Nykännen on ainakin rehellinen ja suora jätkä. Ei peittele naamaansa tv-kuvaajilta ja paparatseilta oikeussalien eteisissä minkään lehden taakse tai huppariin. Toinen arvostavani raastupasankari on Gustavsson. Silmä ei rävähtänyt vaikka kamera melkein suussa. Röökinkin tarjosi lasikopissa lehtikalleille.
Karski sälli
1
387
Vastaukset
- kohdallaan
"Nakuilu selittyy sillä, että pariskunta oli ajautunut riitaan heti hellän hetken jälkeen. Tosin seksiäkin edelsi nahistelu.
Nykänen ei myöntänyt syyllistyneensä vaimonsa pahoinpitelyyn siinä laajuudessa kuin mitä Tapola-Nykänen on kertonut.
Mervi Tapola-Nykänen todisti myös tällä kertaa miestään vastaan. Tosin hänellä ei ole tätä kohtaan minkäänlaisia vaatimuksia.
- Meillä on hyvät välit. Olemme kokeneet niin rankkoja juttuja, että liitto on vankalla pohjalla, Matti vakuutti oikeudenkäynnin päätteeksi."
ILTALEHTI
Taas on Masa käräjillä vaikka kyseessä on ollut pelkkä väärinkäsitys. Masa on vaan ottanut Merkan hieman rajummin raskaan keikkaputken jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818437
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543612
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372358
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043