Taas nähtiin Talvisalossa sellainen teurastus ettei paremmasta väliä.
SaPKo latoi taululle 7-1 lukemat. Seuraavat uhrit ovat torstaina KooKoo Kouvolassa ja sitten lauantaina Jukurit Talvisalossa.
Kaiken lisäksi SaPKolta puuttui ottelusta luottopakki Vähämäki ja tehohyökkääjä Huilla. Jos he olisivat pelanneet olisi taululla ollut 12-1
SaPKo rökitti KooVeen
5
277
Vastaukset
- HeKi-fani
on ottelu HeKi - SaPKo.
Edellinen ottelu 16.9.2006 päättyi lukemiin HeKi - SaPKo 6-1.
Minä odotan tulevassa ottelussa HeKi:n pelaajilta ryhdistäytymistä ja numeroiden kaunistumista mainitusta aiemmasta ottelusta.Minä taas odottaisin SaPKon pääsevän vihdoin ja viimein Heinolakammostaan ja esittävän edes jonkunlaista vastusta sarjan myös hyvin aloittaneelle HeKille.
Kummallista muuten että SaPKo pelaa HeKiä vastaan ensin kaksi kertaa vieraissa ja sitten kaksi kotona? HeKiä ei nähdä siis Savonlinnassa ennenkuin 18.1. 2007!
Aika heikko otteluohjelman laatijalta. Nythän HeKi joutuu loppukaudesta poistumaan Savonlinnasta pää pyörällä kaksi kertaa ja ajanevat ensin kieputuksen vuoksi Rovaniemelle josta kuski osaa vihdoin Heinolaan.
PS: 24.11. pelattava HeKi-SaPKo tulee suorana lähetyksenä Urhelukanavalta, siis JEES! Toivottavasti SaPKo esittäisi samoja otteita Heinolassa kuin mihin se pystyy Talvisalossa. Veikataan peukut pystyssä 4-4- HeKi-fani
SavoRULES kirjoitti:
Minä taas odottaisin SaPKon pääsevän vihdoin ja viimein Heinolakammostaan ja esittävän edes jonkunlaista vastusta sarjan myös hyvin aloittaneelle HeKille.
Kummallista muuten että SaPKo pelaa HeKiä vastaan ensin kaksi kertaa vieraissa ja sitten kaksi kotona? HeKiä ei nähdä siis Savonlinnassa ennenkuin 18.1. 2007!
Aika heikko otteluohjelman laatijalta. Nythän HeKi joutuu loppukaudesta poistumaan Savonlinnasta pää pyörällä kaksi kertaa ja ajanevat ensin kieputuksen vuoksi Rovaniemelle josta kuski osaa vihdoin Heinolaan.
PS: 24.11. pelattava HeKi-SaPKo tulee suorana lähetyksenä Urhelukanavalta, siis JEES! Toivottavasti SaPKo esittäisi samoja otteita Heinolassa kuin mihin se pystyy Talvisalossa. Veikataan peukut pystyssä 4-4katselin, että milloin HeKi menee Tavisaloon hakemaan pisteet, mutta yllättäen SaPKo tuleekin Heinolaan. Minä toivon, että SaPKo saisi nyt täällä 2 maalia - ja HeKi 9.
Savonlinnalaisilla on jostain syystä Heinola-kammo. En tiedä miksi.
- mutta en viitsinyt aloittaa...
Kuka SaPKon pelaaja loukkaantui siinä pelissä? Ja onko tietoa miten hänelle kävi? Ei ainenkaan Itä-Savossa lukenut mitään, mutta jospa joku täällä tietäisi=) Näytti aika pahalta, mutta toivottavasti ei pahasti käynyt!
Hieno peli SaPKolta ja lauantaina voitetaan Jukurit! Varmasti hieno peli siitä tulossa=)Mikkelistäkin on tulossa noin 100 Jukurikannattajaa..Tervetuloa vaan Jukurifanitkin Savonlinnaan.
Varmasti jännittävä matsi tulossa lauantaina. Hienoa että heitä noinkin paljon tulee katsomaan peliä mutta onhan tämä nyt sentään kunnon paikallispeli. Toivotaan että se 1000:en katsojan raja rikkoutuu, olisi jo aika.
Se SaPKon pelaaja jota taklattiin pelin loppupuolella tosi törkeästi oli Matti Tiihonen. Kiekoton pelaaja ja KOO-VEEn jänöjussi ajaa törkeästi päin laitaa.
Oli KOO-VEE ukkelin onni ettei Kostiainen tai Hartus ollut silloin kentällä koska siinä tapauksessa KOO-VEEn mies paikkailisi leegojaan Mansen hammapyhätössä.
Tiihonen selvisi onneksi pikku kolhulla ja on jo tänään mukana KooKoota vastaan Kouvolassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683