollasta vatsaa, vai jaksatko todella? Kun istut niin onko sinussa muuta kuin pää ja vatsa? Kuinka lähelle pöydän reunaa pääset vai pitääkö syödä käsivarret suorina? Nimittäin varmaat syöt paljon ja usein.
Etpä ole vastannut edellisiin viesteihin, jotka ei nyt ihan kohteliaita olekaan (eivät minun viestejä). Vai lienetkö ollut menopäällä viimeaikoina. Mutta ymmärtänet että jollekin nuokin asiat saattavat tulla mieleen. Monet, myös minä, joskus olettavat todella lihavien olevan jotenkin kykenemättömiä yleensä pärjäämään jokapäiväisessä elämässä. Romanttisesta elämästä puhumattakaan. Mutta jokainenhan meistä pitää erilaisia asioita elämässään tärkeinä ja toisia asioita vähemmän tärkeinä. Joillekin ulkonäkö on hyvin tärkeä asia ja joillekin merkityksetön. Toisille tärkeitä ovat älykkyys, luonne, kiltteys jne. Ja joku taas pitää kiltteyttä tylsyytenä. Muodikkaasti pukeutunut upeakroppainen mies sytyttää jonkun alta aikayksikön, joku toinen taas suhtautuu heti epäluuloisesti tuollaiseen tyyppiin. Eli meitä on moneksi. Ja ajatuksia on monenlaisia.
varpaa? kirjoitti:
Sä et sitten oo vehkeitäs nähnyt piiiitkääään aikaan?
Hehheh, eipä sitä vehjettä ole muutamaan vuoteen nähty, mutta onhan se sormituntumalta edelleen menossa mukana :) Toki peilistä on tuossa suhteessa hyvä apu.
Varpaat tosin näkyvät, kun vain riittävän syvään viitsii kumartaa.pallo? kirjoitti:
Ihan edelleen omin jaloin ja ilman kottikärryjä :)
On nuo muutkin ruumiinosat edelleen tallessa pään ja pötsin lisäksi.
Isomahaisena sitä vasta helposti pääseekin pöydän reunaan kiinni ja se on myös melko suotavaa istua nasu pöydän reunassa kiinni, jottei sitten tarvitse syödä kädet suorina ja jotta tilaa jää myös tuolin taakse. Suurin murhe on yleensä kapeat käsinojalliset tuolit, jotka ovat tarkoitettu vain riisitautisille :)
En nyt tiedä, että syönkö nyt kovinkaan paljon useammin kuin muut, mutta selkeästi enemmän kerralla kuin muut.pohdiskelija kirjoitti:
Etpä ole vastannut edellisiin viesteihin, jotka ei nyt ihan kohteliaita olekaan (eivät minun viestejä). Vai lienetkö ollut menopäällä viimeaikoina. Mutta ymmärtänet että jollekin nuokin asiat saattavat tulla mieleen. Monet, myös minä, joskus olettavat todella lihavien olevan jotenkin kykenemättömiä yleensä pärjäämään jokapäiväisessä elämässä. Romanttisesta elämästä puhumattakaan. Mutta jokainenhan meistä pitää erilaisia asioita elämässään tärkeinä ja toisia asioita vähemmän tärkeinä. Joillekin ulkonäkö on hyvin tärkeä asia ja joillekin merkityksetön. Toisille tärkeitä ovat älykkyys, luonne, kiltteys jne. Ja joku taas pitää kiltteyttä tylsyytenä. Muodikkaasti pukeutunut upeakroppainen mies sytyttää jonkun alta aikayksikön, joku toinen taas suhtautuu heti epäluuloisesti tuollaiseen tyyppiin. Eli meitä on moneksi. Ja ajatuksia on monenlaisia.
Eipä tullut vastattua kuin vasta nyt edellisiin viesteihin ja tosiaan on tullut oltua menossa ja vastaillaan viesteihin ja kysymyksiin silloin, kun siihen on aikaa.
Eikä se mua haittaa vaikkei viestit olisikaan kohteliaita tai kilttejä, koska tuskin kukaan tykkää kaikista. Toki ymmärrän että monenmoisia juttuja varmasti on ihmeteltävä ja siksi juuri itse omalta osaltani haluan tuoda julki että kokoiseni ei välttämättä ole liikuntakyvytön ym jotenkin invalidi.
Juu, meitä on tosiaan moneen lähtöön ja jos osaa asettua jonkun toisen arvomaailmaan tuomitsematta sitä ja nähdä sen tärkeyden kunkin henkilön kohdalta, niin ihmissuhteissa pärjää mielestäni aika hyvin. No menipäs tuo loppu jotenkin korkealentoiseksi :)- ..............................
kotleetti kirjoitti:
Ihan edelleen omin jaloin ja ilman kottikärryjä :)
On nuo muutkin ruumiinosat edelleen tallessa pään ja pötsin lisäksi.
Isomahaisena sitä vasta helposti pääseekin pöydän reunaan kiinni ja se on myös melko suotavaa istua nasu pöydän reunassa kiinni, jottei sitten tarvitse syödä kädet suorina ja jotta tilaa jää myös tuolin taakse. Suurin murhe on yleensä kapeat käsinojalliset tuolit, jotka ovat tarkoitettu vain riisitautisille :)
En nyt tiedä, että syönkö nyt kovinkaan paljon useammin kuin muut, mutta selkeästi enemmän kerralla kuin muut.Huumorintajua sulla ainakin riittää! Oletkos juuttunut käsinojalliseen tuoliin kiinni? Mutta nyt on pakko kysyä kun uiskenteluasi muistelen että onko sun uimahousut masun peittävät vai matalaa mallia että paljastat koko komeuden muille hallissa oleville?
.............................. kirjoitti:
Huumorintajua sulla ainakin riittää! Oletkos juuttunut käsinojalliseen tuoliin kiinni? Mutta nyt on pakko kysyä kun uiskenteluasi muistelen että onko sun uimahousut masun peittävät vai matalaa mallia että paljastat koko komeuden muille hallissa oleville?
Enpä nyt varsinaisesti ole vielä juuttunut käsinojalliseen tuoliin, mutta muutama kevyempi ja kapeampi tuoli on meinannut lähteä mukaan tuolista noustessa. Ulkopuolista apua ei siis vielä ole tarvittu.
Eipä noita uimahousuja saa mahan päälle koon puolesta vaikka haluaisikin ja ovat tosiaan myös niin matalaa malliakin, ettei senkään puolesta onnistuisi. Miksikäs sitä nyt koko komeutta piilottelemaan... :)- XXXXXXXXXXL ??
kotleetti kirjoitti:
Enpä nyt varsinaisesti ole vielä juuttunut käsinojalliseen tuoliin, mutta muutama kevyempi ja kapeampi tuoli on meinannut lähteä mukaan tuolista noustessa. Ulkopuolista apua ei siis vielä ole tarvittu.
Eipä noita uimahousuja saa mahan päälle koon puolesta vaikka haluaisikin ja ovat tosiaan myös niin matalaa malliakin, ettei senkään puolesta onnistuisi. Miksikäs sitä nyt koko komeutta piilottelemaan... :)Ei taida tytöt hurmaantua....vai käytkö vain miesten vuorolla uimassa?
Mites muuten paidat peittää masun ja yltääkö yli aina? Ja verkkarit/farkut/suorat housut? Entäs takki näin talvella, mahtuuko mahan kohdalta kiinni vai kuljetko takki avoinna liepeet lepattaen? XXXXXXXXXXL ?? kirjoitti:
Ei taida tytöt hurmaantua....vai käytkö vain miesten vuorolla uimassa?
Mites muuten paidat peittää masun ja yltääkö yli aina? Ja verkkarit/farkut/suorat housut? Entäs takki näin talvella, mahtuuko mahan kohdalta kiinni vai kuljetko takki avoinna liepeet lepattaen?Eivät ole tainneet hurmaantua eivätkä ole tainneet pyörtyäkään (vielä) :)
Käyn ihan tuiki tavallisilla vuoroilla uimassa. Lieko edes yleensä olemassa mitään naisten tai miesten vuoroja.
Noissa 8XL :n vaatteissa on yleensä riittävästi pituutta nasun peittämiseen. Siis melkein poikkeuksetta pituutta on riittävästi paidoissa.
Verkkaritkin on, vaikken niitä pahemmin käytä edes kotona. Viihdyn parhaiten suorissa housuissa sekä myös farkuissa ja tietty kummatkin ovat semmosta venyvää materiaalia. Kyllä talvitakki menee vielä kiinni.
Puvun takki on se hankalin löydettäväksi suoraan kaupan hyllyltä, joten se on mittatilauskamaa.- ............................
kotleetti kirjoitti:
Eivät ole tainneet hurmaantua eivätkä ole tainneet pyörtyäkään (vielä) :)
Käyn ihan tuiki tavallisilla vuoroilla uimassa. Lieko edes yleensä olemassa mitään naisten tai miesten vuoroja.
Noissa 8XL :n vaatteissa on yleensä riittävästi pituutta nasun peittämiseen. Siis melkein poikkeuksetta pituutta on riittävästi paidoissa.
Verkkaritkin on, vaikken niitä pahemmin käytä edes kotona. Viihdyn parhaiten suorissa housuissa sekä myös farkuissa ja tietty kummatkin ovat semmosta venyvää materiaalia. Kyllä talvitakki menee vielä kiinni.
Puvun takki on se hankalin löydettäväksi suoraan kaupan hyllyltä, joten se on mittatilauskamaa.Hui, kestääkö tikkaat kun nouset altaasta? Nyt on pakko kysyä että onko mikään koskaan pettänyt sun alla? Tai oletkos koskaan istahtanut pikkuisen auton kyytiin, esim Nissan Micra?
............................ kirjoitti:
Hui, kestääkö tikkaat kun nouset altaasta? Nyt on pakko kysyä että onko mikään koskaan pettänyt sun alla? Tai oletkos koskaan istahtanut pikkuisen auton kyytiin, esim Nissan Micra?
Kyllä vielä ovat tikkaat kestäneet, mutta varuillaan saa silti olla vieraassa ja uudessa hallissa. Mieluiten käytän aina veteen johtavia portaita mikäli vain on mahdollista.
Kertaalleen vierassängyn sälepohjasta lähti pari sälettä irti, kun olin siirtymässä aamulla sängyn reunalle istumaan. Sinänsä ei mennyt mitään rikki vaan laitoin pari pingotettua sälepohjaa takaisin paikalleen.
90 luvun alkupuolen Nissan Sunny:iin olen istuutunut ja aika ahdashan se oli. Eipä sellaisessa saa auton vyötäkään kiinni ja saatikka että mahtuis vielä penkin ja ratin väliin.
Lisäksi asuntoautojen ovet (takana) ovat älyttömän kapeita ja samoin myös yleensä niiden pöytäryhmät. Aika harvoin niihin mahtuu edes istumaan. Kokonaan oma lukunsa ovat vielä niiden pikkuruiset wc:t ja suihkut.- en tahdo
kotleetti kirjoitti:
Kyllä vielä ovat tikkaat kestäneet, mutta varuillaan saa silti olla vieraassa ja uudessa hallissa. Mieluiten käytän aina veteen johtavia portaita mikäli vain on mahdollista.
Kertaalleen vierassängyn sälepohjasta lähti pari sälettä irti, kun olin siirtymässä aamulla sängyn reunalle istumaan. Sinänsä ei mennyt mitään rikki vaan laitoin pari pingotettua sälepohjaa takaisin paikalleen.
90 luvun alkupuolen Nissan Sunny:iin olen istuutunut ja aika ahdashan se oli. Eipä sellaisessa saa auton vyötäkään kiinni ja saatikka että mahtuis vielä penkin ja ratin väliin.
Lisäksi asuntoautojen ovet (takana) ovat älyttömän kapeita ja samoin myös yleensä niiden pöytäryhmät. Aika harvoin niihin mahtuu edes istumaan. Kokonaan oma lukunsa ovat vielä niiden pikkuruiset wc:t ja suihkut.mitenkään ilkeillä mutta sinä tarvitset ammatti auttajaa.tuollainen ylipaino ei saa olla hyväksyttävää,siis ihmisen omasta mielestään.olet selvästi kieltänyt ongelmasi kuten alkoholistit ikään.sinulla on vakava ongelma ja kun menet lääkäriin saat varmasti apua.onhan noita mahdollisuuksia,on lääkkeitä ja leikkaushoitoja.
- Oh dear!
en tahdo kirjoitti:
mitenkään ilkeillä mutta sinä tarvitset ammatti auttajaa.tuollainen ylipaino ei saa olla hyväksyttävää,siis ihmisen omasta mielestään.olet selvästi kieltänyt ongelmasi kuten alkoholistit ikään.sinulla on vakava ongelma ja kun menet lääkäriin saat varmasti apua.onhan noita mahdollisuuksia,on lääkkeitä ja leikkaushoitoja.
No ei tuo kotleetti mun mielestä mitään henkistä apua tarvitse, tuskin fyysistäkään. Eihän tuommoinen ylipaino terveellistäkään ole mutta en nyt vertaisi mihinkän alkoholistiin. Varmasti osaa itse laihduttaa jos tarvis. Ehkä laihduttaa sitten kun on johonkin pahasti juuttunut kiinni.
- utelias
kotleetti kirjoitti:
Lisäksi asuntoautojen ovet (takana) ovat älyttömän kapeita ja samoin myös yleensä niiden pöytäryhmät. Aika harvoin niihin mahtuu edes istumaan. Kokonaan oma lukunsa ovat vielä niiden pikkuruiset wc:t ja suihkut.Harrastatkos sä asuntoautoiluakin? Mitä muuten teet jos turvavyö ei mahdu kiinni? Onko sulla poliisin lupa olla ilman vyötä?
Entäs ootko koskaan jäänyt sohvan "vangiksi"? Oon nimittäin kuullut tarinaa että eräs isovatsainen mies ei päässyt upottavalta pehmeältä sohvalta omin avuin ylös. en tahdo kirjoitti:
mitenkään ilkeillä mutta sinä tarvitset ammatti auttajaa.tuollainen ylipaino ei saa olla hyväksyttävää,siis ihmisen omasta mielestään.olet selvästi kieltänyt ongelmasi kuten alkoholistit ikään.sinulla on vakava ongelma ja kun menet lääkäriin saat varmasti apua.onhan noita mahdollisuuksia,on lääkkeitä ja leikkaushoitoja.
Heh, vai että oikein ammattiauttajaa. Olen tyytyväinen ja elämäntapamuutos lähtee vain itsestäni, ei muiden "painostuksesta". Ongelma tosiaan olisi, mikäli en pitäisi itseäni reilusti ylipainoisena, vaan lähes normikokoisena.
Niin, mikä on sitten muka hyväksyttävää ja kuka tai ketkä muka sen määrittelevät ? Miten paljon saa syödä, polttaa, ryypätä, jne jne?
Mahdollisuuksia varmasti piisaa. Ei se ole ainakaan tiedon puutteesta kiinni. Kiitos vain huolenpidosta.utelias kirjoitti:
Harrastatkos sä asuntoautoiluakin? Mitä muuten teet jos turvavyö ei mahdu kiinni? Onko sulla poliisin lupa olla ilman vyötä?
Entäs ootko koskaan jäänyt sohvan "vangiksi"? Oon nimittäin kuullut tarinaa että eräs isovatsainen mies ei päässyt upottavalta pehmeältä sohvalta omin avuin ylös.En nyt voi sanoa olevani mikään karavaanari. Turvavyö kyllä menee kiinni omassa autossa ja niissä asuntoautoissa, joissa olen ollut eikä ole mitään poliisin lupaa. Sellaista lupaa tuskin kovin monelta suomalaiselta löytyisikään, jos niitä nyt edes saa.
Sohvan vangiksi en ole vielä jäänyt eikä ylimääräistä apua ole tarvittu sieltä nousemiseen :) Lienee sitten ollut vieläkin komeampi ilmestys kuin meikäläinen, jota oli avustettu nousemaan sohvalta.
Enpä tiedä, kuinka helposti pääsisin vielä pyöreästä rottinkisesta pallotuolista ylös. Se on varmaan haasteellisimpia huonekaluja nousemisen suhteen.- minäkin olen jopa nähnyt
kotleetti kirjoitti:
En nyt voi sanoa olevani mikään karavaanari. Turvavyö kyllä menee kiinni omassa autossa ja niissä asuntoautoissa, joissa olen ollut eikä ole mitään poliisin lupaa. Sellaista lupaa tuskin kovin monelta suomalaiselta löytyisikään, jos niitä nyt edes saa.
Sohvan vangiksi en ole vielä jäänyt eikä ylimääräistä apua ole tarvittu sieltä nousemiseen :) Lienee sitten ollut vieläkin komeampi ilmestys kuin meikäläinen, jota oli avustettu nousemaan sohvalta.
Enpä tiedä, kuinka helposti pääsisin vielä pyöreästä rottinkisesta pallotuolista ylös. Se on varmaan haasteellisimpia huonekaluja nousemisen suhteen."Sohvan vangiksi en ole vielä jäänyt eikä ylimääräistä apua ole tarvittu sieltä nousemiseen :) Lienee sitten ollut vieläkin komeampi ilmestys kuin meikäläinen, jota oli avustettu nousemaan sohvalta."
Ilmeisesti jaloissa ei ollut voimaa ja maha esti kumarruksen eteenpäin. Minä olen nähnyt vastaavanlaien tapauksen naishenkilön kohdalla. Oli oikein omenalihava nainen eikä päässyt sohvalta nousemaan ennen kuin kierähti avustettuna vähän sivulle ja siitä sitten ylös. Ei kyllä istunut uudestaan sille sohvalle. - ????
kotleetti kirjoitti:
Lisäksi asuntoautojen ovet (takana) ovat älyttömän kapeita ja samoin myös yleensä niiden pöytäryhmät. Aika harvoin niihin mahtuu edes istumaan. Kokonaan oma lukunsa ovat vielä niiden pikkuruiset wc:t ja suihkut.Oletko koskaan kuullut sanontaa norsu lasikaupassa? Onko sulle tullut koskaan sellainen olo? Ja mitä luulet vieraan ihmisen sinussa ensiksi huomaavan, loistavan älysi vai suuren mahasi?
???? kirjoitti:
Oletko koskaan kuullut sanontaa norsu lasikaupassa? Onko sulle tullut koskaan sellainen olo? Ja mitä luulet vieraan ihmisen sinussa ensiksi huomaavan, loistavan älysi vai suuren mahasi?
Varmaan sellainen käy mielessä, jos yrittää istuutua vaikka heiveröiselle tuolille. Eipä nyt sellaisen kannata antaa rajoittaa tekemisiä. Hajoaa, jos ja kun hajoaa.
Muutamia kertoja olenkin sanonut esim. työpaikan järjestämällä kurssilla, että eikö täältä löydyn isolle miehelle kunnon tuolia.
Sehän nyt on selvää, että jokainen uusi tuttavuus näkee varmasti ensimmäisenä sen suuren suuren mahan. Toki myöhemmin sitten tutustuvat sisimpään ajatuksineen päivineen, elleivät anna ulkokuoren rajoittaa tutustumista. Sehän on mukavaa plussaa, mikäli vielä huomaavat alykkyyttäkin olevan :)- jos viitsit vastata
kotleetti kirjoitti:
Varmaan sellainen käy mielessä, jos yrittää istuutua vaikka heiveröiselle tuolille. Eipä nyt sellaisen kannata antaa rajoittaa tekemisiä. Hajoaa, jos ja kun hajoaa.
Muutamia kertoja olenkin sanonut esim. työpaikan järjestämällä kurssilla, että eikö täältä löydyn isolle miehelle kunnon tuolia.
Sehän nyt on selvää, että jokainen uusi tuttavuus näkee varmasti ensimmäisenä sen suuren suuren mahan. Toki myöhemmin sitten tutustuvat sisimpään ajatuksineen päivineen, elleivät anna ulkokuoren rajoittaa tutustumista. Sehän on mukavaa plussaa, mikäli vielä huomaavat alykkyyttäkin olevan :)Yksi kysymys (ainakin) sulta on vielä kysymättä: oma kokkaustaitosi? Vai ostatko valmista ja paljonko syöt hampurilaisia?
jos viitsit vastata kirjoitti:
Yksi kysymys (ainakin) sulta on vielä kysymättä: oma kokkaustaitosi? Vai ostatko valmista ja paljonko syöt hampurilaisia?
Toki jaksetaan ja viitsitään vastailla :)
Kokkaustaitoja on toki, vaikka en paistakaan pullia tai leipiä ja en tule tehneeksi vellejä ja kiisseleitä yms.
"Valmis"raaka-aineita tietty ostetaan, mutta ei meikäläinen välitä mistään einestuotteista esim pizzoista, hodareista, hampurilaisista, ranskalaisistä yms.
Toki Hesen hampurilaisateria tulee ostettua harva se viikko. Joskus jopa muutamakin viikossa ja voi mennä taasen vaikka kuukauden ilmankin.
Kuten olen jo aiemmin todennut, niin syön työpaikkaruokaloissa tai ravintoloissa lounaan. Eineseväät eivät oikein iske :)- ja kotleetille erityisesti
kotleetti kirjoitti:
Toki jaksetaan ja viitsitään vastailla :)
Kokkaustaitoja on toki, vaikka en paistakaan pullia tai leipiä ja en tule tehneeksi vellejä ja kiisseleitä yms.
"Valmis"raaka-aineita tietty ostetaan, mutta ei meikäläinen välitä mistään einestuotteista esim pizzoista, hodareista, hampurilaisista, ranskalaisistä yms.
Toki Hesen hampurilaisateria tulee ostettua harva se viikko. Joskus jopa muutamakin viikossa ja voi mennä taasen vaikka kuukauden ilmankin.
Kuten olen jo aiemmin todennut, niin syön työpaikkaruokaloissa tai ravintoloissa lounaan. Eineseväät eivät oikein iske :)Minusta on aivan valtavan ihana lukea näitä sun vastauksia sulle esitettyihin kysymyksiin.
Näistä kirjoituksista kuvastuu niin hirveän hyvin sun luonne ja elämän asenne.
Kumpa muillakin suomalaisilla miehillä olisi yhtä hyvä itsetunto, huumorintaju, älykkyyttä kuin sinulla.
Ajattele nyt minkälainen mies olet:
- älykäs
- huumorintajuinen
- todella hyvä itsetunto
- sinut itsensä kanssa
- positiivinen elämän asenne
- ymmärtäväinen
- empaattinen
- määrätietoinen
- sopivasti kunnianhimoinen
- osaa kokata
- varmasti myös siivoaa kotonaan
Jos mieheltä löytyy nuo ominaisuudet, luulisi olevan vientiä naismarkkinoilla?!
Vaan eipä tunnu olevan paljon halukkaita ja vain koska olet aika iso mies. Mihin on unohtunut se ihmisestä välittäminen ihmisenä eikä tuojotettaisi vain toisen ulkonäköä, joka on toissijainen asia ja ei sun ulkonäössä ole mitään vikaa, koska jokainen on sen näköinen kuin on.
Vaikka olenkin varattu nainen ja mulla on oma iso ihana nallekarhu, halaukset näin viestin välityksellä ja jatka samaan malliin. Olet todella mahtava mies!
- gere
Se riippuu vähän miehestä. Eräs jännä juttu on se että jos mies on ollut jo lapsena tai nuorena lihava niin rasvaa on kertynyt yleensä muualle kuin mahan seudulle.
Tällaisilla miehillä on yleensä isot rinnat, leveä lantio ja rasvaa on kertynyt myös reisiin, käsivarsiin ja pohkeisiin.
Lihominen on siis aika samantyyppistä kuin naisilla (päärynämuoto).
Tämä johtuu siittä että nuorena lihoneilla on hormonitoiminta vaikuttanut asiaan.
Sen sijaan sellaisilla miehillä jotka ovat lihoneet vasta vanhemmalla iällä (murrosiän jälkeen) rasva yleensä kertyy juuri pelkästään vatsan kohdalle (tyypillistä omenalihavuutta).
Tietenkin myös ruumiinrakenne vaikuttaa. Jos on hiemankin lihaksikkaampi tapaus joka alkaa lihomaan niin siinä yleensä lähinnä vain maha kasvaa. Jos taas on heiveröisempi ruumiinrakenne niin rasvaa kertyy tasapuolisemmin koko kehoon.- namis
Kyllä meissä lihavissa on yhtä monta mallia kuin laihoissakin. Eivät kaikki lihavat naiset ole päärynämallia. Itse olen ollut koko ikäni lihava ja olen omenamallinen nainen. Iso toki muutenkin. Pituutta on ja harteissa leveyttä. Jalat ja kädet ovat suuret mutta takamus pieni ja kiinteä, lantio kapea ja reidetja pohkeet melko ohuet. Naamassa tai kaulassa ei ole läskiä. Kaikki on keskivartalossa. Jälkikasvuni kommentoi joskus ulkonäköäni: Äiti, sä oot ihan kuin kahden tikun varassa keikkuva pallo!
Laitanpa vastauksen nyt näin tuohon otsikkoon: Muillekin miettimistä. Näin siksi, sillä foorumi antoi herjan: "Viestin hierarkia on liian syvä."
Onneksi ei sentään antanut herjaa että "vastaaja on liian leveä" tms, hehheh :)
*Ottaa halauksen ja rutistuksen vastaan*
Kiitoksia, oli mukavaa luettavaa ja aika kattavat ja osuvat havainnot olit tehnyt :)
Toki omatoiminen siivous kuuluu asiaan ja tarpeelliset välineet löytyvät siivouksen suorittamiseen.
Niin, missä ovat ne ihanat naiset, joille se(n) koko ei ole pääasia ? Profiilista löytyy sähköpostiosiote. Laittakaahan kusti polkemaan.
Tulen luonnostaan aika hyvin juttuun eri yhteiskuntaluokkien kanssa, joten pidän mielen avoimena ammatista, virasta, toimesta yms riippumatta.
Olen kyllä aika vahva persoona, mutta haluan siitä huolimatta pitää yllä ns. matalaa profiilia.- sitten¨¨
kertoa meille tuliko vastauksia?
olen todella kiinnostunut miten naiset suhtautuu sairaalloisen lihavaan mieheen.
olin katsos itse ennen sairaalloisen lihava ja sen tähden hyvin yksinäinen.
siksi olisikin mielestäni aika murtaa se tabu että ulkonäköpaineet koskettaa vain naisia.
itse asiassa luulen että lihava nainen menestyy sosiaalisesti paremmin kuin lihava mies.
kovasti onnea sulle kumminkin,toivottavasti löytyy joku mukava nainen :) - leijonana
Tuli tuossa mieleen se taannoinen tv-ohjelma Suurin pudottaja. Sinä kun vaikutat fiksulta ja sosiaaliselta tyypiltä ja olet kaiketikin rohkea ja aika liikkuvainen, niin miten ois, olisitko valmis lähtemään sellaiseen ohjelmaan mukaan? En ole värvääjä mutta uteliaisuuttani kyselen. Mikähän muuten mahdat olla horoskoopissa?
- kysyypi hän
Mistä sitten on tähän asti kiikastanut, sun mahan koostako? Jos joudut valitsemaan että laihdutus vai yksin jääminen niin kumman lopulta valitset? Onko sun työympäristösi muuten mies- vai naisvoittoinen? Meinaan ettei sielläkään synny mitään säpinää vaikka tietäisivät sut hyväksi tyypiksi.
- kotleetilel
Nyt minulle tuli toisen lainen asia mieleen, ei liity naisiin. Jos sinulle vaikka tulisi joku sairaus että vatsasta pitäisi leikata, vaikka umppari poistaa niin miten luulet leikkauksen onnistuvan?
leijonana kirjoitti:
Tuli tuossa mieleen se taannoinen tv-ohjelma Suurin pudottaja. Sinä kun vaikutat fiksulta ja sosiaaliselta tyypiltä ja olet kaiketikin rohkea ja aika liikkuvainen, niin miten ois, olisitko valmis lähtemään sellaiseen ohjelmaan mukaan? En ole värvääjä mutta uteliaisuuttani kyselen. Mikähän muuten mahdat olla horoskoopissa?
Voisin ihan hyvin lähteä ohjelmaan mukaan. Eikä se nyt ensimmäinen kerta olisi tv:ssä.
Hidastavana tekijänä tietty työvelvoitteet yms.
Horoskoopissa olen kalat vai pitäisikö sanoa mieluummin että ryhävalas. Tähtikarttaankin on tullut jonkin verran tutustuttua.kysyypi hän kirjoitti:
Mistä sitten on tähän asti kiikastanut, sun mahan koostako? Jos joudut valitsemaan että laihdutus vai yksin jääminen niin kumman lopulta valitset? Onko sun työympäristösi muuten mies- vai naisvoittoinen? Meinaan ettei sielläkään synny mitään säpinää vaikka tietäisivät sut hyväksi tyypiksi.
No lähinnä se on ollut kiinni masun koosta. Viimeksi noin kuukausi sitten siitä tuli maininta eräässä yökerhossa. Tosin tanssilattialla meno oli siitä kommentista huolimatta aika railakasta, muttei se kuitenkaan johtanut sitten sen johdosta pidemmälle.
Eipä tuolla henkisellä puolella ole pahemmin puutteita. Tuo onkin hyvä kysymys, kumpi painaa vaassa enemmän. Vaikea kysymys vastattavaksi. Itse en halua asettaa ehtoja rakkauden tiellä, joten toivon sitä myös kumppanilta.
Työympäristö on aika tasapainossa sukupuolien edustuksien suhteen. Ehkä jonkin verran pienenä enemmistönä ovat miehet. Eipä mitään erityistä säpinää ole ollut vaikka hyviä työkavereita naisissa onkin aikamoisen paljon. Suhtaudun kuitenkin pienellä varauksella työpaikkasuhteisiin.kotleetilel kirjoitti:
Nyt minulle tuli toisen lainen asia mieleen, ei liity naisiin. Jos sinulle vaikka tulisi joku sairaus että vatsasta pitäisi leikata, vaikka umppari poistaa niin miten luulet leikkauksen onnistuvan?
Taitaa mennä aikalailla arvailuksi. Eipä ole noita ennustajan lahjoja. Mikäli nyt edes leikkauspöytä kestää, niin löytyisiköhän tarpeeksi pitkiä instrumentteja. Siinäpä kysymys.
Onnistumisprosentti voi olla ainakin jossain määrin pienempi. Missähän kohtaa umppari sitten sijaitseekaan kropassa ?
Meikäläinen olisi ainakin hyvä beta-testaaja leikkauspöydille kuormituksen suhteen :)sitten¨¨ kirjoitti:
kertoa meille tuliko vastauksia?
olen todella kiinnostunut miten naiset suhtautuu sairaalloisen lihavaan mieheen.
olin katsos itse ennen sairaalloisen lihava ja sen tähden hyvin yksinäinen.
siksi olisikin mielestäni aika murtaa se tabu että ulkonäköpaineet koskettaa vain naisia.
itse asiassa luulen että lihava nainen menestyy sosiaalisesti paremmin kuin lihava mies.
kovasti onnea sulle kumminkin,toivottavasti löytyy joku mukava nainen :)Yritetään pitää mielessä.
Itselläni ei ole ulkonäköpaineita. Toki tykkään hienoista vaatteista, ei sillä. Laittaa sitten mitä tahansa päälle niin huomioarvo on taattu pelkän koon takia.
Yksinäisyyttä ei tarvitse potea. Joskus tuntuukin siltä, että viikonloppu saisi olla vähintään kolmen päivän mittainen. Ehtisi enemmän tavata kavereita ja tuttuja.- ?????????????????
kotleetti kirjoitti:
No lähinnä se on ollut kiinni masun koosta. Viimeksi noin kuukausi sitten siitä tuli maininta eräässä yökerhossa. Tosin tanssilattialla meno oli siitä kommentista huolimatta aika railakasta, muttei se kuitenkaan johtanut sitten sen johdosta pidemmälle.
Eipä tuolla henkisellä puolella ole pahemmin puutteita. Tuo onkin hyvä kysymys, kumpi painaa vaassa enemmän. Vaikea kysymys vastattavaksi. Itse en halua asettaa ehtoja rakkauden tiellä, joten toivon sitä myös kumppanilta.
Työympäristö on aika tasapainossa sukupuolien edustuksien suhteen. Ehkä jonkin verran pienenä enemmistönä ovat miehet. Eipä mitään erityistä säpinää ole ollut vaikka hyviä työkavereita naisissa onkin aikamoisen paljon. Suhtaudun kuitenkin pienellä varauksella työpaikkasuhteisiin.Siis pystytkö sä tanssimaan? Vatsa hölskyen vai? Entäs hitaissa, ei taida päästä kovin lähelle?
- se elämä
kotleetti kirjoitti:
Yritetään pitää mielessä.
Itselläni ei ole ulkonäköpaineita. Toki tykkään hienoista vaatteista, ei sillä. Laittaa sitten mitä tahansa päälle niin huomioarvo on taattu pelkän koon takia.
Yksinäisyyttä ei tarvitse potea. Joskus tuntuukin siltä, että viikonloppu saisi olla vähintään kolmen päivän mittainen. Ehtisi enemmän tavata kavereita ja tuttuja.on aika ei voi riitää kaikkeen :/ mutta voihan työkin olla mukavaa,mutta se riippuu työtovereista ja tietysti myös työnlaadusta.
tärkeintä elämässä on lienee siitä nauttiminen,jos nauttii elämästä niin kaikki lienee ok.
minulla masu alkoi käydä rasitteeksi ja laihdutin 2v noin 90kg.
koin yksinäisyyden niin kovin raskaaksi(raskaampaa kuin kilot).no joo ehkä olisin voinut yrittää etsiä sellaisia naisia jotka näkevät sinne ihmisen sisimpään,mutta harvassapa nuo tuntuvat olevan.
mutta jos joskus haluat päästä kiloista eroon niin muista että painoa on mahdollista tiputtaa suuriakin määriä.ei se läski ole ikuista vaikka niin väittävät.moni on tiputtanut suuriakin määriä kiloja,esim mikään 90kg vuodessakaan ei ole harvinaista.hyvää jatkoa sinulle :) - leijonana
kotleetti kirjoitti:
Voisin ihan hyvin lähteä ohjelmaan mukaan. Eikä se nyt ensimmäinen kerta olisi tv:ssä.
Hidastavana tekijänä tietty työvelvoitteet yms.
Horoskoopissa olen kalat vai pitäisikö sanoa mieluummin että ryhävalas. Tähtikarttaankin on tullut jonkin verran tutustuttua.Kalaihmiset ovat kilttejä, sosiaalisia ja empaattisia :) Molemmat lapseni ovat kalat-merkkisiä ja vaikka he ovat aivan erilaisia ihmisiä niin luonteeltaan silti parhaasta päästä molemmat.
????????????????? kirjoitti:
Siis pystytkö sä tanssimaan? Vatsa hölskyen vai? Entäs hitaissa, ei taida päästä kovin lähelle?
No eipä diskon tanssilattialla ole ollut vielä painorajoitusta, joten olen mennyt mukaan. Sanoisin nyt sitten mieluummin että tanssin vaikka pötsi hölskyen. Tosin tilaa tarvitaan normaalia enemmän ja pitää pitää huoli ettei tule ketään kovin pahasti jyrätyksi. Hitaissa ei nyt pääse kovin lähelle, mutta onpahan keskimääräistä pehmeämpi kosketus ja mistä ottaa kiinni :)
- öä''
kotleetti kirjoitti:
No eipä diskon tanssilattialla ole ollut vielä painorajoitusta, joten olen mennyt mukaan. Sanoisin nyt sitten mieluummin että tanssin vaikka pötsi hölskyen. Tosin tilaa tarvitaan normaalia enemmän ja pitää pitää huoli ettei tule ketään kovin pahasti jyrätyksi. Hitaissa ei nyt pääse kovin lähelle, mutta onpahan keskimääräistä pehmeämpi kosketus ja mistä ottaa kiinni :)
Onkos kukaan koskaan antanut sulle pakit suoraan lihavuuden takia tai sitten epäsuorasti mutta olet arvannut että lihavuudestasi on kyse?
- yllättynyt
kotleetti kirjoitti:
Työympäristö on aika tasapainossa sukupuolien edustuksien suhteen. Ehkä jonkin verran pienenä enemmistönä ovat miehet. Eipä mitään erityistä säpinää ole ollut vaikka hyviä työkavereita naisissa onkin aikamoisen paljon. Suhtaudun kuitenkin pienellä varauksella työpaikkasuhteisiin.Olen yllättynyt että pystyt tanssimaan. En ole koskaan missään nähnyt tosi lihavaa miestä tanssimassa. Mikä oli sen naisen (oletan että oli nainen) kommentti joka jäi mieleesi?
Oletko muuten ollut ihan lapsesta tai teini-iästä lähtien lihava? öä'' kirjoitti:
Onkos kukaan koskaan antanut sulle pakit suoraan lihavuuden takia tai sitten epäsuorasti mutta olet arvannut että lihavuudestasi on kyse?
Kyllä ihan suurin osa on antanut pakit lihavuuden takia ja näistä suurin osa epäsuorasti. Eli on siis sanottu ihan suoraankin.
yllättynyt kirjoitti:
Olen yllättynyt että pystyt tanssimaan. En ole koskaan missään nähnyt tosi lihavaa miestä tanssimassa. Mikä oli sen naisen (oletan että oli nainen) kommentti joka jäi mieleesi?
Oletko muuten ollut ihan lapsesta tai teini-iästä lähtien lihava?No naisen kommentti oli että "Mikäs se tämä/tässä on" (ottaen samalla otteen molemmilla käsillä masun ympäriltä) ja lisäksi "Miten sulla on noin suuri maha". Piti kyllä meikäläisen tanssitaidosta ja useampi kappale siinä tulikin sitten tanssittua yhteen putkeen.
Pienestä pitäen olen ollut lihava. 7 vuotiaana 35 kiloinen, ala-asteen lopussa 13-vuotiaana 67 kiloinen, ylä-asteen lopussa oli noin 100 kiloa.
Intin loputtua 21 vuotiaana 128 kiloa jne..
No eipä näitä meikäläisä yli 200 kiloisia varmasti muutenkaan ole kovin montaa, joten ei ole ihmekään, jottet ole nähnyt todella lihavaa miestä tanssimassa.
Meikäläistä ei siis valssit yms kovin kiinnosta, vaan lähinnä yökerhon disko.- aina uudestaan
kotleetti kirjoitti:
Kyllä ihan suurin osa on antanut pakit lihavuuden takia ja näistä suurin osa epäsuorasti. Eli on siis sanottu ihan suoraankin.
Jaksatko silti uskoa naisiin ja rakkauteen? Vaikka toisaalta, eihän se tanssiminen koko elämää ole. Onkos kukaan kieltäytynyt rakastelusta lihavuutesi takia
- olet syönyt paljon?
kotleetti kirjoitti:
No naisen kommentti oli että "Mikäs se tämä/tässä on" (ottaen samalla otteen molemmilla käsillä masun ympäriltä) ja lisäksi "Miten sulla on noin suuri maha". Piti kyllä meikäläisen tanssitaidosta ja useampi kappale siinä tulikin sitten tanssittua yhteen putkeen.
Pienestä pitäen olen ollut lihava. 7 vuotiaana 35 kiloinen, ala-asteen lopussa 13-vuotiaana 67 kiloinen, ylä-asteen lopussa oli noin 100 kiloa.
Intin loputtua 21 vuotiaana 128 kiloa jne..
No eipä näitä meikäläisä yli 200 kiloisia varmasti muutenkaan ole kovin montaa, joten ei ole ihmekään, jottet ole nähnyt todella lihavaa miestä tanssimassa.
Meikäläistä ei siis valssit yms kovin kiinnosta, vaan lähinnä yökerhon disko.No naisen kommentti oli että "Mikäs se tämä/tässä on" (ottaen samalla otteen molemmilla käsillä masun ympäriltä) ja lisäksi "Miten sulla on noin suuri maha".
Etkös sä itse ole sanonut että on mistä ottaa kiinni? Miten muuten suhtaudut masusi kosketteluun tai silittelyyn? aina uudestaan kirjoitti:
Jaksatko silti uskoa naisiin ja rakkauteen? Vaikka toisaalta, eihän se tanssiminen koko elämää ole. Onkos kukaan kieltäytynyt rakastelusta lihavuutesi takia
Toki kaikesta huolimatta jaksan uskoa naisiin ja rakkauteen.
Totta tosiaan on, että elämässä on muitakin asioita kuin tanssiminen.
Rakastelusta ei ole kieltäydytty lihavuuden takia, sillä sellaiset ovat luonnollisesti karsiutuneet jo alkuvaiheessa.olet syönyt paljon? kirjoitti:
No naisen kommentti oli että "Mikäs se tämä/tässä on" (ottaen samalla otteen molemmilla käsillä masun ympäriltä) ja lisäksi "Miten sulla on noin suuri maha".
Etkös sä itse ole sanonut että on mistä ottaa kiinni? Miten muuten suhtaudut masusi kosketteluun tai silittelyyn?Muistaakseni mainitsin, että se on hyvällä ruualla rakennettu. Ei meikäläistä haittaa masun koskettelu, silittely tai taputtelu, kunhan nyt ei ruveta sormella tökkimään.
- seurannut´´
kotleetti kirjoitti:
Rakastelusta ei ole kieltäydytty lihavuuden takia, sillä sellaiset ovat luonnollisesti karsiutuneet jo alkuvaiheessa.olet siis kuitenkin ollut naisen kanssa "silleen"
mutta sehän on hienoa!täytyypä nostaa hattua kauniimmalle sukupuolelle.minä en ole kyllä kohdannut yhtään naista joka "antaisi" kovin lihavalle miehelle.
nyt alan ymmärtää mistä olet saanut tuon korkean itsetuntosi.
seksuaalisuus ja ennenkaikkea sen toteuttaminen kun on meille miehille niin kovin tärkeää,jo ihan henkisen hyvinvoinnin kannalta.
oli erittäin rohkaisevaa kuulla että on vielä olemassa naisia jotka näkevät pintaa syvemmälle.
ehkäpä joskus minullakin lykästää :) - kuulumisia
kotleetti kirjoitti:
Rakastelusta ei ole kieltäydytty lihavuuden takia, sillä sellaiset ovat luonnollisesti karsiutuneet jo alkuvaiheessa.Juttusi katoavat toiselle ja pian varmaan kolmannelle sivulle...
Toivotan sulle terveyttä ja rakkautta. Laita joskus tänne palstalle kuulumisiasi vaikka oma-alotteisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904362
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?522840Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132491Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1092279- 351973
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281957Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2181667Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91617- 291598
- 791446